- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

23 sierpnia 2013



Hej kochanii ! Przepraszam was że tak długo nie dodawałam żadnego posta, ale przez ostatnie dni nie miałam za wiele czasu, chciałam poświęcić więcej czasu przyjaciołom, chociaż nie wszyscy na to zasłużyli. ;(


Ale nie będe sie rozpisywać, przejdę do rzeczy ^^ Więc tak, najpierw strój dnia, jest to luźna bluzka z krótkim rękawem z motywem flagi, bluzka jest w kolorze beżowo-brązowym, oraz szare 'rybaczki'.



 Następną rzeczą jest mój sposób na proste włosy ^^ Wystarczy kupić tani (5-8zł) plłyn z firmy 'MARION' do prostowania włosów. Nie używa się do tylko z prostownicą ale także z suszarką i szczotką. Wystarczy użyć tego płynu na mokrych lub wilgotynych włosach a nastepne suszyć suszarką i przeczesywać włosy szczotką ^^ Naprawdę płyn jest dobry, prostownią nie dam rady wyprostować włosów gdyż są za 'grube'
i 'gęste', a ku mojemu zaskoczeniu wystarczyła suszarka i szczotka! Jutro lub dziś wieczorem dam zdjęcie tego płynu ^^
A to efekt końcowy:

Kolejną rzeczą jest DIY !!! A konkretnie: 'Jak zrobić efektowne pudełko na koczyki'
To proste! Napiszę wam tu instrukcję zrobienia takiego pudełka:

1) Przygotuj: 
-Opakowanie po jakiś czekoladkach np. merci, ptasie mleczko (Chodzi poprostu o to aby miało przymocowane 'wieczko' :P
-klej, nożyczki
-wydrukowany lub narysowany rysunek, podpis lub jakiś fajny tekst (na kartce wielkości 'wieczka')
-Gruba igła lub  zaostrzony ołówek
- Kolorowy flamaster

2) Posmaruj 'wieczko' klejem, a następnie przymocuj kartkę z rysunkiem. 
3) Wewnątrz pudełka igłą lub ołówkiem zrób dziury (po dwie koło siebie-Tak jak na zdjęciu)
4) Aby dziury lepiej wyglądały, obrysuj je jakim kolorowym flamastrem.
5) GOTOWE! ^^ Możesz teraz przyczepić pudełko na ścianie lub na drzwiczkach szafki :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


A tu jeszcze jakieś fotki :



PS !!!
Miałam zrobić post o rzeczach do szkoły, ale niestety jeszcze nie mam wszystkiego ;X Postaram się szybko kupić potrzebne rzeczy aby post jak najszybciej się pojawił :*
Pozdrawiam ^^

2 komentarze:

  1. Ciekawy ten płyn do włosów, muszę go chyba kupić, bo mam tak samo jak Ty, zbyt grube i gęste włosy, by je dobrze wyprostować ; )
    A to pudełko na biżuterię ładne ! *.*

    + Dodaję do obserwowanych ; D

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.