- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

17 maja 2015

Dzisiaj ogarnęłam w sobie coś dziwnego. Na wsi, gdzie jest mało ludzi, rzadko spotyka się kogoś na polnych dróżkach - wstydzę się robić zdjęcia. Natomiast w mieście, gdzie ciągle jest tłok, duża ilość samochodów i każdy na Ciebie patrzy - nie wstydzę się. Dlaczego tak jest? Dzisiaj zadałam sobie właśnie takie pytanie. Idąc po wsi polną drogą, elegancko ubraną z aparatem w ręku każdy, kto Cię spotka patrzy na Ciebie jak na kogoś dziwnego. Bo w końcu masz na sobie sukienkę, wyglądasz jakbyś szła na wesele, masz aparat w ręku... No halo, coś jest tutaj chyba nie tak. Jedna osoba, przekaże tą zacną informację innym i w ten oto sposób połowa ludzi we wsi mówi tylko o jednym. "Ej, ta Gołuszkowa zaś idzie gdzieś w pola z tym aparatem... Umalowana taka i wgl...". Gdy robiłam dzisiaj zdjęcia w mieście, nie miałam odczucia bycia inną lub dziwną. Dookoła na ławeczkach siedzieli ludzie, spacerowali alejkami, jeździły samochody - Nikt nie zwrócił na nas szczególnej uwagi. Tam nikt nie patrzy na to czy robisz sobie selfie, czy kręcisz jakiś filmik krzycząc do kamery. Jest to tam normalne i spotykane na co dzień. Zdjęcia robiłyśmy w różnych miejscach. Nawet robiąc je na środku chodnika nikt nie popatrzył na nas dziwnie. Każdy przeszedł obok nas zwyczajnie. U nas na wsi, zawsze szukam miejsc, w których nie ma nikogo. Natomiast w mieście mogę robić je wszędzie, bo wiem, że tam nikt nie będzie wytykał mnie palcami. Takie sesje to ja lubię. Robię co chcę, a resztę nic to nie obchodzi :) 
Zdjęcia, które zobaczycie niżej są robione na jednym z odludzi w mojej wsi. W kolejnym poście zobaczycie efekty dzisiejszej sesji.  Co do WWS, to jak na razie mój plan prysł, gdyż tak jak Wam mówiłam - mój Movie Maker psuje jakość, więc póki co posty pisane będą tak jak zazwyczaj.
Jakiś czas temu dostałam bardzo fajny kalendarz oraz długopis od firmy MULTIGRAW. Kalendarz ten pomaga mi ogarnąć wszystkie sprawy blogowe, oraz organizować sobie czas! Polecam! 
Życzę Wam udanego tygodnia! 


72 komentarze:

  1. Myślę że jest bardziej kwestia tego ze s mieście nie ma ludzi których znasz, bo ja mam problem z robieniem zdjęc w mieście niestety a innej możliwości nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nawet u nas na wsi nie znam wielu ludzi, może oni mnie kojarzą, lecz ja ich nie. Nawet tych obcych na wsi się wstydzę haha

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia i śliczna sukienka!
    To prawda, że w mieście robisz co chcesz. Wydurniamy się z koleżanką, a ludzie tylko na nas spojrzą i zaraz odwrócą wzrok. Na wsi jestem bardzo rzadko.

    ksiega-demonow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja krępuje się robić zdjęcia wszędzie :x
    Www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna spódniczka;)
    http://kochajzyciee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, mentalność ludzi na wsi i w mieście bardzo się różni!

    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz! Powiem ci, że ja wolę robić zdjęcia w mieście, ale na wsi też nie mam problemu :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem Cię. Wiadomości na wsi szybko się rozchodzą.
    www.pamietnik-any.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jest tak samo ;c Skąd spódniczka ? ;)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz bo to tak jest, wieś jest mała i wszyscy chcą wszystko wiedzieć. A miasto? W blokach już mniej ludzie się interesują, ale są przypadki i tu potrafią zajrzyć ci w okno. Ładna spodniczka :))

    www.delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mieszkałam na wsi, a dwa lata temu przeprowadziłam się do Warszawy.
    I miasto i wieś ma swoje plusy, ale także minusy.


    ✿http://aaleksm.blogspot.com/✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miasto zapewnia większą anonimowość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zdecydowanie wole mieszkac w miescie. Jakos tak o wiele lepiej jest dla mnie. :)

    Blog z profesjonalnymi i artystycznymi sesjami zdjęciowymi.
    Nowy post- CUTE DOG.
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/cute-dog.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja preferuje mieszkać w mieście i to jakimś dużym najlepiej :D
    http://sandziapandziaa.blogspot.com/2015/05/rossmannowe-love.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja sie wstydze zawsze haha przy zdjeciach oczywiscie
    Nowa nazwa i cały moj zakatek !
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia! <3 co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację też miszkam na wsi i dobrze rozumiem twój problem
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  18. super zdjęcia również mieszkam na wsi
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super wyglądasz :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dokładnie! U mnie na wsi też tak jest, że gdy idę na zdjęcia, to każdy się na mnie dziwnie patrzy :D
    Dlatego wolałabym mieszkać raczej w mieście.
    Piękne zdjęcia!

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie wyglądasz! ♥
    ____
    Zapraszam do obserwacji. :)
    ozu-zu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tak samo, chociaż w sumie ja w ogóle się wstydzę pozować do zdjęć przy jakichkolwiek ludziach, nie ważne czy w mieście, czy na wsi ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. To są wady wsi. Ja szczerze wiś lubię tylko na wakacje. Mieszkać bym tam nie mogła :D Wszyscy się znają i wgl.
    Ale dobrze, że bierzesz ten aparat pod pachę i robisz to co do ciebie należy !

    OdpowiedzUsuń
  24. Też wstydzę się robić zdjęcia na wsi, bo boję się, że ludzie zaczną gadać :3 Tak już jest i widocznie musi być.

    Obserwuję
    http://amourdelespoir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja osobiście od pewnego czasu nie mam problemów z gadaniem ludzi. Zaczęłam być u mnie na wsi "popularna" w momencie w którym zrezygnowałam z tutejszej szkoły i poszłam do miast kilkanaście kilometrów dalej, do 4 klasy podstawówki. Od lat więc jestem tutaj kimś "niezwykłym" i obgadywanym na każdym kroku. Normalka. Można to wykorzystać na plus dla siebie :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja właśnie wolę robić zdjęcia na polnych ścieżkach. :) Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  27. rzeczywiście coś w tym jest....ja mieszkam
    na wsi, ale codziennie jeżdżę do sąsiedniego
    miasta, gdzie się uczę, całkiem inne światy..

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. całkiem inne światy, ja na wsi bym nie chciała mieszkać tylko z jednego powodu... można znaleźć jeszcze jakieś obory etc.. to strasznie smierdzi a tak to widoki są po prostu prze piękne!

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia! <3 co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow,rzeczywiście masz Mega dużo racji! Miastowi ludzie bardzo różnią się od tych,którzy mieszkają na wsi i widać to na każdym kroku. Ja pochodzę ze wsi,tutaj mieszkam i nie żałuję ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest wielka różnica ale wieś ma też swoje plusy :)


    Zapraszam do mnie<-----klik

    OdpowiedzUsuń
  32. sama mieszkam na wsi i czuje się niekomfortowo jak starsze panie patrzą się na mnie dziwnym wzrokiem, jak ktoś robi mi zdjęcia. Bardzo mnie to krępuje :/

    OdpowiedzUsuń
  33. Też często mam takie odczucia robiąc zdjęcia na wsi, ale ma ona też swoje wielkie plusy między innymi spokój i cisza, których w mieście zdecydowanie brakuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgadzam się z tobą :) Mieszkam na wsi i zawsze staram się szukać takich odludnych miejsc. Chciałabym zrobić zdjęcia na ulicy, ale, jak piszesz, ludzie będą na pewno gadać i się dziwnie patrzeć, co ja robię ;P
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mieszkając na wsi czy tez w mniejszych miejscowosciach ludzie czesto dziwnie patrzą na osoby,które robią zdjecia "typowe na bloga". Wiem coś o tym, bo sama byłam w podobnej sytuacji ;) Ale nie ma co się przejmować,nie wszyscy wszystko muszą rozumiec :) http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie patrz na ludzi i rób swoje, niech gadaja, na pewno nie mają nic lepszego do roboty :) A swoją drogą, bardzo ładne zdjęcia !

    Vic | www.vicinparis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mieszkam na wsi, ale o wiele bardziej wolałabym mieszkać w mieście :(

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądasz! Ja też się krępuję robić zdjęcia tam, gdzie jest mało osób..;/
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mam odwrotnie. Głupio się czyje gdy w miejskim parku,nad rzeką czy gdziekolwiek ludzie się na mnie patrzą,dlatego uwielbiam wyjazdy do moich dziadków. To co mówią o mnie osoby na wsi jakoś mnie nie obchodzi i tak bywam tam bardzo rzadko :)
    Zdjęcia są śliczne,jesteś mega fotogeniczna *.* Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog :) Podoba mi się Twoja spódnica :) Zapraszam do mnie http://nastriala.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy nie zwróciłam na taka zależność uwagi, ale może i coś w tym jest :P
    świetna spódniczka - ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne zdjęcia ♥ Moim zdaniem jest duża różnica między miastem a wsią . Ale ja lubie w tym i w tym robić zdjęcia :D
    Pozdrowienia z Gilowic :P

    http://welcome-in-our-world-mmalenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam na odwrót w mieście się wstydzę a na wsi nie :D
    Zapraszam do mnie!
    http://charlotte-carolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Nice post as always! :)
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie wstydź się robić zdjęć na wsi! Co Cię obchodzi opinia jakiś gburów ;)
    NOWY POST U MNIE, WEJDZIESZ? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz śliczne włosy!
    Pozdrawiam :)
    viaafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam to samo! Ja również mieszkam a wsi, i gdy idę na sesję ludzie patrzą się na mnie jak na kosmitkę! Na szczęście już od września będe mieszkała we Wrocławiu i skończą się moje problemy :)
    ps. świetne zdjęcia :]
    zapraszam do siebie!
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/2015/05/lato-nadchodzi.html

    OdpowiedzUsuń
  49. ładne zdjęcia, masz super włosy!:)

    Zapraszam do mnie:
    http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne zdjęcia i bardzo fajny blog.
    Obs za obs??
    Zacznij ;)
    http://lifeisbeutiful14.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  51. Mieszkam na wsi i w mieście jednocześnie (długa historia...), ale nie odczuwam wioski tak jak ty. Uwielbiam tutaj przebywać. Po długim tygodniu pełnym pracy, nauki i hałasu ludzi, lubię przyjechać w ciche ustronne miejsce. Nie ma czegoś takiego, że trzeba krępować się, bo ludzi patrzą. Iść na sesję to nic dziwnego i "obciachowego". W dodatku na wsi mam więcej miejsca na fotki niż w mieście. Szkoda, że masz takie negatywne odczucia do wsi, bo są to wspaniałe miejsca.

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam negatywnych odczuć co do wsi. Bardziej do ludzi, którzy tu są i plotkują o osobach np. robiących sobie zdjęcia gdzieś w polach :)

      Usuń
  52. prześliczny ten kalendarz :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  53. jest sporo różnic między miastem a wsią ;p śliczne spódniczka ;p

    zapraszam na nowy post:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja właśnie mam odwrotnie :D U mnie w małej miejscowości lepiej mi się robi zdjęcia niż w mieście. Jest przede wszystkim spokojnie a ktoś kto akurat przechodzi jest raz ja jakiś czas co ułatwia pracę. Natomiast w mieście trzeba co chwile uważać żeby na kogoś nie wpaść albo żeby coś nie rozpraszało ;) Ładne zdjęcia!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dlatego nie lubię wsi. Wszyscy się gapią, wszyscy o wszystkim wiedzą...
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Zdjęcia bardzo naturalne :)

    Jesteśmy blizniaczkami piszemy bloga o modzie u urodzie :)
    http://modneblizniaczki.blogspot.com/
    Obs za obs
    kom za kom :)
    Napisz u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wspaniałe zdjęcia
    http://vkrzeszevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Też mieszkam na Wsi, co również minie ogranicza. Wydaje mi się, że to przez podejście innych ludzi. W mieście ludzie nie plotkują o tym kogo zobaczyli np.w sklepie, a na wsi wszyscy wiedzą o wszystkim. Nie jesteś w tym sama :)
    Zapraszam do mnie http://worldskyonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja nie lubię robić zdjęć na wsi, ale to dlatego, że nie podoba mi się tło. Wolę tło miasta. Jeśli chodzi o zdjęcia w lesie to tylko mocno tematyczne, w legginsach i trampkach ja tam nie pasuję :c Chociaż w moim mieście jak ktoś robi sobie zdjęcia w centrum też jest to leciutko dziwne, bo kiedyś robiłam z przyjaciółką i krzyczeli do nas, czy im też zrobimy. Albo pamiętam nad morzem na plaży jak pod wieczór robiłyśmy fotki i jakaś starsza para szła i pan taki staruszek spytał się nas czy mu też zrobimy i zrobiłyśmy :)

    NIEPOZORNIE INTELIGENTNA

    OdpowiedzUsuń
  60. Jestem tu już którys raz :) Bardzo mi się podoba stylizacja :)

    Obserwuję!
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Miasto miastem, wieś wsią, a ja uważam, że śliczna sukienka! ♥ :3

    PS Zerkniesz do mnie? Byłoby mi niezmiernie miło, gdyby w komentarzu pojawiła się Twoja opinia na temat mojego bloga. Pragnę zaznaczyć, że zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. I like a lot. Follow you on Facebook, could you follow back, pls. And, dear, pls, keep in touch. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Super post :D
    www.ami-blr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Great post.

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Lehenga-Choli

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.