- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

29 lipca 2013

Elo :d Przepraszam, że tak długo nie dodawałam żadnych postów ale nie miałam czasu. Są wakacje i szaleję jak sie da :D
Dzisiaj postanowiłam zrobić posta o moich stylizacjach na lato :)
Piszcie w komentarzach która podoba wam się najbardziej ;)

1 stylizacja.
Składa się z luźnej beżowej bluzki i czarnych spodenek :)

2 stylizacja.
Składa się ona z zielono-czerwono-białej bluzki oraz czarnych spodenek :)

3 stylizacja.
Składa się ona z różowo-białej w paski bokserki i białych spodenek :) 

4 stylizacja.
Składa się ona z jeansowej [czyt. dżinsowej] bluzki ze złotymi guzikami oraz różowych spodenek :)

5 stylizacja.
Składa się ona z miętowej bluzki z kwiecistym wzorem oraz czarnych spodenek :)

6 stylizacja.
Składa się ona z białej bokserki, jeansowej [czyt. dżinsowej] kamizelki ((((ona nie jest czarna, tak tylko wyszła na zdjęciu)))) oraz jasnych spodenek w kwiaty :)

7 stylizacja.
Jest to sukienka w kolorze brzoskwiniowym z kokardą z tyłu oraz ozdobną koronką :)


Piszcie w komentarzach numer stylizacji która najbardziej wam się podoba :) 
Jutro albo dziś wieczorem zrobię haul kosmetyczny :)
pozdrawiam <3



6 komentarzy:

  1. Najładniejsze stylizacje to 4 6 i 7 :P :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę tą sukienke! O.o Widziałaś gdzies takjie zielone neonowe, albo różowe? Tylko nie na necie najlepiej.
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog
    A najfajniejsze stylizacje to: 1, 6, 7 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. plis wejdź na mój blog http://babeczkowe-potworki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice..........

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.