- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

14 stycznia 2015

Cześć wszystkim!
Dawno nie pojawiał się tutaj żaden tag i chyba naszedł czas by to zmienić. Dzisiaj postanowiłam napisać wymyślony przeze mnie tag "alfabet wspomnień". Polegać będzie on na tym, że na każdą literę alfabetu napiszę słowo (będzie to rzecz, jedzenie, osoba, piosenka) i dodatkowo wyjaśnię Wam z jakim wspomnieniem (śmiesznym lub nie) mi się ono kojarzy. Myślę, że jest to w miarę ciekawy tag i że Wam się spodoba :)
A - Annabelle - Z tym filmem kojarzy mi się miniony sylwester. Oglądałyśmy go razem z Kasią i oczywiście nie mogło zabraknąć krzyków. "Ja krzyknęłam, bo ta baba krzyknęła. A ja krzyknęłam, bo ty krzyknęłaś. Ale ja potem krzyknęłam, bo ty krzyknęłaś."
B - Baran - Pewnego wakacyjnego dnia wybrałam się z przyjaciółką Kasią na spacer. Idąc polną dróżką zobaczyłyśmy ciemnobrązowe zwierze stojące pod drzewem, odwrócone tyłem do nas. Zaczęłam panikować, że jest to niedźwiedź i chciałam uciekać! Ale Kasia stwierdziła, że gadam głupoty i jest to pies. Stałyśmy i przegadywałyśmy się. Nie wiedziałyśmy czy iść dalej, czy wrócić. "Odważne" my postanowiłyśmy iść dalej. Okazało się, że nie był to ani pies, ani niedźwiedź...Tylko baran :)
C - Ciastka - Na jednym z piżama party, razem z moją przyjaciółka urządziłyśmy sobie konkurs na jedzenie ciastek. W efekcie końcowym cała moja podłoga w pokoju była pełna pokruszonych ciastek.
D - Deszcz - Zeszłoroczne wakacje były bardzo deszczowe. Ja oczywiście nie potrafiłam odpuszczać sobie wakacyjnych przejażdżek rowerowych. Prawie codziennie jeździłam kilka kilometrów. Wiele razy kończyło się to jazdą w deszczu aż do najbliższego przystanku, żeby przeczekać ulewę. Bardzo często wracałam do domu cała mokra.
E - Enej - We wrześniu, razem z moją przyjaciółką Anastazją udało nam się być na koncercie Eneja w Wadowicach.
F - Fala - Kąpanie się w morzu Egejskim w Grecji, kiedy był lekkie fale i tak fajnie "porywały" do morza.
G - Gazeta - Kojarzy mi się z dwoma egzemplarzami BRAVO w których pojawiły się artykuły na temat mojego bloga :)
H - Himalaje - W wakacje razem z Olą i Anastazją wybrałyśmy się na Leskowiec. Mimo, że jest to nieduża góra nazwałyśmy się himalaistkami i posiadamy wspólną grupę na Fb :)
I - IRA - A konkretnie piosenka "nie daj mi odejść" kojarzy mi się z pewną szczerą rozmową z przyjaciółką.
J - Jajko - Kiedy byłam mała, moja siostra rozbiła mi jajko na głowie. Sama nie wiem dlaczego :')
K - Kamień - Będąc jeszcze małym dzieckiem bawiłam się koło domu babci razem z koleżanką. Nudziło mi się troszkę, więc zaczęłam rzucać kamieniem na dach i łapać go. Po którymś z kolei rzucie kamień nie spadł. Patrzyłam z zdziwieniem w górę... W tym momencie kamień spadł mi prosto na głowę pozostawiając małą bliznę.
L - Lód - Dwa lata temu w mikołajki, idąc do szkoły z prezentem dla przyjaciółki... poślizgnęłam się na lodzie. Skończyło się to rozciętymi spodniami oraz nogą. Do dzisiaj mam bliznę. Od tamtej pory chodzę ostrożniej, zwłaszcza po lodzie :)
M - Mamma Mia - Jak wiecie, lub nie wiecie jest to piosenka śpiewana przez zespół Abba. Od razu przypomina mi się zielona szkoła, kiedy chodząc Greckimi ulicami śpiewałyśmy tą piosenkę na cały głos.
N - Noc - Piżama party z przyjaciółkami ♥
O - Ogród - Przypomina mi on wyjazd do Grecji, kiedy Karolina będąc na hotelowym balkonie podrzuciła do góry strój kąpielowy Kingi. Akurat w tym momencie zawiał wiatr i zdmuchnął do prosto za ogrodzenie, do ogrodu przy innym hotelu.
P - Przegibek - Jest to góra leżąca w Beskidzie Małym. Będąc tam na wycieczce, razem ze znajomymi leżeliśmy pod schroniskiem przez dwie godziny patrząc w niebo. Było widać wtedy mnóstwo gwiazd, ponieważ w okolicy nie ma żadnych świateł :)
R - Rower - Tu mogłabym wymienić masę wspomnień. Można powiedzieć, że całe lato spędziłam na rowerze. Oczywiście nie obyło się bez małych wypadków... kilkukrotne wjechanie do rowu z różnych przyczyn, wjechanie do rzeki. Aż szkoda gadać :)
S - Spacer - Kiedyś byłam na spacerze z Kingą. Zaczął padać deszcz. Wpadłam na pewien pomysł. Zerwałam dużego liścia i szłam sobie z nim jak z parasolem. Gdy mijałyśmy pewna panią, powiedziała nam, że o takiej pomysłowej młodzieży powinni w gazetach pisać hahah
T - Torebka - W wakacje, siedząc z Kasią na ławce miałam torebkę na kolanach. Rozmawiałyśmy ze sobą, aż w pewnym momencie "coś" spadło z nieba prosto na moją torebkę. Jakiś ptak zrobił mi niespodziankę...
U - Urodziny - W dniu urodzin Agnieszki, razem z kumpelami szłyśmy do niej, aby zrobić jej niespodziankę. Miałyśmy bardzo dużo balonów powiązanych ze sobą sznurkiem. Szłyśmy tak główną drogą z kolorowymi balonami. Oczywiście nie zabrakło dziwnych min i uśmieszków ludzi jadących samochodami :)
W - Warszawa - Naszą piękną stolicę udało mi się zwiedzić dwa lata temu. Mimo, że byłam tam tylko 3 dni, mam wiele wspomnień!
Y -----------------
Z - Zuzia - Koleżanka, poznana przeze mnie na pewnej grupie blogerów na Facebooku. To właśnie ona pomogła mi wybrać nowy aparat. Przy okazji zapraszam Was na jej nowo aktywowany blog TUTAJ





*Babia Góra*

Myślę, że spodobał Wam się ten tag oraz, że nie zanudziłam Was tutaj na śmierć :)

Na Sam koniec chciałam Wam bardzo, bardzo, bardzo mocno podziękować za te 520 obserwatorów. Kilka dni temu nie mogłam doczekać się równych pięciuset, a tu taka niespodzianka. Jest Was o 20 więcej. Dziękuję <3

Macie jakieś wspomnienie którego nigdy nie zapomnicie?


75 komentarzy:

  1. Ale genialny pomysł na post! Nie widziałam nigdy takiego! :)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pomysł mi się bardzo podoba. Zazdroszczę wypadu do Grecji. Musiało i zapewne było super :D
    Barana też zazdroszczę. Nigdy nie widziałam jeszcze baranów :(
    Ale kamyka, jajka... Nie zazdroszczę :P
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłooowa jesteś ! : ) ) Ja mam bardzo dużo dziwnych wspomnień. Uwierz nie chcesz ich poznać :D
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. omg ja bym nigdy nie znalazła wspomnien na tyle literek hahah
    kilka wspomnien mam ale, ze są osobiste to nie napisze ich


    annbabe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze co sobie pomyślałam jak zobaczyłam tytuł, to że to super pomysł na tag i że nie słyszałam jeszcze o nim, a sekundę później czytam, że sama go wymyśliłaś :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nietypowy post :)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo świetny pomysł na formę nowego tagu.Ja jednak nie odważyłabym się zrobić formy takiego tagu. Świetne zdjęcie gór.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie odważyłabyś się? Przecież to normalny tag :)

      Usuń
  8. nie spotkałam się jeszcze z takim tagiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny taki tag,ogólnie to wiele swoich wspomnień wpisywałam w te literki haha
    może kiedyś zrobię coś podobnego n moim blogu!!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny tag, taki pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak na pewno jest kilka takich wspomnień :)
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na taki tag :) Nigdy bym na niego nie wpadła :)

    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z tym postem, jej jak ja bym chciała mieć tak 500 obserwatorów narazie mam 3, ale nie jest źle wg to możesz liczyć na moją obserwacje jak będę na laptopie, może jakiś konkurs na promowanie dla rozwijających się blogów a-secondlook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł na tag ! Plus bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny pomysł na posta! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł na TAG! jeszcze się z takim nie spotkałam, także myślę, ze niedługo go u siebie napiszę! :)
    świetny blog i ejsteś śliczna powodzenia w blogu roku:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie jeżeli mój blog Ci sie spodoba, zostaw obserwację i napisz o tym w komentarzu na pewno się odwdzięczę! :) http://isannell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł :) Bardzo kreatywne!

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahahaha :D
    Ten strój to był naprawdę wypadek :*
    Mamma mia...here I go again ^^
    Ahh...te wspomnienia ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny pomysł na bloga !! :)
    Fajne zdjęcia od jakiegoś czasu obserwuję było by
    miło jakbyś również zaobserwowała :)
    Zapraszam do mnie http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo sympatyczny post i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł na post, może w przyszłości zrobię coś podobnego :D a najwięcej fajnych wspomnień mam z tych wakacji ;)
    Zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z t-shirtami DIY :3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł na post-) i świetna koszula w kratę;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koooooochana! ♥
    A wiedziałam że kojarzę Cię skądś a tu proszę - bravo :D

    OdpowiedzUsuń
  24. O kurczę, pierwszy raz widzę taki post! Genialny pomysł, mówię szczerze!

    Serdecznie zapraszam na mój blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł na post! :)
    Śliczna jest ta koszula *-*
    Zapraszam do siebie :http://by-joaannaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Ja tylko w kilku momentach krzyczałam haha :D

      Usuń
  27. uwielbiam koszule w czerwoną kratę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! Moja jest akurat o wiele za duża (chyba 2 lub nawet 3 rozmiary), ale lubię takie :3

      Usuń
  28. Wow.! Fantastyczny tag :) Ja nigdy nie oglądam horrorów sama l3
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale mialas cudowny widok jeju tak mi szkoda tego ze nigdy nie odwiedzilam gor.. mam nadzieje ze kiedys pojade :)
    Mój blog, klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góry są śliczne! Koniecznie musisz przyjechać :)

      Usuń
  30. hihi, ciastka, spacer i IRA, do tego urodziny... najlepsze połączenie :D

    http://nietakslodko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Musze w koncu obejrzeć Anabelle.. a koszule w kratke uwielbiam tak samo jak Ty *-*
    ❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawe wspomnienia ;) ładna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny tag :) bardzo fajny pomysł :D Zapraszam na konkurs na moim blogu :)

    http://naty-blog1.blogspot.de/2015/01/konkurs-wygraj-baby-lips-i-post.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  34. GENIALNY POMYSŁ! Nie widziałam podobnego postu, a na prawdę bardzo podoba mi się idea i sposób w jaki wcieliłaś ją w życiu. Uwielbiam takie tagi, bo zawsze miło i lekko się je czyta!

    mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  35. Haha bardzo fajny tag ;) fajna historia z baranem i również zgodzę się z tym ze Warszawa jest bardzo piękna ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    Jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie spotkałam się z takim tagiem, ale jestem pozytywnie nastawiona :)
    Piżama party z przyjaciółkami to świetna sprawa :) Ładna koszula!
    Z miłą chęcią zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam czytać takie tagi ;) a ten jest świetny bo alfabetycznie uporządkowany :) !
    Co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    PS: baardzo podoba mi się design bloga !
    Pozdrawiam :*
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeju jaki pomysłowy tag ^^ niezłe wspomnienia mogą przyjść do głowy ^^
    chyba sobie go podkradnę haha :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  39. jejciu! swietny pomysł na ten post.Blog też masz śliczny ;)
    zapraszam do mnie ;)
    http://gabriellle-gabriellle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnio planowałam obejrzeć Anabelle :)
    Fajny post i zdjęcia ♥

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Piekne zdjecie gory, a Ty jestes przesliczna!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. mogłabym wykorzystać ten tag? Jest świetny, jeszcze nigdzie takiego nie widziałam!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że możesz! Ale napisz skąd pomysł. :)

      Usuń
  43. ;)) Byłam na Babiej

    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny pomysł na posta, fajne zdj :)
    pozdrawiam :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Szczerze mówiąc nie widziałam nigdzie tego tagu , ale jest świetny ;)
    faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny Tag ^.^ Obserwuję :)


    http://zyje-sie-tylko-raz-mn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. nigdy nie spotkałam sie z takim postem! Genialny jest <3

    Zapraszam♡
    pisanepasja.blogspot.com - kliknij tu!

    OdpowiedzUsuń
  48. No proszę jaki świetny pomysł na post ;)

    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Mamma Mia ! Też uwielbiam :) Byłam na Skiathos jakies 8-9 lat temu hehe

    OdpowiedzUsuń
  50. świetna kurtka zapraszam do mnie, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajny o oryginalny pomysł na post, bardzo mi się spodobał :) Ja mam wiele wspomnień których nigdy nie zapomnę i bardzo lubię sobie przypominać tamte chwile.
    http://mycrazytwistedworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Swietny tag! Mam pytanie czy moglabym zrobic ten tag na swoim blogu? :*

    http://claudiia-blog.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że możesz! Ale napisz skąd masz pomysł :)

      Usuń
  53. J - jajko. Kiedyś z koleżanką budowałyśmy "bazę" w krzaczorach i jakiś gościu z czwartego piętra zrzucił mojej koleżance na głowę jajko :D tak mi sie skojarzyło, wiem głupie :P

    Bardzo fajny tag :) pozdrawiam :*

    Zapraszam do mnie,
    http://xpepperberry.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam wiele wspaniałych wspomnień, tak miło o tym myśleć:)

    OdpowiedzUsuń
  55. oo kocham ten tag, a jest jednym z rzadko spotykanych!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajny tag wymyśliłaś. Też oglądałam Annabelle z koleżanką i ona wyłączyła w 45 minucie, bo się bała :')
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajny tag wymyśliłaś. Też oglądałam Annabelle z koleżanką i ona wyłączyła w 45 minucie, bo się bała :')
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny pomysł na posta, szczerze powiedziawszy jeszce nigdzie takiego nie widziałam. Widać, że mega kreatywna z Ciebie osóbka, z to się ceni :)
    Ja kilka dni temu oglądałam odpowiednik "Anebelle", bo "Klątwa Jessabelle" hehe :) a o piżama party zawsze marzyłam, także jeszcze nic straconego :) hehe
    Świetna koszula. A widoki tam masz fantastyczne! <3
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne zdjęcia. Fajny tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny pomysł na tag ;)
    Moim niezapomnianym wspomnieniem jest dwutygodniowa wymiana we Francji, którą odbyłam w 2013 roku praz koncert Dawida Kwiatkowskiego w grudniu :'')

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. lovelly

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Salwar-Kameez

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.