- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

26 sierpnia 2013

Hej ;) Wczoraj byłam na zakupach, miałam zamiar kupić przybory szkolne, lecz postanowiłam najpier kupić buty, a w inny dzień przybory ;)
Więc tak, kupiłam białą podkoszulkę z serduszkiem 'panterką'. Kupiłam ją za 39,99zł w Housie ^^ Jest luźna, gdyż właśnie takiej szukałam :) Będzie na w-f :)
wyglada tak:

Następną rzeczą są dwie pary butów :) Trampki (59,99zł) i vanso-podobne (29,99zł) ;) Trampki są koloru fioletowego, a 'vansy' (nie originalne) są czerwone. Kupiłam je w Ms Shoes.
Prezentują się tak:


Trampki miały dodatkowe sznurówki ^^ 
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Wiesz, że jesteś żałosna dodając zdjęcie metki . Taki tam lans na hous'a. Jeszcze się dziwie , ze nikt Cie nie zaczął hejtować, ale pewnie nikt tego nie czyta .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhmm jest bardzo żałosna, jeszcze bardziej niż ty, tylko czy to możliwe?

      Usuń
  2. Ty Animowany tak się jej nie czepiaj. Dziewczyna ma fajnego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anonimowy a nie animowany.
      pozdro dla osób które nie umieją czytać -.-

      Usuń
  3. chyba nie wiesz jak wyglądają vansy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty tak serio z tymi 'vansami' czy na niby? o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta koszulka ,szkoda jej na w-f ;-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.