- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

12 września 2013

Hej kochani<3

Dzisiejszy dzień? klapa. Mój plecak waży więcej niż moja koleżanka :O Ale lekcje ogólnie są spokoo, zapisałam się na zajęcia pozalekcyjne z plastyki, angielskiego i doradzwa zawodowego. :) Chciałam iść jeszcze na informatykę, ale żadna z moich przyjaciółek nie chciała ze mną iść, a co ja bym tam sama robiła? xD



A teraz przejdę do TAGUU :)

Jak mam się tego nauczyć? To pytanie zadajemy sobie dość często, mało czasu, masa nauki, jak sobie z tym poradzić? jak się uczyć? Oto rożne sposoby, znajdź odpowiedni dla siebie!



1) Wybierz z podręcznika najważniejsze informacje i napisz je na kartce. Każdą informację zakreśl jakimś kolorem, najlepiej gdyby był to jasny kolor :)

2)Przeczytaj na głos to co musisz umieć, nagraj się np. na telefon a następnie puszczaj to nagranie kilka razy i w myślach powtarzaj materiał. :)

3) Ucząc się słówek, najlepiej jest każde z nich napisać po 10 razy. W ten sposób łatwo je zapamiętamy! :)

4) Czytaj wszystkie informacje na głos, tak aby słyszeć zamego siebie :) Powtarzaj wszystko kilka razy :)

5) Przy nauce słówek, np. z angielskiego próbuj kojarzyć sobie słówka z czymś co może nam pomóc zapamiętać znaczenie, np: Ring-Dwonić, Ring kojarzy mi się z dzwiękiem który słyszymy uderzając w jakiś gigantyczny dzwon,, więc dzwonić :D

Co robię podczas uczenia?
  • Jeem :3 Ale coś zdrowego, np. jogurt naturalny w owocami :D
  • rysuję na kartce obok, jakieś bazgroły :D
  • słucham muzyki, ponieważ to czasem pozwala mi się skupić, najlepiej gdy jest to piosenka któej nie znam na pamięć, ponieważ wtedy jej nie śpiewam :P

To tyle sposobów, mam nadzieję że okażą się przydatne :D

<33 

4 komentarze:

  1. super post :)

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog :)
    Ooo widzę że moja imienniczka :D

    Obserwuję i liczę na rewanż

    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny post i masz talent do pisania bloga ;)
    Widzę , że nie tylko mi nauka sprawia trudności ;)
    Może zaobserwujesz i skomentujesz?:
    http://vicki-chanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest naprawdę świetny... nic nic dodać nic ująć ! zapraszam na swojego bloga i liczę tez na jakiś pozytywny komentarz ;D http://sinceresmile0.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.