- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

9 lutego 2014


Hej kochani :) Dzisiaj uświadomiłam sobie że został mi jeszcze tydzień ferii. Nie mogę uwierzyć że to tak szybko minęło. Myślałam że te ferie będą się dłużyć, a tu już połowa minęła. Ciągle coś robię i wgl nie czuję żadnego odpoczynku od szkoły. Już jutro (tak, tydzień wcześniej) muszę zacząć się uczyć i robić zadania, bo zaraz bo feriach mam sprawdziany, kartkówki... Więc i tak całe ferie mam zmarnowane. Pewna rzecz mnie pocieszyła. Kilka dni temu dostałam wiadomość że wygrałam konkurs internetowy BRAVO. Bardzo się uciszyłam ponieważ bardzo starałam się przy pisaniu pracy. Mój wysiłek nie poszedł na marne! Wczoraj dotarła do mnie nagroda którą była książka "PLAY" oraz nietypowe słuchawki. Przeczytałam dopiero dwa rozdziały tej książki ale już jestem zachwycona! Książka pisana jest prostym, typowo młodzieżowym językiem więc łatwo i przyjemnie się ją czyta. Jest dość gruba, ma 460 stron. Będę miała co robić przez resztę ferii.
Co do słuchawek również jestem zadowolona. Dzięki ich nietypowej budowie są bardzo praktyczne.




W kolejnej części posta chciałabym przedstawić Wam moją pracę z tego konkursu. Należało napisać własną definicję miłości. Oto moja:

Miłość- Czy jest ona tylko przytulaniem? Spędzaniem razem czasu? Rozmawianiem ze sobą? Nie! Jest ona wewnętrznym uczuciem którym darzymy drugą osobę, jest to więź między ludzka, zaufanie, poczucie bezpieczeństwa,szacunek. Kochać możemy nie tylko tą jedną, jedyną osobę z którą chcemy spędzić resztę naszego życia, ale także rodzinę i przyjaciół. Ludzie mówią że miłość jest piękna, zwłaszcza ta odwzajemniona, lecz nie zwracają uwagi na to, że ona także rani. Wyobraźmy sobie chłopaka, który jest za zabój zakochany w jakieś dziewczynie, wyznaje jej miłość i prosi o chodzenie, ona się zgadza, ponieważ już dawno myślała o tym chłopaku... Po tygodniu on z nią zrywa... Dlaczego? Ponieważ zrozumiał że jej nie kochał, to było tylko zauroczenie... załamana dziewczyna była tak bardzo zrozpaczona że odbiera sobie życie... Na tym przykładzie widać że miłość nie jest tak łatwo odczuć, często mylimy ją z zauroczeniem i zakochaniem. To są trzy różne rzeczy. Po przeczytaniu tego możemy także zrozumieć że miłość prowadzi do śmierci, nie zawsze, ale prowadzi. Nie którzy mówią że miłość nie istnieje, że nie jest potrzebna w życiu, lecz ja się z tym nie zgadzam, przecież żaden człowiek nie może normalnie funkcjonować bez miłości, każdy potrzebuje choć odrobiny uczucia że jest się kimś ważnym...potrzebnym... Nie sądzicie? Ci co nie wierzą w miłość, w końcu w nią uwierzą, gdy tylko spotkają tą właściwą osobę. Wreszcie zauważą to, że bez miłości ich życie było puste, mimo że wcześniej tego nie odczuwali... Pomyślmy teraz że mamy obok siebie kogoś bliskiego, kogo szczerze kochamy, kogoś za kogo możemy oddać życie i wypłakać się w ramię, wiedząc że zostaniemy obdarzeni wsparciem, kogoś przy kim czujemy motylki w brzuchu, kto nas przytuli zawsze i wszędzie, o każdej porze dnia i nocy, kogoś komu możemy powiedzieć wszystko, każdy sekret wiedząc że będzie on bezpieczny w jej/jego myślach... Fajne uczucie prawda? To jest właśnie miłość-Najpiękniejsze uczucie jakie istnieje, nic go nie zniszczy, bo miłość jest wieczna <3 




Życzę miłego wieczoru <3 Pozdrawiam :3 

19 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają słuchawki :) a praca z konkursu jest świetna! :)
    Wiesz, jesteś bardzo mądra. Pytałaś u mnie na blogu o wspólną obserwację - ja już obserwuję :)
    Zapraszam do mnie na nowy post :)
    http://ordinary-reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te słowa.. Bardzo ładnie to opisałaś. A słuchawki są bardzo podręczne, masz racje. Takie można zmieścić nawet do kieszeni. Ciekawe wykonanie.



    idealclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchawki rzeczywiście nietypowe ;) a co do konkursu to świetnie to wszystko opisałaś i szczerze gratuluję!!
    http://life-by-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem tu pierwszy raz i bardzo spodobał mi się twój blog :D
    będę wpadać częściej :) jeśli spodoba ci się mój blog - zaobserwuj :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie napisałaś tę pracę. :)
    P.S. mam taki sam koc z kotami!! :D
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też został tydzień ferii :c
    Mam podobne zdanie o miłości co ty ;).
    Ładne zdjęcia i świetne słuchawki!

    marsovv.blogspot.com

    Co powiesz na wspólną obserwację? :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej w konkursie ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. książka prezentuje sie zachęcająco! :)
    http://korneliaemma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mhhhmmm...przeczytałabym z pewnością. !

    Caaarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No to gratulacje :) Bardzo oryginalne słuchawki :D
    http://napisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i blog
    ZAPRASZAM DO NAS :)
    http://crazy-moofos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba przeczytam te książke.
    Ja czekam na ferie ;)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz śliczne włosy i kotek fajny :)
    świetna praca konkursowa <3

    www.sweet-beauty-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog i post <3 Może obserwacja za obserwacje? My dopiero zaczynamy więc zależy nam na paru obserwatorach na początku ;33 Super ta twoja praca na konkurs ^^
    weroandkusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog. :)

    ~ Obserwuję i pozdrawiam. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  16. super blog ';)

    http://zwariiowanaa.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Ci się poszczęściło, też brałam w tym udział :) zaproponowałaś mi wspólną obserwację, już obserwuje! :3 Zapraszam do mnie, dopiero zaczęłam :)

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś nominowana przeze mnie do LBA. Więcej na moim blogu. :D

    http://patyy-patisoon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice post.

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Lehenga-Choli

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.