- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

12 października 2013

hej kochanii! Jest to nie planowany post, gdyż kilka dni temu zostałam nominowana do LBA na blogu: anamarafashion.blogspot.com. Ale że mój komputer był w naprawie, dopiero dzisiaj mogę napisać posta i odpowiedzieć na pytania! No więc...

Pytania:

1. Jak długo masz już bloga ?
Mniej więcej od maja/czerwca

2. Jaka była Twoja pierwsza ocena w tym roku szkolnym ?
5 :D

3. Ulubiony film ?
"Silent Hill" , "Przypadek 39"

4.Ulubiona książka ?
"O Melba"

5, Co zwykle jesz na śniadanie ?
Kanapkę :D

6. Czego nie lubisz w ludziach ?
Nie nawidzę gdy ludzie kłamią wżywe oczy oraz gdy są fałszywi... Pytasz kogoś czy spotka się z tobą po szkole, mówi ci prosto w oczy że nie może bo obiecał mamie pomóc sprzątać, A później w czasie spaceru z psem widzisz tą osobę w parku z inną koleżanką... Nie cierpię gdy ludzie tak robią. A fałszywość? Albo jesteś tu, albo tam... Masz wspaniałą grupę przyjaciół, wszyscy cię lubią i wgl... Aż do czasu, gdy poznajesz inną "grupę"... Olewasz pooprzednią, idziesz do nowej, wygdaujesz wszystkie sekrety które powieżyła ci była grupa przyjaciół. Rozumiesz coś takiego? Ja nie.

7. Czego nienawidzisz ?
To co wyżej i cebuli, pomidorów, komarów, szkoły, zadań domowych, hejterów.

8. Masz zwierzaka ?
Tak<3

9. Ulubiona nutka ?
dawid kwiatkowski-biegnijmy, abraham mateo-seniorita...,avicii- wake me up, bomfunk mc's- freestyler, james arthur- impossible, 18L-kiedys bylo inaczej, 18L-na zawsze, lady gaga-applause, lemon-nice,

10. Co chciałabyś robić w przyszłości ?
Dalej rozwijać swój blog, być szczęśliwa... i poprostu mieć dobrą pracę i dobre życie.

11. Hmm.. Lubicie mój blog ?
Bardzo<3


Pytania dla nominowanych:

1. Od kiedy prowadzisz bloga?
2. Jak często dodajesz posty?
3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
4. Co sądzisz o moim blogu?
5. Wymień 5 ulubionych piosenek.
6. Napisz co myślisz o hejterach?
7. Jakie znaczenie ma dla ciebie twój blog?
8. Masz rodzeńwstwo?
9. Skąd czerpiesz inspiraje na bloga?
10. Jak najczęściej malujesz paznokcie?
11. Często komentujesz mój blog?


Nominuję:

by-lolka.blogspot.com/
slodkieslodkieczary.blogspot.com
smile-mapys.blogspot.com
domi-day.blogspot.com

pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi i śliczny wygląd bloga <333 Gratuluje LBA!!

    http://kiczka-blog.blogspot.com/ - Może zajrzysz??

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blog ;)

    +Zapraszam do mnie, do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com
    Follow me ;3
    instagram.com/paulus08

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!♥ Cudowny blog!♥ Bardzo mi się tu podoba więc co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zaobserwuj i napisz mi w komentarzu na moim blogu. Abym mogła się odwdzięczyć. A jeśli nie chcesz to po prostu zignoruj to pytanie :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog:)obserwuje i licze na rewanz;)
    lewaandkierek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com/
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie to irytuje jak ludzie są fałszywi, kilka lat temu się z tym spotkałam ;c obserwuje i liczę na to samo :)

    http://basiek-baasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji! Ja też kiedyś zostałam nominowana i byłam naprawdę dumna z siebie, że ktoś mnie docenił :)

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ! ;* obserwujemy :) ? http://ruuciaa-mylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog. Gratuluję nominacji. Też lubię film "przypadek 39" ;)

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie posty :D

    www.diamonds44.blogspot.com skomentuj :) ja obserwuje zrobisz to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post!Życzę ci powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Ja już obserwuje liczę na ciebie
    http://wiki-wikki1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.