- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

1 sierpnia 2013

Hej ♥ Dzisiejszy dzień minął mi w miarę dobrze :) Zaczęło się od porannego sprzątania pokoju przed remontem :) Remont w sensie malowanie pokoju :) Po południu spotkałam się z moją przyjaciółką Kingą :) Chciałyśmy spotkać się z resztą naszej paczki, ale okazało się, że nasz "były przyjaciel" nastawił wszystkich przeciwko nam. Trudno. Więc we dwie poszłyśmy się przejść na "około" naszej miejscowości :) Po powrocie siedziałyśmy przed sklepem. A wieczorem pojechałyśmy na przejażdżkę rowerową :)
Zrobiłam kilka fotek :)

Najpierw strój dnia (przepraszam za jakoś :X )



 A to farba do mojego pokoju [kolor koralowy]


 Moje bazgroły na stole przed sklepem


Mini pepsi :D

 Fajne coś z kamyczków :D

XDD




1 komentarz:

  1. Thanks for sharing..

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.