- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

30 lipca 2013

Hej, dziś przychodzę do was z postem pt "Kosmetyki" :) Przedstawię wam tu kilka moich kosmetyków i napiszę coś o nich [krótko] ;)

1) Pierwszą rzeczą są dwa lakiery. Liliowy po lewej, i ciemno fioletowy po prawej. Bardzo ładnie prezentują się na paznokciach.
Kosztują 3,50 zł. :) Dostępne są w większości drogerii :)



2) Następną rzeczą są kolejne dwa lakiery. Złoty z brokatem oraz czerwony z brokatem. :)
 Kosztują 3,99 zł. Niestety nie pamiętam gdzie je kupiłam ;X



3) Krem-żel łagodzący do mycia twarzy. Oczyszcza twarz z makijażu. Nie podrażnia oczu. Jest świetny., jestem z niego bardzo zadowolona :) Kosztuje 4,99 zł w biedronce :)



4) Krem rumiankowy- nie perfumowany ZIAJA. Do każdego rodzaju cery, nie podrażnia oczu. Dzięki niemu twarz jest nawilżona oraz przyjemna w dotyku. Pachnie delikatnie kwiatami, mimo tego że nie jest perfumowany. Kosztuje 4,99 zł [chociaż nie mam pewności] :) 
Dostępny jest w większości drogerii ;) 



5) Piątą rzeczą jest dezodorant REXONA [kolor różowy]. Ma bardzo przyjemny zapach :) Jest wydajny :) 
Ja kupiłam go w takiej małej drogerii u mnie, za 7,99 zł na promocji, ale z tego co się orientuje to bez promocji kosztuje 12,99 zł :) 


6) Ostatnią rzeczą jest szampon FRUCTIS  z Garniera. Ma cudowny zapach [kocham go ;p]. Dobrze się pieni, włosy po umyciu są wyraźnie odżywione. :) Kosztuje 6-7 zł w rossmannie ;) 


To tyle o kosmetykach :) Było ich mało, wiem, wybrałam tylko tyle, ponieważ postanowiłam, że zamiast jednego bardzo długiego postu, zrobię kilka krótszych :) 
pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. Thanks for sharing..

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.