- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

27 sierpnia 2013

Hej wszystkim, witam sie dzisiaj z wami już drugi raz, ale coo taamm :P
Post jest nie planowany :) Będzie on dotyczył DIY, a konkretnie "jak samemu zrobić etui na telefon komórkowy". A skąd taki pomysł? Poprostu dzisiaj po południu troszkę się nudziłam, więc postanowiłam zrobić DIY :) Zapraszam :)

Przygotuj:
-Nożyczki

-Pastele olejne
-Materiał jasnego koloru
-ołówek
-igłę i nici
-Czarny marker

1. Zaczynamy od narysowania na meteriale prostokątu, o wymiarach '2x wymiary telefonu'.
2. Wycinamy.
3. Składamy prostokąt na pół i zszywamy boczną krawędź oraz dolną ^^

4. "Przewlecz" etui na drugą stronę :) Aby widoczne nici znalazły się wewnątrz.

5. Weź wybrane kolory pasteli i narysuj na etui co kolwiek chcesz :) Ja zrobiłam coś takiego: 
                                                                  Dwu stronne: 
6. Czarnym markerem dorysuj lub dopisz co chcesz :) Może to być rysunek, napisas... :) Twój wybór :)
7. GOTOWE!!! 


:) Mam nadzieję że podobało wam się diy :) Który zestaw kolorów spodobał wam się bardziej? :) Piszcie w komentarzach! Pochwal się swoja opinią!
Zapraszam na mój sk: ask.fm/KlauDUSIA135  .
Odpowiadam na pytania!!! Za 250 like daję prezent. Za 600 like - 2 prezenty :) 

3 komentarze:

  1. mi się podoba ten z wąsami ,bo bardzo lubię ten motyw. Ciekawy pomysł,ja bym jeszcze moje etui ozdobiła ćwiekami. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym tak zrobiła ale obcenie ich nie posiadam ;c

      Usuń
  2. Fajny post
    zaobserwuj a się w 100 % zrewanżuje
    http://lemoniadaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.