- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

27 marca 2014


Hej Wam :) Dziś przygotowałam dla was post dotyczący przyjaźni. Chciałabym przedstawić Wam moje własne pomysły na wspólne spędzanie czasu i nie tylko. Myślę, że będą przydatne dla Was. :)
    
1. Na pomysł na tego posta wpadłam wracając z moją przyjaciółką Kingą ze sklepu...polami. Mieszkamy na wsi, więc nie brakuje nam tutaj pól i łąk z których możemy podziwiać piękne widoki naszych polskich gór. Taki spacer jest fajnym sposobem na spędzanie razem czasu. Siedzimy razem na trawie, słuchamy muzyki, rozmawiamy i oczywiście śmiejemy się. Niedawno udało nam się także zrobić kilka dziwnych zdjęć. Warto wziąć ze sobą aparat, albo chociaż telefon aby uwiecznić wspólne chwile.



2. Możecie wspólnie prowadzić pamiętnik. Niech każda z Was na go np. tydzień, a potem następna. Wymieniajcie się tak dopóki pamiętnik nie będzie pełny. Myślę, że taki pamiętnik (właściwie dziennik) najlepiej prowadzić jest w wakacje, ponieważ to właśnie wtedy dzieje się najwięcej. Piękna pogoda, różne wyjazdy, poznawanie nowych osób, wypady nad jezioro lub morze...
    
3. Urządźcie piżama party! Na takich imprezkach nawet we dwie można się świetnie bawić. Możecie wykonać makijaż na ślepo, zawody która szybkiej zje np. 5 ciastek (zazwyczaj kończy się to wybuchem śmiechu, a ciastka... no sami wiecie gdzie wylądują :P). Fajnym pomysłem jest także nakręcenie filmiku jak tańczycie to jakieś zwariowanej piosenki, a potem przerobienie takiego filmiku. Albo rozrzucie bardzo dużo ubrań na podłodze, zgaście światło i ubieracie się po ciemku. Później pośmiejcie się z własnych "stylizacji".
    
4. Upieczcie coś razem. Babeczki, ciastko... pomysłów jest wiele. Możecie też trochę pokombinować i później sprawdzić jak wyszło (Nie radzę popełniać mojego błędu, czyli dodawać skrobię ziemniaczaną do ciastka na naleśniki). 
    
5. Przeróbcie jakieś ubrania. Macie stare, nie potrzebne ubrania? Możecie nadać im nowy look! Weźcie nici, igły, nożyczki, farby do tkanin lub po prostu flamastry. Niech rządzi Wami wyobraźnia.
    
6. Pod tym punktem znajdują się standardowe rzeczy: Słuchanie muzyki, pójście do kina/teatru, pojeździć na rowerze/rolkach/deskorolce, pójść nad rzekę/basen, pobiegać, pooglądać dziwne filmiki na YouTube, oglądać filmy (szczególnie polecam "Trzy metry nad niebem", "Tylko Ciebie chcę", "Ósmoklasiści nie płaczą") 
    
    
   
  
 
A tu gif z serii "MOJA PRZYJACIÓŁKA JEST KANGUREM"

Prócz Kingi mam także inne przyjaciółki. 
Jest to Anastazja, Ela, Karolina, Karolina, Aga, Anita, Ewelina i Kasia 

    

Jak najczęściej spędzacie czas ze swoją przyjaciółką? Co byście dopisali? Pozdrawiam :)


21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też robię piżame party, fajne się wtedy bawimy, spacery wieczorem najbardziej lubie ;)
    story-of-my-life1704.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na posta i propozycje :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na posta <3

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia <3
    Zapraszam również do mnie u mnie nowy post pt"Przypadek, czy przeznaczenie" Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Wpadniesz do nas i klikniesz w linki do Sheinside i baner Choies? To dla nas bardzo ważne.
    http://www.nutka-and-ludka.blogspot.com/2014/03/sheinside.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdjęcia :)
    Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia! :)
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym dopisała śmianie się ze wszystkiego wokół i obrażanie siebie nawzajem(oczywiście na żarty ;P)
    Piękne macie tam widoki, też mieszkam na wsi ale niestety nie z takimi pięknymi widokami

    zapraszam http://nicola-nik-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz tam piękne widoki! <3
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie mam zamiar z moimi przyjaciółkami zorganizować nockę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawe pomysly, a zdjecia cudne <3
    wpadniesz do mnie i poklikasz w linki do kurtki sheinside? proszę, to bardzo ważne, pomóż spełniać marzenia <3 Odwdzięcze się!

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha jestem geniuszem xd przeczytałam "Moja przyjaciółka Kinga Ze Sklepu" xd Ja niestety z moją najlepszą przyjaciółką się nie spotykam, bo mieszkam na drugim końcu świata, ale rozmawiamy co tydzień przez kamerkę w laptopie, a ja niedługo wracam :D

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjaciółmi można robić serio wszystko! :) Ciekawe pomysły wymieniłaś.
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do piżama party - jakieś 4 lata temu poszłam na sylwestra do przyjaciółki, był to mój pierwszy sylwester poza domem a zarazem pierwsze w życiu nocowanie u koleżanki (byłyśmy wtedy w 1 gimnazjum). Tak, robiłyśmy sobie nawzajem 'makijaże'. Nigdy więcej nie zaufałam jej, żeby mnie pomalowała. NIGDY. :D

    antystresowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. też mieszkam na wsi i nie ma to jak biegać po łąkach :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  17. Świetny post i genialny wygląd bloga :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post :) !
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;) .

    OdpowiedzUsuń
  19. nice post.

    http://www.angelnx.com/Sarees

    http://www.angelnx.com/Salwar-Kameez

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.