- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

11 sierpnia 2013


Hej, wczoraj była brzydka pogoda,  masakrycznie się nudziłam, więc postanowiłam sobie porysować. :)
Wpadłam na pomysł zrobienia "nietypowego" obrazka ;) Macie tu zdjęcia i kilka podpisów :

Szkic, [kilka prostych i wygiętych liń] ;)

Początki malowania tła 

Już prawie połowa

Prawie koniec ;)

Tło skończone ;)

Malujemy obramowanie wokół dłoni [pisakiem]

Malujemy wnętrze dłoni

Tak to wygląda [na razie]

Teraz kredką cieniujemy, "rozmazując" nią pisak
 

Tak wygląda efekt końcowy :)


 Moje kolorowe przybory ^^

 I przepełniony piórnik ;)


Obrazek nie miał być jakimś arcydziełem, zrobiłam go dla zabawy z nudów ;) 





Jeszcze chciałam wam pokazać buty [japonki] które kupiłam sobie na mieście, chociaż wcale nie planowałam kupować butów, Ale pojechała na miasto w balerinach które były strasznie nie wygodne i nie dało się w nich chodzić, więc kupiłam nowe buty  ^^ 
Wyglądają one tak: 
Przepraszam za jakość :X



To tyle ;)  Trochę dziwnie, że piszę rano, zazwyczaj pisałam wieczorem, ale dzisiaj do późna mnie nie będzie, bo jadę w góry  ^^ 
Pozdrawiam 

1 komentarz:

  1. Great... thanks for sharing this post.

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.