- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

1 września 2013


Hej ludzie ^^ Wiem że przez ostatnie dni nie pisałam nic na blogu, ale tak jakoś wyszło. Poprostu powiem szczerze, że nie miałam o czym pisać. Czekałam aż do wczorajszego dnia, gdzyż był festyn na pożegnanie lata ♥ Poszłam tam wspólnie z przyjaciółmi :) Świetnie się bawiliśmy! ...Aż do czasu, ale nie będę tu wyjaśniać o co chodzi  :) ok. godziny 22:30 zaczął padać deszcz, my siedzieliśmy pod parasolami :) była już 23:30 a dalej lało, wszyscy musieliśmy już iść, więc poszliśmy nie zważając na deszcz ^^ Co z tego że zmokliśmy, przynajmniej było śmiesznie ;3 Niestety nie mam zdjęć, gdyż było ciemno  i nie było sensu robić zdjęć ;x  ... Na festynie była loteria z firmy AVON, wygrałam 3 rzeczy (Szampon, dezodorant w kulce i krem do rąk)
Wyglądają tak:
Recenzje tych kosmetyków pojawią się wkrótce na blogu !!!

Teraz przejdę do outfitów z ostatnich dni:
To strój który mialam na sobie na festynie ;)
A to w kościele :D
A to taki codzienny strój :)
Pozdrawiam :*

Pozostaw  po sobie ślad-komentarz <3

7 komentarzy:

  1. Bardzo przypadła mi do gustu twoja bluzka, którą miałaś w kościele <3

    Zapraszam do siebie <3
    http://cosmetics-fashion-hairdressing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spodnie!
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spodnie <3
    obserwuje
    tellmejules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak się sprawdzą kosmetyki, szczególnie ten szampon, bo wygląda fajnie ;) Super że mieliście taki festyn na koniec xd
    ♥ littleworldnessy.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. OBSERWUJĘ! naprawdę świetny blog - OBY TAK DALEJ! :D
    świetne zdjęcia ;3
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzka ta z 'kościoła' ;p obserwujemy ? Daj znać u mnie na blogu :**

    camille-and-shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę niezłe zdobycze ^ ^ A ten szampon bosko pachnie, miałam go kiedyś *.*
    Pozdrawiam!

    http://karusska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.