- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

26 października 2013

Hej ludzie, wiem że dawmo nie bylo posta, za co bardzo przepraszam :) Chciałam napisać go wczoraj ALE przypomniałam sobie że w piątek (wczoraj) idę na wycieczkę. ^^ Więc pomyślałam żę zrobię takiego "wycieczkowego posta", dodam kilka zdjęć i wgl. Byliśmy na Pilsku. Miało nas pójść 10 osób, ale wkońcu poszło nas 4...Tak więc...Pilsko to góra w małopolsce, jest dość wysoka, nie wiem ile konkretnie metrów ;X Szliśmy ostro pod górkę, a najgorsze bylo to że w tym dniu źle się czułam, kręciło mi się w glowie i wgl, ale i tak dałam radę dojść do schroniska. Rozpakowaliśmy się  w schronisku, odpoczeliśmy i poszliśmy na spacer, było ciemno, było widać Bielsko-Biała, i inne miasta. Widoki były śliczne, te wszystkie światła pięknie wyglądały. Wracając do schroniska szliśmy po jakiś "krzakach". Koszmar, nie dość że było ciemno, miliśmy tylko jedną latarkę to jeszcze prawie wszyscy się po przeracaliśmy :P Ale coo taam.
Po spacerze siedzieliśmy w pokoju i biliśmy się na poduszki, jedliśmy, graliśmy w karty i prawda czy wzywanie. Było dużo śmiechu. Wolę nie mówić jakie wyzwania były :O Gdy schodziliśmy z Pilska, to szliśmy po koszmarnym szlaku, pelno kałuż, błota, liści i kamienie, nie ukrywam tego że się kilka razy potkłam... i robiłam "ślizgi" z koleżanką :D Tu macie kilka zdjęć, przepraszam za ich jakoś ale robione były moją komórką, a ona nie ma wspaniałego aparatu ;/

A tu zdjęcia z Kingą<33 Moja bff <3



Pozdrawiam i zapraszam na mojego aska: ask.fm/KlauDUSIA135
 Zyczę miłego dniaa

6 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, jakość wcale nie taka zła :D pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! :)

    ZAPRASZAM! U MNIE DO WYGRANIA VANSY!! TO NIE ŚCIEMA!!

    http://f-village.blogspot.com/2013/10/konkurs-wygraj-vansy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdjecia :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :)
    cookiesandfashionn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome post.

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Bollywood

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.