- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

7 września 2013

Hej ludzie ;) Wiem, że  od kilku dni nic nie pisałam, ale wiecie jak to jest... Wcześniej były wakacje, tyle rzeczy się działo i był czas na dodawanie codziennych postów, a teraz? szkoła ;c trzeba się trochę wziąść w garść po tych dwóch miesiącach...Więc od razu informuję że posty nie będą pojawiać się codziennie, tylko tak co około 2-3 dni :)
Mam nadzieję że nie będzie wam to przeszkadzać :)
Przez te większe odstępny czasu będę dodawać na bloga więcej outfitów! <3


A tu taki spobie gif:
<3
Pozdrawiam i piszcie w komentarzach pomysły na następny post! Chciałabym żeby był na jakiś inny temat niż moda :D Coś na czego temat mogłabym się wypowiedzieć :) Dawajcie propozycje w komentarzach albo piszcie na asku (ask.fm/KlauDUSIA135) <33 i w pytaniu na asku popisz się "P-RZ"


I jeszcze obiecana recenzja szamponu z AVON !!! (ten po lewej stronie)


Pojemność: 250 ml.
Zapach: Przyjemny, różano - mydlany
Opinia: Szampon jest koszmarny! Obciąża włosy, są ciężkie, włosy wogóle nie chcą same wyschnąć! Ciągle są mokre, nie wiem czemu. Włosy są oklapnięte, dzień po umyciu są tak jakby tłuste. Napewno już do niego nie wrócę. U mnie się nie sprawidził. Wrócę po mojego ulubionego szampony z Fructis, gdyż jest on nie zastąpiony! <3

10 komentarzy:

  1. świetne !:)
    może pokaż swój pokój albo opisz swoją miejscowość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten gif jest świetny ^^
    Może opowiedz o swoim zwierzątku i wstaw zdjęcia, jeśli masz ;3
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam sobie zamówić ten szampon i dobrze że tego nie zrobiłam :D

    zapraszam do mnie:
    anitaturowska1.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę dobrze że tego nie zrobiłaś, to koszmar, i tak wgl nie ma podanego składu :O

      Usuń
  4. fajnu gif, naj podoba mi się sukienka bez ramiączek ;) też nie lubię tego szamponu... x-( napisz o dokuczaniu w szkole, przez sms-y, bicie, przezywanie itp.

    gifza-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gif jest boski:P
    Zapraszam:)
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie używałam takiego szamponu. Najlepszy do tej pory jaki miałam to z syoss'a, polecam :)

    dreams00100.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie używam tych szamponów i napewno nie zacznę po tej recenzji. Moim ulubionym jest syoss <3

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com na blogu jest banner Vintage Shop, czy w wolnym czasie mogłabyś kliknąć? Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. tez mam ta kulke :D
    / czasem popsikam lakierem, ale przewaznie sama mi sie grzywka uklada :)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog ;-]
    obserwuje i licze na revanż :)

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.