- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

20 sierpnia 2013

El0

Hej kochani  :)
Przez ostatnie 3 dni myślałam o nowym poście. Kompletnie nie wiedziałam o czym będzie... inspiracje, kosmetyki, recenzje... Nie wiedziałam :) Dzisiaj wpadłam na pomysł! 50 faktów o mnie!
Wiem, że ten temat może zanudzić większość was, ale zależy mi na tym aby moi czytelnicy lepiej mnie poznali ^^ Wy w komentarzach piszcie fakty o sobie :) Może być ich 5,10, 20 a nawet 50! ^^
Więc przejdę do rzeczy:

1. Wolę koty od psów :)
2. Uwielbiam jeździć na rowerze, codziennie na nim jeżdżę ^^ 
3. Mam wspaniałe przyjaciółki ♥
4. Bardzo często chodzę na 'asfalt' [ miejsce spotkań naszej paczki ]
5. Słucham każdego rodzaju muzyki ^^ od popu aż po metal 
6. Żadna moja koleżanka ani kolega nie wie, że prowadzę bloga, Nawet przyjaciółki, to moja tajemnica ^^
7. Nie chcę aby ktokolwiek z moich znajomych dowiedział się o blogu. ^^
8. Prowadzę pamiętnik w którym opisuję swoje życie, sekrety.
9. Nie lubię mówić o swoich uczuciach, dlatego wolę zamieniać moje uczucia w piosenki których NIKOMU nie pokażę :P
10. Nie potrafię żyć bez internetu, telefonu, słuchawek i okularów przeciw słonecznych.
11. Nie lubię czytać.! ;D
12. Nie umiem pływać :P
13. Nie potrafię długo się na kogoś złościć ^^
14. Mam kompleksy. Twierdzę że jestem głupia, brzydka i gruba ;P
15. Wolę upały niż mrozy ^^
16. Zazwyczaj w wakacje poznaję wspaniałe osoby za którymi potem tęsknię ;)
17. Uwielbiam limę 
18. Ciągle zmieniam kolor paznokci :P
19. Gdy jadę na zakupy, to nie potrafię niczego sobie nie kupić ^^
20. Posiadam serwisy takie jak gg, ask, fb, nk, tt ♥
21. Jaram się królem Julianem ♥
22. mam siostrę :P
23. Mam świnkę morską, psa i kota ^^
24. Lubię rysować ;)
25. urodziny mam 4 października ^^
26. Nie wierzę w to że wakacje się kończą! ;(
27. Lubię się śmiać :P
28. Nie wierzę w przyjaźń damsko-męską... i tak któraś strona się zakocha.
29. Jaram się tym filmikiem: http://besty.pl/2557122
30. Wolę dawać niż dostawać :P
31. towarzystwo chłopaków lubię tak samo jak towarzystwo dziewczyn ^^
32. nie piję, nie palę i nie mam takiego zamiaru -.-'
33. Codziennie odwiedzam serwis czatek.pl i pisze ludziom głupoty :P
34. Nie potrafię jechać samochodem nie słuchając muzyki :P
35. Uwielbiam modę :P
36. Oglądam kosmetyczno-urodowe filmiki na YT :*
37. Podobają mi się kolorowe spodnie ^^ 
38. Mimo że mam masę ubrań, chodzę tylko w ulubionych ^^
39. Wakacje są dla mnie czasem który poświęcam przyjaciołom <3 
40. Nienawidzę ananasów, cebuli, buraków i pomidorów 
41. Nie lubię keczpu >.<
42. Mój ulubiony kolor to czerwony i czarny :P
43. Nie lubię spódnieczek
44. Bardzo lubię sukienki ♥
45. Gdybym miała nosić okulary, to wolałabym soczewki 
46. Zapuszczam włosy ^^
47. Nie wiem kim chcę być w przyszłości :P
48. Idę do 2 gim. :P
49. Kocham grać w 'P czy W' 
50. Moje motto życiowe to: "Bądź osobą którą chcesz być, a nie taką jaką chcą Cię widzieć inni ♥"



To tyle faktów o mnie :P  Pozdrawiam ;* Jutro coś o modzie :)  Może kilka moich stylizacji na allani.pl :)

2 komentarze:

  1. Dotarłam do końca dużo czytania xD

    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie posty, bo można wiele się dowiedzieć;)
    obserwujemy?:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.