- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

20 stycznia 2015

- Hej, jestem Ula, a Ty? Wykonuję designy blogów, chcesz może abym odnowiła trochę wygląd Twojego bloga? Dodaj mnie tylko jako administratora Twojego bloga, a już za kilka minut będziesz się cieszyć całkiem odświeżonym blogiem! 
- Witaj, jestem Ania. Jasne, że chcę nowy wygląd bloga! Już Cię dodałam. Czekam na design. Dziękuję.
*Pod koniec dnia*
- Cześć. Co zrobiłaś z moim blogiem? Nie mogę na niego wejść...
*Następnego dnia*
- Halooo...Dlaczego mi nie odpisujesz? Jednak nie chcę tego designu.
*Kolejnego dnia*
- Ula! Nie żartuj sobie. Chcę odzyskać mojego bloga oszustko! 
*Trzeciego dnia*
"Chyba straciłam go na dobre... Jaka ja byłam głupia... Dlaczego jej zaufałam..."


Hej Wam. Wyżej widzicie pewien dialog. Przedstawia on rozmowę między Ulą - internetową oszustką, oraz Anią, która straciła bloga nad którym pracowała bardzo długo. Oczywiście dialog wymyśliłam ja, ale uwierzcie mi , że osoby takie jak Ula zdarzają się w internecie i to częściej niż myślicie. Na pewno wielu z Was, ktoś proponował, że zrobi Wam nagłówek na blog, że wypromuje Waszą stronę na Facebooku lub że zarobi Wam pieniądze w jakieś grze w którą gracie (oczywiście to wszystko w zamian za hasło). Ale w jakim stopniu możemy ufać obcej osobie w internecie, której kompletnie nie znamy? W żadnym. Każdy kto prosi o hasło na 99,9% nie ma dobrych zamiarów. Tacy oszuści szukają naiwnych osób, aby kraść konta, blogi i inne rzeczy. Należąc do grup blogerów na Fb nie raz widziałam posty typu "jak mam odzyskać bloga? Podałam hasło jakieś dziewczynie która miała mi zrobić wygląd, a ona zmieniła hasło i usunęła bloga! Pomocy! Jestem załamana". Czytając takie wpisy mam ochotę napisać w komentarzu jedno... Po co podała hasło? To tylko jej wina, że straciła blog, ponieważ nie potrafi uważać. Ja nigdy nie dałabym nikomu uprawnień do swojego bloga, nawet koleżance którą znam w realu. Ludziom z internetu się nie ufa. Nie wiemy kto jest po drugiej stronie. Nazwisko można sobie wymyślić, zdjęcia wziąć z internetu... I każdy uwierzy nam, że jesteśmy zupełnie inną osobą... W internecie każdy ma maskę.








Ufacie ludziom poznanym przez internet? 
Miłego wieczoru!

49 komentarzy:

  1. Bardzo trudno zaufać mi ludziom w realu,a co dopiero w internecie. Zdecydowanie potrzebuję czasu, żeby powierzyć komuś coś nad czym pracuję. Cudowne zdjęcia. Ciekawie piszesz, będę zaglądać :*

    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  2. stworzyłaś bardzo ciekawy klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze piszę do sprawdzonych osób ;) Niestety nie można ufać każdemu..

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/01/ryzykuj-bo-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kocie łapki w nagłówku mnie urzekły <3
    Nie ufam ludziom poznanym przez sieć dopóki nie spotkam ich w realu.

    http://dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę nigdy nikomu nie dałabym hasła do mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia ;)
    miałam taką sytuacje kiedyś na Stardoll, haha :D

    zuzia-kolomyjec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo śliczne zdjęcia i do tego bardzo oryginalne , podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi dwa dni temu dziewczyna zaproponowała zmianę desingu, zgodziłam się i co? usunęła mi bloga. Na szczęście mam koleżankę,która do niej napisała,że jest to karalne i że zgłosimy sprawę na policję i oddała go. Nigdy więcej już tego błędu nie popełnię :)
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie ufałam i nie ufam, lepiej nie ryzykować :)
    dreamsoutxx.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Podawanie hasła do bloga/maila/konta na jakimkolwiek portalu społecznościowym jest głupotą. I tyle w temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdarza sie że ufam ale to jest bardzooo rzadko . Kiedyś ufałam teraz juz nie potrafię : ) Ciężko ufam ludziom na rl a co dopiero w necie .
    www.najkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia ♥
    A co do temtu, to:
    Nie wiem po co innym hasło do bloggera, no bo co z tym zrobią?? Usuną i będzie jeden blog mniej...? PO CO??????
    Sama wykonuję designy już wiele osób podało mi hasło, ale nawet nie odważyłabym się, żeby to zrobić!!!!!!!! Jeszcze raz się pytam: PO CO??????????
    ♥ ♥ ♥
    pajuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lepiej nie ryzykować

    http://beauty-and-life21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie rozumiem takich zawistnych ludzi którzy mogą właśnie usunąć bloga, nie wiem co im to daje. lepiej nie ryzykować i nie powierzać nikomu naszej strony, chyba załamałabym się gdyby ktoś usunął coś w co wkładam tyle czasu i serca ;)
    http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nie każdemu można ufać
    piękne zdjęcia :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia!!!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia masz rację ,że ludziom z internetu nie można wierzyć ale jeśli się chcę mieć jakieś ładny design to komu należy ufać ? oto jest pytanie.Bardzo przydatny post :)
    http://love-live-lucky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy najlepiej jest poprosić o zrobienie designu osobę, która wykonywała ich już wiele i ludzie ją polecają :)

      Usuń
  18. Osobiście robiłam parę desing'ów jednak nigdy nie miałam zamiaru ukraść komuś bloga bo mi to zupełnie nie potrzebne :)
    Zgadza się większość osób podając hasło są sami sobie winni ,że nie uważają komu podają.
    xcarli3x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ufam ludzią z interneru. Boję się nawet wstawiać swoje zdjęcia. Nigdy nie wiadomo co z nimi zrobią.
    Ślicznie wypadłaś na zdjęciach! Obserwuję i miło byłoby mi, gdybyś zrobiła to też dla mnie :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie spotkałam się z taką sytuacją, jeśli chodzi o blogosferę, aczkolwiek zostałam już oszukana w inny sposób :)

    by-mickey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jaki? :) Jeśli możesz powiedzieć...

      Usuń
  21. Ja chyba nie potrafiłabym zaufać osobie nieznajomej :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałaś pecha, nie wszyscy ludzie tacy są, ale pamiętaj że nieststy nie ma nic za darmo.
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego miałam pecha? Mi nikt bloga nie usunął... :)

      Usuń
  23. przykre że ci się to przytrafiło,ale już wiesz żeby uważać, super zdjęcia, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi się coś takiego nie przytrafiło :)

      Usuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia :) Zapraszam do mnie emilyyy1.blogspot.com
    Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne to pierwsze zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ufam osobom internetowym, chyba, że z nimi będę długo się znała i rozmawiała z pokazaniem twarzy przez kamerki.

    Obserwuję, NIE LICZĘ na rewanż, po prostu, jak ci się spodoba mój blog, zaobserwuj.

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiem tak sama robię wyglądy, a raz zaufałam i straciłam bloga ale to było 3 lata temu. Jednak wiem że ciężko robić wyglądy, trzeba szukać zaufanym osobą, bo niestety ludzie jak się ma dużo obs to dla nich okazja aby okraść bloga ;/
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ojoj straszne rzeczy nawet nie wiedziałam, że ludzie są do tego zdolni. To przykre. Ja staram się sama wszystkiego uczyć i robić. Warto poczytać na różnych forach jak coś zrobić, albo napisać do jakieś blogerki u której podoba nam się wygląd, jak go zrobiła, może nam troszkę pomoże. Ale tak to niestety najlepsza metoda to zrób to sam.

    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie ufam chociaż sama robię czasem nowy wygląd boga dla innych.
    Trzeba uważać bo szybko można stracić to co się miało..

    Obserwuje(jako: Aleksandra Mlodzinska) i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny pomysł na sesje ;)
    Nie ma szans, nigdy bym nie dała hasła nikomu i ciężko mi uwierzyć, że są ludzie, którzy mogą się tak zachowywać i kasować blogi innych :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nigdy nie przeżyłam takiej sytuacji,jednak dużo razy o takich sytuacjach słyszałam ;//
    http://olciak-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie ma opcji, żebym dała komuś hasła do mojego konta. Jestem zdania, że sama powinnam dbać o wygląd mojego bloga. Jest mój i to siebie mam w nim pokazać. Poza tym nie można ufać osobom, których nie znamy. Nie ma co być za naiwnym.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczerze? Nawet nie przeszło mi przez głowę, że mógłby ktoś w taki sposób oszukiwać. Ale oczywiście wietze, że nie jedna taka osoba się po internecie kręci.. myślę, że ja byłabym chyba bardziej ostrożna.. :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Parę osób mnie się pytało jednak odmówiłam :)
    Super blog . perfekto <3
    Obserwacja za obserwacje na blogu ? Zacznij kochana a napewno sie odwdzięczę tylko poinformuj <3

    OdpowiedzUsuń
  35. niestety, tak właśnie jest :( Internet jest pełen takich ludzi..
    Ładne zdjęcia:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. mam internetowe przyjaciolki i bardzo im ufam:) ale to prawda, zdarzają się oszuści w internecie
    moze obs za obs?(:
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe zdjęcia :)
    http://laashine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie dałabym swojego hasła do żadnego konta, nie ważne czy to blog czy cokolwiek innego.
    Bardzo ładne zdjęcia ;)
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne zdjęcia:) świetnie Ci w tej sukience:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja mam dystans do ludzi poznanych w internecie i uważam o czym z takimi osobami piszę ;)
    Ładne zdjęcia :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Tajemnicze zdjęcia :) Oryginalnie!
    Jeśli chodzi o temat posta, to nie poznaję ludzi przez internet. Mam jedną internetową przyjaciółkę i jej jedynie ufam.

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. i like dress

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Salwar-Kameez

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.