- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

27 sierpnia 2013

Do końca wakacji pozostał tylko tydzień, a ja już dawno obiecałam wam post o powrocie do szkoły, ale z racji tego że nie miałam wielu rzeczy, lecz dzisiaj je kupiłam ^^ Są to zeszyty, notes, teczka, piórnik, przybory. Buty które będę mieć po szkole widzieliście w poprzednim poście :)
Nadchodzi szokoła, więc postanowiłam także kupić sobie jakieś fajnie ubrania, zwłaszcza bluzki, takie w stylu sweterków, gdyż za niedługo jesień, potem zima ;) No więc przyjdę do rzeczy.
Najpierw rzeczy do szkoły. (Nie zrobiłam zdjęcia plecaka, ponieważ nie jest on jakiś szczególy, jest zwykły, czarno-czerwony)


A teraz ubrania :) Są to tylko bluzki, Jest ich 4+ kremowa bokserka :)



To tyle, pozdrawiam :* <3

2 komentarze:

  1. fajny post :)
    zapraszam na swój :D
    obserwujemy? napisz w kom a na pewno się odwdzięczę
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki sam piórnik i zeszyt do matematyki :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.