- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

10 października 2013

Hej kochanii! Z radością informuję że wracam do was! <3 Komputer miał być  w naprawie 2-3 dni... a z tych dni nagle zrobily się 3 tygodnie.. trudno :) Brakowalo mi was <3

Przez ten czas nic konkretnego się nie zmieniło, przez ten czas zaplanowałam, że zrobię post moja nocna/poranna rutyna, Chcielibyście taki post? A możliwe że filmik? Napiszcie mi w komentarzu ^^
W najbliższym czasie wybieram się z przyjaciółką na jesienną sesję. Oczywiście najładniejsze zdjęcia pojawią się tutaj :)

Ostatnio kupiłam żel pod prysznic :) Wygląda tak:
Nie będę rozpisywać się na jego temat, ponieważ wkrótce pojawi się jego recenzja :D
Następną rzeczą którą kupiła to 3 bransoletki, granatowa i bordowa kosztowały 6 zł, a ten "łańcuch" 4zł. Bardzo mi się podobają i jestem z nich zadowolona <3

Kilka dni temu, rano była piękna pogoda... mimo tego że byla mgła :) Udało mi się zrobić piękne zdjęcia. Oczywiście nie wstawię wam tu wszystkich, bo jest ich naprawdę dużo :)

A tu macie jeszcze kilka fotek, które zrobiłam temu bo..bo... eh, nie wiem czemu ;D Moje bazgroly:
 :)
I śniadanko <3


Oraz zdjęcia z seii "Nudy na lekcji, nie ma co robić" :P <kreślać po ręce>


Piszcie w komentarzach jakieś fajne pomysły na TAG, albo post, i pamiętajcie żeby napisać mi co wolicie, poranną czy ocną rutynę ^^

ask.fm/KlauDUSIA135

Zapraszam na mojego aska :D


<3

10 komentarzy:

  1. jaki jogurt mmmmm
    zjadła bym
    obserwuję i liczę na rewanż
    http://karolinapiegza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są te bransoletki *.*
    Zapraszam:
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog! :)

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagraj filmik o porannej rutynie! <3 + pysznie wygląda to śniadanko *.*
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne że wróciłaś <3.
    Może zrób jakąś tematyczną notkę :3..

    http://damage-dreams.blogspot.com/ | zapraszam | obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog! :)

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pyszne śniadanko !
    Witamy z powrotem <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie że wruciłaś
    ślicznie piszesz *-*

    super blog! fajnie czyta się Twoje posty
    zapraszam do komentowania i zaobserwojania
    smile-mapys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW świetny blog ,
    zajrzyj na mojego slodkieslodkieczary.blogspot.com/ zaobserwuj jeśli ci się spodoba , a ja się zrewanżuje
    + polajkuj mojego fanpagea : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?sk=page_insights

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga! :*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.