- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

15 marca 2015

Mówi się, że ludzie się nie zmieniają. Jeśli są źli, tacy już pozostaną, jeśli są dobrzy, tacy będą zawsze. Ale ile jest w tym prawdy? Czy naprawdę ktoś, kto ma za sobą wiele przestępstw może się zmienić? Czy może wejść na właściwą drogę? Czy może zacząć postępować inaczej? Tak. Czasami w życiu przychodzi taki moment, takie wydarzenie które potrafi obrócić całe życie o 180 stopni. Przewrócić wszystko do góry nogami. Czasem taka zmiana wynika z własnej woli - Tak jak w moim przypadku :)
Możecie wierzyć mi lub nie, ale byłam kiedyś bardzo nieśmiałą osobą. Mniej więcej w czasach przedszkolnych byłam osobą na tyle cichą i zamkniętą w sobie, że nie rozmawiałam teoretycznie z nikim. Bałam się cokolwiek powiedzieć myśląc, że będzie to głupie. Każdy występ i każda rozmowa z kimś to było dla mnie wielkie wyzwanie. Mało się udzielałam w życiu szkoły, bo się wstydziłam. Wtedy na pewno nie potrafiłabym siąść przy komputerze wiedząc, że to co piszę przeczyta kilkaset osób. Obawiałabym się, że popełnię jakiś głupi błąd lub napiszę coś nie tak jak ma być.
Po jakimś czasie zadałam sobie dwa pytania: "czego tak właściwie się boisz? Chcesz do końca życia być szarą myszką?". Wtedy rozpoczęłam swoją wielką "przemianę", aby wyjść z cienia i być bardziej otwartą na świat. Małymi kroczkami coraz bardziej się przełamywałam. Jak najwięcej rozmawiałam z innymi, zaczęłam się więcej udzielać. Po prostu zaczęłam robić to, czego bałam się do tej pory. Czasami zastanawiam się nad tym, jak wyglądałoby teraz moje życie, gdybym nadal była taka zamknięta w sobie. Może nie zawarłabym tylu przyjaźni? Byłabym samotnikiem? Może nie założyłabym bloga i nie byłoby mnie tutaj teraz? Wtedy na pewno nie potrafiłabym siąść przy komputerze wiedząc, że to co piszę przeczyta kilkaset osób. Obawiałabym się, że popełnię jakiś głupi błąd lub napiszę coś nie tak jak ma być.

SWETEREK - KLIK
Obecnie patrząc na dawną siebie nie rozumiem dlaczego taka byłam. Nigdy nie żałowałam i nie żałuję tego, że podjęłam się próbie zmienienia samej siebie. Cieszę się, że mi się udało :)

Zachęcam do klikania w link z tym pięknym sweterkiem! 
* * *
Na sam koniec chcę polecić Wam blogi moich znajomych z konfy "LAMOWE GRUSZKI" 

Pozdrawiam ♥

74 komentarze:

  1. Genialny post. NIE MASZ CZEGO ŻAŁOWAĆ PRZEZ TO ŻE SIE ZMIENILAS BO WWZNE ZEBYW TY CZUŁA SIE SOBĄ + JAK ZWYKLR CUD ZDJĘCIA :*
    Www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się post ;)
    Oraz zdjęcia.
    Pozdrawiam
    http://paulinaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia ^^
    oraz fajny post ;>
    http://everthing-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjecia :) zaobserwowalem
    http://minikk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz cudowne włosy <3
    ja też kiedyś byłam zamkniętą w sobie osobą, nadal trochę jestem
    próbowałam to zmienić, ale ja już po prostu taka jestem i jest to moja cecha :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweterek.
    Każdy z nas się zmienia, w końcu ciągle poznajemy nowych ludzi i doświadczamy wielu sytuacji, które mają wpływ na nasz charakter. Bardzo dobrze, że w twoim życiu zaszły takie zmiany.

    www.fakeblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post :D każdy z nas w końcu się zmieni:)

    jestemfolta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. każdy z czasem się zmienia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za komentarz u mnie :) śliczne włosy, to prawda chyba każdy kiedyś się zmieni

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację, ludzie się zmieniają... Ja też się zmieniłam, wcześniej np. nie pomyślałabym o założeniu bloga i byłam bardzo cicha... klikłam ;)

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że każdy się zmienia :) Bloguję od niedawna, ale to też mnie zmieniło :) Tak samo jak przyjaciółki, już nie jestem taka nieśmiała, nie przejmuję się tym, co inni powiedzą :D
    www.pamietnik-any.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy się zmienia i prowadzenie bloga na pewno jakoś pomaga :)

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja widze ogromną różnicę pomiędzy mną 2 lata temu jak zaczęłam blogować a teraz :)

    http://luuvmy.blogspot.com/2015/03/wiosenna-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmiany na dobre są zawsze... dobre :-) ale wiadomo - od przedszkola można się naprawdę zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! Z tego co napisałaś to naprawdę bardzo się zmieniłaś !!

    Zapraszam do mnie: http://martyynaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też gdy byłam mała bardzo byłam nieśmiala.Kocham twój blog.Jestem nowa i zapraszam Cie do KOMENTOWANIAi Odwiedzania mojego bloga. itsnatala.blogspot.com

      Usuń
  17. kazdy bardzo sie zmienia!
    :) sliczne zdjecia!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W dodatku nie jest drogi :)

      Usuń
  19. Śliczny masz ten sweterek :*

    OdpowiedzUsuń
  20. oj tak, jestem milosniczka kotow. a szczegolnie jednego, ktory teraz na mnie patrzy i ziewa :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia, śliczny sweterek i w ogóle wszystko na tym blogu jest śliczne. Faktycznie się zmieniłaś ;]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. To dobrze, że zmieniłaś się na lepsze! Ja też przeszlam podobną metamorfozę i bardzo się z tego cieszę!
    Kliknęłam w link! Mogłabys poklikać u mnie?
    http://kingas1blog.blogspot.com/2015/03/sama-nic-nie-osiagne-mini-konkursik.html
    Zapraszam na blog: kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy przechodzi w swoim życiu jakąś metamorfozę
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/03/dresslink-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  24. W moim przypadku, podobno byłem kiedyś milszy, ale jest to opinia ludzi, którzy już nic nie znaczą w moim życiu, ja uważam się za miłego, staram sie pomagać ludziom, a post świetny!
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjęcia, jesteś naprawdę prześliczna! :)
    Świetny post, bardzo mądrze napisany tekst + masz przepiękne włosy <3
    Obserwuję :)

    Jeśli masz chwilkę zapraszam na mojego bloga, może Ci się spodoba, byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawiła po sobie komentarz lub zaobserwowała (jeśli oczywiście przypadnie Ci on do gustu) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobno człowiek co 7 lat wygląda inaczej :)
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. poklikane,

    Pozdrawiamy!
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia i design
    http://nessi-blog-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Każdy się zmienia jedni na lepiej inni na gorzej. Mi wiele osób mówi że się zmieniłam, ale mi to nie przeszkadza akceptuje siebie a jeżeli inni mają problemy do tego to juz nie moja sprawa. Każdy musi się kiedys zmienić c;

    beavesomee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czemu, ale wyobrażam sobie ciebie w loczkach takich sprężynkach jak afroo *-*

      Usuń
    2. Hahahaha w takim afro jak clown...jeszcze czerwonym *_*

      Usuń
  30. Ja zawsze byłam odważna w kontaktach i czasami chciałabym być taką cichutką myszką, chowającą się w swoim małym świecie...

    http://whitezuz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wiadomo, że z wiekiem każdy się zmienia, jednak mimo wszystko bardzo często zły pozostaje złym ;)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Każdy się zmienia, kolejne etapy życia tego wymagają
    Piękne zdjęcia :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wydaje mi się to dość dziwne, ale faktycznie widzę tą zmianę poprzez bloga. Teraz jest tutaj lepiej, nie że było źle. Po prostu czuję tą zmianę i coś co mnie przyciąga... zmiany. Dobrze, że wyszło Ci na dobre ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja niedawno zauważyłam, że zmieniam się z dnia na dzień... Śliczne zdjęcia i wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś jeszcze bardzo młoda i dlatego się zmieniasz - wydaje mi się, że przysłowie dotyczy osób starszych, już ukształtowanych. Wtedy niestety nabiera mocy i prawdziwości.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja czytajac dawne posty mojego bloga zrozumiałam jak bardzo sie zmieniłam:D
    http://weronikaijejprzygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietny post i cudowne zdjecia! :*
    Czytajac moje poprzednie posty tez zauwazylam jak sie zmienialm :)

    Pozdrawiam cieplutko 🌸 :*
    ❤Mój blog-kliiik❤

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnee zdjęcia! Kazdy z nas może sie zmienić myślę ze nie w tym nic złego :)

    OdpowiedzUsuń
  39. To prawda.
    Każdy może się zmienić.
    Świetny post.
    Pozdrawiam.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękny sweterek ! :*
    Może wspólna obserwacja :) ? maron-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Rzeczywiście, ludzie często się zmieniają. I mogą mieć taki obrót o 180 stopni:)
    Zapraszam do mnie na konkurs fotograficzny. Zostały tylko dwa dni do końca;)
    blog-joanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne włosy :) a co do notki to zmiany są potrzebne i bardzo ładnie napisany post.

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za wizytę u mnie :D
    Ja również uważam, że ludzie się zmieniają - diametralnie, o 180stopni - na złe, ale też czasem na lepsze :) Również byłam bardzo nieśmiała, a teraz jestem trochę nieśmiała :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny sweter :) A zmiany są potrzebne w życiu każdego człowieka :)
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Zmiany są bardzo potrzebne :) Śliczny sweterek :)

    http://get-out-of-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Też uważam, że warto się zmienić :)

    Zapraszam do mnie :) Liczy się każdy, nawet najkrótszy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Każdy z nas się zmienia, za ok. 5 lat, nie będziemy do poznania!

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta&Milena - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajny tekst :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Super sweterek klikłam :)
    Zapraszam do mnie
    www.stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Z chęcią zerknę na ich blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  51. sliczny sweterek:) piekne zdjecia;d
    obserwuje i zapraszam:
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zmiany są bardzo dobre i nie uniknione :) Świetne zdjęcia!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczny ten sweterek ! Oddaj mi go !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciekawy post i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nice pic

    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.