- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

28 lipca 2014

Przyjaźń przez internet-Czy to ma sens? Pewnie każdemu z Was zdarzyło się poznać jakąś osobę przez internet. Może była to zwykła znajomość która zakończyła się po tygodniu, a może wielka przyjaźń która trwa do dzisiaj. Ale czy taka przyjaźń jest prawdziwa? Czasami zastanawiam się czy godzinne rozmowy na Skype, pisanie na GG, Fb i innych portalach społecznościowych można nazwać przyjaźnią. W pewnym sensie tak, lecz wiadomo że brakuje spotkań. Znam kilka osób które mają internetowych przyjaciół i spotykają się ze sobą od czasu do czasu mimo że dzieli ich sporo kilometrów.
Ja również miałam kilku internetowych przyjaciół których poznałam przypadkiem. Jedną z tych osób spotkałam na Asku. Zaciekawiły mnie odpowiedzi tej dziewczyny oraz jej problemy. Zaczęłyśmy pisać w pytaniach po czym przeniosłyśmy się na GG. Codziennie rozmawiałyśmy i pomagałyśmy sobie. Teraz nie piszemy tak często, ale zdarza nam się pogadać. Czuję się tak, jakbym znała Justynę kilka lat. Opowiedziała mi bardzo dużo o swoim życiu. Zaufała mi, a ja jej. Na GG również poznałam kilka wspaniałych osób. Może nie traktowałam ich tak jak Justynę, ale bardzo lubiłam z nimi rozmawiać. Z niektórymi kontakt się urwał. Na takiej podstawie można stwierdzić że taka przyjaźń nie jest trwała. Zawsze może wydarzyć się coś, co zepsuje wszystko. Może ta druga osoba pozna kogoś w swoim otoczeniu i odechce jej się siedzieć całymi dniami przy komputerze.
Wiec czy warto mieć internetowego przyjaciela? Na to pytanie musisz odpowiedzieć sobie sam. Moja rada jest taka, żeby nie angażować się w to za bardzo.








A Wy wierzycie w internetową przyjaźń?
Miłego dnia.
Pozdrawiam ♥

29 komentarzy:

  1. Co tu do wiary;)
    Dzięku internetowi poznałam mojego chłopaka, choć mieszkamy blisko siebie.
    W ten sposób poznałam całe mnóstwo ludzi, a zerwanie takiej znajomości boli o wiele mniej niż tej w realu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog i bardzo ciekawy post o przyjaźni. Wielu ludziom zdarza się poznać kogoś przez internet, dlatego myślę, że Twoja rada na pewno im się przyda. Jeśli znajdziesz małą chwilkę, to zapraszam do mnie swiatmonikikomorowskiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam nic przeciwko internetowym przyjaźniom :) Mam wielu znajomych, których poznałam przez różne portale społecznościowe i bardzo miło jest utrzymywać kontakt z kimś, kto mieszka na drugim krańcu Polski ;P
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. poznałam kilka osób przez internet i jestem tych wiadomości bardzo zadowolona : )

    zapraszam http://zakochanawtresci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam nic to pryjaźni przez internet :) Teraz coraz więcej osób poznaje inne przez portale :)
    Nie wiem czy to nie jest lepsza przyjaźni niź taka na niby
    Siizii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wierzę, że taka przyjaźń istnieje. Od jakiegoś czasu piszę z taką Olą, na razie nie mogę Jej nazwać przyjaciółką, bo dopiero siebie poznajemy, ale może kiedyś w przyszłości... :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie przyjaźń przez internet to fajna rzecz. Zgadzam się z Tobą,że można się zbyt bardzo angażować.Śliczne zdjęcia :)
    Obserwuję :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam pojęcia. Nigdy nie miałam przyjaciela przez internet. Ale wierzę w znajomość przez internet :D

    Zapraszam do mnie, może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? :)
    http://fovingues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Większość moich przyjaciół jest poznanych przez internet. Z połową udało mi się spotkać i z niektórymi nawet spotykam się dosyć często. A z innymi niestety nigdy się nie udało. tak przyjaźń jak najbardziej istnieje ale oczywiście musimy uważać ;*

    Obserwuję, zapraszam do siebie na nowy post ;*
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam wielu internetowych przyjaciół, ale dwóm ufam najbardziej i piszę z nimi codziennie, mimo że nigdy się nie spotkałyśmy z powodu tylu kilometrów :(

    www.moje-pastelowee-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie internetowa przyjaźń jest warta :) Jeśli nasz przyjaciel pozna kogoś i odechce mu się siedzieć przy komputerze oznacza i zerwie z nami kontakt to nie był naszym prawdziwym przyjacielem. Ale w sumie,zawsze można pisać sms,mamy 21 wiek,więc wszystko jest możliwe :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie napisany post ;))
    ja sama poznałam przez internet pewną osobę o takich problemach jak ja i piszemy do siebie prawie codziennie już prawie pół roku. Uważam że internet to nie tylko źli ludzie czekający po drugiej stronie ale też i ci lepsi, prawdziwi przyjaciele ^^
    super zdjęcia :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie przyjaźń przez internet ma szansę przetrwać, o ile obie osoby są w nią tak samo zaangażowane :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjaźń taka istnieje, ale jest o wiele cięższa do utrzymania. Trzeba o nią dbać i regularnie rozmawiać. Ja mam kogoś z kim piszę od 7 lat, ale nie przez Internet, tylko sms'y (bardzo rzadko zdarzy nam się napisać kilka mejli). Jest to już na takim etapie, że po kilku dniach ciszy czegoś mi brak i wtedy sięgam po telefon. Stety, albo niestety towarzyszy temu też tęsknota. Widzieliśmy się kilka razy w życiu, pomimo tego, że mieszkamy od siebie tylko 10 minut. Specyficzna, ale silna znajomość, jakoś nie wyobrażam sobie by miało mi jej braknąć. Mieliśmy jeden kryzys, trwał pół roku, potem obydwoje pytaliśmy siebie 'dlaczego?'. Ciężki temat... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prowadzisz niesamowitego bloga <3
    Wygląd jest świetny *-*
    Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mam internetowych przyjaciół i jestem z tego na prawdę dumna! :)

    Skomentujesz? Zaobserwujesz jeśli ci się spodoba? :*

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/07/wypoczynek-nad-woda.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój blog jest niesamowity !!! Nie dawno sama zaczęłam pisać bloga, ale nie idzie mi za dobrze...
    Podziwiam Ciebie i twoje pomysły na wpisy, są oryginalne i brdzo ciekawe. Mam nadzieję,że kiedyś mój blog będzie tak samo fajny ak twój <3 :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejkuuu<3
      Dziękuję Ci bardzo bardzooo

      Usuń
  18. ja mam Justynę, z którą dzieli mnie ponad 500km :(

    wuki-and-czusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! Czuć lato :)

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM zorganizowałam giveaway z okazji pierwszych urodzin bloga. Do wygrania crop top i shopper bag! Zapraszam i życzę miłego dnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje mi sie, ze internetowa przyjazn nie jest tak mocna jak ta w zyciu realnym, ale rowniez jest cos warta. Co prawda latwiej zerwac przyjazn przez internet niz w realu.
    Ciekawa notka i swietne zdjecia. ;*

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie za bardzo wierze w internetową przyjaźń. Zdjęcia super ;-)
    Zapraszam do mnie. Nowy post! http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zdjęcia
    dodajemy do obserwowanych ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    http://aiden-ejsmont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja wierze w internetową przyjaźń ;D
    śliczne zdjęcia :3

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog
    zapraszam do mnie http://meformoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia!
    http://chocolate-melody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for sharing

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Bollywood

    OdpowiedzUsuń
  28. Samotność w tych czasach to tylko wybór. Jest tyle portali gdzie można poznać fajnych ludzi. Sama poznałam męża na betania.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.