- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

18 października 2013

Hej kochanii! Dawno nie było posta, wiem, dlatego że mój komputer PONOWNIE został uszkodzony, i znów trafił do naprawy, ale tym razem nie 3 tyodnie, lecz 3 dni...Na szczęście, martwilam się że komputer popsuł się na dobre... wtedy musiałabym zawisić bloga, ponieważ zanim kupiłabym (właściwie to rodzice:P )
nowy komputer, to trochę czasu by minęło, i nie było by sensu trzymać was w niepewności i blog będzie dalej prowadzony czy nie. Tak więc przejdę teraz do konkretów...
Dzisiejszy dzień był bardzo fajny, w szkole byłam tylko do godziny 11:10, gdyż przepadły nam 2 w-f'y, ponieważ nauczyciela nie było. Wróciłam do domu i weszłam na kompa (tak na marginesie to założyłam tumblr, obserwujcie: zapatrzonawciebie.tumblr.com). Później uczylam się i robilam fotki na bloga ^^.
Jakąś godzinę temu wróciłam z oazy, bylo super, mieliśmy ciasto i ciepłą herbatkę, która jest idealna w taki zimny, pochmurny wieczór.

I oczywiście moje etapy nauki hyhyhyhyh <3
A teraz przejdę do głównego tematu postu... Chodzi mi o hejty...
Każdy, kto rozpoczyna karierę w internecie (na youtube, blogowanie) wkońcu zostanie ofiarą hejterów. A kim jest hejter? Hejter to osoba, która obraża innych przez internet. Krytykuje i obraża wszystko co robi dana osoba. Wstawisz zdjęcie-powie że wyszłaś jak naćpana, napiszesz jakiś cytat-powie że jest żałosny tak jak ty, założysz na siebie nową bluzkę- powie że wyglądasz jak bezdomny. Taki ktoś myśli, że jeżeli obrazi kogoś w internecie to dowartościowuje samego siebie. Ale musi też znać swoje granice. Zapewne kilka osób z was, którzy to czytają też kogoś hejtują np. na asku. To na tym portalu ludzię najczęściej stają się ofiarą hejterów. Hejtujesz? A wiesz jakie są tego konsekwencje? W intertnecie nie jesteś bez karny, gdy osoba będzie miała dość hejtów, to w każdej chwili może pójść na policję i zgłosić takiego hejtera, a oni go znajdą po numerze IP. I poniesie on karę.
Nie rozumiem, jaki jest sens hejtów. Cóż, nie każdy jest piękny, chudy i wspaniały. Jest wiele osób grubszych i brzydszych, ale to nie powód żeby im to wytykać, oni nie wybrali sobie wyglądu. Ja osobiście twierdzę, że każdy jest piękny na swój sposób i tego się trzymam.
Dam wam tu kilka przykładów i rad, jak radzić sobie z hejtami:
♥ Wchodzisz na aska i widzisz kilka hejtów...np: "jesteś tępa"... nie odpowiadaj na to w stylu: "sama jesteś tępa, i to bardziej", bo taka odzywka jeszcze bardziej zachęci hejtera do dalszego obrażania cię. Zamiast skupiać się na tym pytaniu, poprostu je zignoruj, do odpowiedzi dodaj jakieś fajne zdjęcie słodkiego kociaka i tyle. Nie odpowiadaj, w odpowiedzi napisz to co chcesz, a nie koniecznie odpowiedź na hejta.
♥ Jeśli juz naprawdę chcesz odpowiedzieć na hejta, zaastosuj cięte riposty. Przeszukaj internet, znajdziej tam wiele ripost którymi "zgasisz" hejtera. Zaniemówi. (Przyklad: pytanie: "Śmierdziel", odpowiedz: "miło mi, ..Klaudia.. jestem" [zmień imię:P]) Ale nie przesadzaj, nie używaj wulgaryzmów ani innych obraz, wtedy i ty staniesz się hejterem.
♥ Czujesz się poniżona, niedowartościowana przez obrazy na asku typu: "jesteś brzydka, nie wychodź z domu", "grubas", zignoruj je. Hejterzy zazdroszczą ci poprostu czegoś, czego oni nie mają! Olej ich, usuń pytania, zablokuj na portalach społecznościowych. Wystarczy.
♥ Jeżeli hejterzy bardzo cię męczą, nie możesz już sobie z nimi poradzić- zgłoś się do rodziców i wychowawcy, oni podejmą kolejne działania, mają prawo zawiadomić policję, która zajmie się sprawą. hejter zostanie ukarany.

Myślę, że porady okażą się przydatne :* Ciekawe czy dotrwaliście do końca :P hyhyh, sorka że tak dużo czytania :*

Pozdrawiam i zapraszam na :
zapatrzonawciebie.tumblr.com
ask.fm/KlauDUSIA135

<3



31 komentarzy:

  1. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj ! :)
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz naprawdę świetnego bloga , muszę tutaj wpadać częściej ;*

    ŚPIEWAM - http://alexwberry.blogspot.com na blogu MOJA NOWA PIOSENKA ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam sie z toba :) jednak ja mam wylane na takie osoby.

    dusiabloog.blogspot.com/
    Jeżeli ci się spodoba, to skomentuj lub zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://justine-juustine.blogspot.com/ obserwacja za obserwację? jesli tak daj znać ps. śliczny blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się! Tacy ludzie chyba myślą, że są fajni, ale nie należy zwracać na nich uwagi :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    paaulinkax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny tumblr - już obserwuję jako aniaaa98 ^^
    bardzo pomocny wpis ;3
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mój tumblr sangreazalis.tumblr.com
    mądry post! ja polecam poprostu ignorować takie osoby, bo zwykle oni robią to z czystej zazdrości
    Sky, pozdrawiam
    http://sangreazalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post ! :) Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :) diana-dianaa-diana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super post :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nasze etapy nauki wyglądaja podobnie :D
    obserwacja za obserwacje ? :)
    agadiar,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Blog bardzo ciekawy ,widać ile serca w niego wkładasz :)
    Posty ciekawe i fajne zdjęcia.
    Obserwuję <3 miły by było gdybyś zaobserwowała mojego:
    ew-ewel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com - NOWY POST
    graphics--factory.blogspot.com - NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się twój blog, świetny design ! :*
    Obserwuje

    możesz wpaść na mojego bloga:
    http://lovelooksky.blogspot.com/
    będzie mi miło

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie prowadzisz bloga ! Co powiesz na wspólną obserwację ? (odpisz u mnie)

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawiee ciekawie ;3
    śliczna jesteś :c ;33
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny gif! Ja poprostu olewam hejty które są nam wszystkich do niczego nie potrzebne!

    http://aki-akkie.blogspot.com/ Proszę zobacz mojego bloga ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. najlepiej usuwac taki komentarz i po sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy post :) obserwujemy? jeśli tak to zaobserwuj mój blog pierwsza ;)
    http://julia-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post !! x
    http://dziewczyna-w-holandii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja się hejterami nie przejmuję ;DD
    Obserwuję i liczę na to samo :]
    http://liday21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny gif :) Według mnie hejty należy mieć w du.. :D
    zapraszam do mnie ;)
    _________________________________________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. albo im pokazac ze tez masz jezyk i im nawsadzac, albo olac :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. hm... moim sposobem na hejterów jest nie zwracanie na nich uwagi. Brak zainteresowania zawsze ich zniechęca.
    Zresztą uważam że kazdy ma swoje zdanie ale mógłby czasem siedzieć cicho :D

    Zapraszam do siebie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuję, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com - NOWY POST
    graphics--factory.blogspot.com - NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się z postem :)
    Miło zapraszam do mnie:
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post!♥ Cudowny blog!♥ Bardzo mi się tu podoba więc co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zaobserwuj i napisz mi w komentarzu na moim blogu. Abym mogła się odwdzięczyć. A jeśli nie chcesz to po prostu zignoruj to pytanie :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Mądrze to napisałaś. :)

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w linki 3 sklepów z ostatniego postu? Napisz w komentarzu jak klikniesz. :)
    PS. Kliknij, zaczekaj aż się otworzy strona i dopiero zamknij, nie cofaj. :) Inaczej nie zaliczy. :(
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  29. Działam w myśl zasady Haters make me famous. Jeśli môj blog jest choc trochę znany, to pojawiają się na nim hejterzy.

    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice pic.

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Bollywood

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.