- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

8 września 2013

Siemka ludzie ;) Dziś przychodzę do was z outfitem oraz moimi kuchennymi rewolucjami! :D
Jutro szkoła =.= Koszmar :c Ja nie chcę , ale cóż :(
Jutro pojawi się na blog TAG:"Moi zwierzęcy przyjaciele". Dziękuję pewnej mojej czytelniczce na pomysł na taki tag <3

Outfit:
A teraz czas na moje rewolucje! :) Wczoraj trochę się nudziłam, siedziałam w kuchni i myślałam co nowego zrobić na bloga, wpadłam na pomysł by pokazać wam jak zrobić dwu kolorowe picie, które będzie wyglądać tak:


INSTRUKCJA:

1. PRZYGOTUJ:
2.  Wlej do szklanki nie dużo soku o smaku kiwi (1/5 szklanki)
3. Wlej bystrzankę lub wodę (nie do pełna, do 3/4 szklanki)
4. Zamieszaj
5. Wlej TROCHĘ soku truskawkowego lub malinowego. (Będzie gęstszy niż bystrzanka z sokiem więc pójdzie na dno). Nie mieszaj!!!
5. GOTOWE!!! 

PS: Możesz zamieszać, ale wtedy napój nie będzie dwu kolorowy tylko zmieni kolor na pomarańczowy:
PISZCIE W KOMENTARZCH POMYSŁY NA TAGI, ALBO NA ASKU: ask.fm/KlauDUSIA135


Pozdrawiam <3 ♥

6 komentarzy:

  1. Świetny blog <3
    Nowy konkursik zapraszam do udziału, do wygrania post promujący -http://fashionneverenough.blogspot.com/2013/09/konkurs-na-post-promujacy.html
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał, ten napój jest świetny, muszę to również zrobić :P
    napisz nam na blogu, o swojej ulubionej muzyce, jakie masz sposoby na naukę, o swoim mieście nam opowiedz,itp. Mam nadzieję, że pomogłam.
    http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Napój wygląda bombowo! Super pomysł. ^ ^

    Zapraszam do siebie! <3
    http://cosmetics-fashion-hairdressing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde, rewelacyjnie to wygląda. I pewnie tak smakuję. :D

    Zapraszam na mojego bloga z fryzurami :)
    mojswiatfryzur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post! : )

    http://girlsgotrhythmm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, nie zrozum mnie źle, ale wydaję mi się że OutFit powinien pokazywać cały strój, a nie tylko zdjęcia z góry :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.