- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

31 lipca 2013

Hej wam :D Dzień minął mi bardzo dobrze :) Po południu pojechałam do babci, u której bawiłam mojego półtora rocznego kuzyna <3 Wracając do domu razem z siostrą [Patrycją]  na rowerach, Pati rozbiła butelkę z sokiem malinowym >.< Na drodze powstała wielka czerwona plama, wyglądająca jak plama krwi :P Ale trudno stało się... Gdy wróciłam do domu, to poszłam na "asfalt", czyli miejsce spotkań mojej paczki przyjaciół <3 Graliśmy w piłkę i wgl. :D Było bardzo fajnie. Chwilę temu przyszłam do domu, na kolację i potem miałam wrócić do reszty, lecz niestety zaczęło padać i mocno wiać :( Nigdzie nie poszłam, ale trudno, mam nadzieję, że jutro pogoda się poprawi :D

Tu macie kilka inspiracji:









To tyle na dzisiaj :D Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. Ktoś mógł się przestraszyć gdy zobaczył tą plamę po soku malinowym :D Fajne inspiracje <3

    Kochana, bardzo Ci dziękuję za miły komentarz na blogu! To wiele dla mnie znaczy i cieszę się,że naprawdę zaciekawiło Cię to co napisałam.

    Ja również obserwuję! :*
    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, bardzo Cię przepraszam ale jednak nie obserwuję, bo z tego co widzę to nie posiadasz gadżetu "obserwatorzy" jak również "bloglovin'a" :< A ja nie używam google+ do obserwowania blogów... Naprawdę przepraszam, ale...i tak będę wpadać! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. plis wejdź na mój blog http://babeczkowe-potworki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post..

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.