- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

25 sierpnia 2013

Hej kochani! ^^ To już ostatni tydzień wakacji :( Będę tęsknić za osobami które poznała, i które muszą już wyjechać <3 Nie zapomnę ich nigdy! Te wakacje były naprawdę wspaniałe :) Czas spędziłam głównie z przyjaciółmi, nie brakowało nam pomysłów na nowe dni... A teraz zacznie się szkoła... Ten stres przed kartkówkami, sprawdzianami, jedynki i piątki, nauka ;_; ale na szczęscie szkoła ma też dobre strony np. wycieczki, to że możemy spotkać przjaciółki których nie widziałyśmy całe wakacje, te wszystkie przypały z klasą <3
Już tęsknię za wakacjami i spaniem do 11 <3 Ale jeszcze czeka mnie festyn na któy idę z przyjaciółmi ^^ Mam nadzieję że pogoda nam dopisze ♥

Teraz przejdę do tematu stroju dnia ^^
Mój dzisiejszy strój składa się z jeansowej koszuli, czarnej bokserki oraz
jasnych, brzoskwiniowych spodni (na zdjęciu kolor wyszedł inaczej) ^^


Następną rzeczą są dwie stylizacje [moje] :) mało bo mało, ale jest :P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Te spodnie są zielone, ale aparat pomieszał kolory ;X :::::::::

A teraz obiecane zdjęcie płynu do prostowania włosów z Mariona :P Szczegóły o nim możecie przeczytać w wcześniejszym poście :*
Kosztował 7,10 zł, Chciaż chyba na allegro jest tańszy :3

To tyle, :** Pozdrawiam!





OBSERWUJ! OBSERWUJ! OBSEWRUJ <333 ♥

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.