- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

11 maja 2015

Kłótnia - Nie jest to do końca ulubieniec tego tygodnia. Nazwałabym ją raczej anty-ulubieńcem. Ale dlaczego wybrałam akurat ją? Przez ostatni czas trochę zbyt często gościła w moim życiu. Miałam trochę czasu aby przemyśleć wiele spraw, które komplikowały życie mi i moim przyjaciołom. Na pewno nie raz słyszeliście słowa "bez kłótni nie ma przyjaźni". Ale ile w tym prawdy? Czy przyjaźń między osobami, które ciągle sprzeczają się o nawet najdrobniejsze rzeczy jest trwalsza, niż przyjaźń między ludźmi, którzy się doskonale rozumieją i we wszystkim się ze sobą zgadzają? Moim zdaniem przyjaźń rodzi się między osobami, które mają ze sobą coś wspólnego. Mają podobny charakter, zainteresowania, pasje. Właśnie wtedy rozumieją się najlepiej. Mają ze sobą wiele wspólnych tematów do rozmowy. Są jak dwie krople wody. Mówi się, że przeciwieństwa się przyciągają. Być może tak jest, ale właśnie ta inność może być w przyszłości powodem nieporozumień. Jedna ze stron woli filmy romantyczne, muzykę klasyczną, a wieczory spędzać w domu. Natomiast druga uwielbia filmy akcji, słucha metalu, a większość czasu woli spędzać po za domem. Wtedy pojawiają się problemy i kłótnie o bezsensowne rzeczy takie jak na przykład wybór filmu w kinie lub o to, co zamówić w restauracji. Wiadomo, że każdy się kłóci. Czasem kłótnie wychodzą na dobre. Wyrzucamy z siebie wszystko, co leży nam na sercu, co nam przeszkadza i potem staramy się jakoś dojść do porozumienia z drugą osobą. Poukładać wszystko tak, aby odpowiadało to obu stronom. Ale żeby tak się stało, trzeba umieć przeprosić i potrafić wybaczyć. Nie każda sprzeczka oznacza całkowity koniec przyjaźni lub miłości. Tu mogę podać przykład w mojego życia. Jest osoba, z którą potrafimy się bardzo mocno pokłócić, czasami aż jest to straszne, ale następnego dnia gadamy i śmiejemy się tak jak zwykle, mimo, że jesteśmy  pokłócone... To trochę dziwne, ale jednak tak jest.
W tej notce miał pojawić się także filmik na którym wykonuję jedno z wyzwać, lecz mój WMM odmówił posłuszeństwa i za każdym razem psuł jakość filmu. Jeszcze coś pokombinuję, ale do tego czasu wyzwań w formie filmików nie będzie :(
Podobają Wam się zdjęcia? Jakie macie zdanie na temat kłótni? 

63 komentarze:

  1. ja nie lubię się sprzeczać z ludźmi, ale po każdej kłótni i tych"przeprosinach" czuję, że jednak ta znajomość się umacnia ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Ja jestem trochę kłótliwym człowiekiem ;//
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie cierpię być z kimś pokłócona. Jednak tak jak napisałaś, czasem takie sprzeczki wychodzą na dobre, by wyrzucić z siebie to, co mamy na sercu! Super zdjęcia!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no niestety czasami nie da rady uniknąć takich konfliktów ;/ Świetna koszula !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny design bloga, wszystko takie przejrzyste ! :)
    Super koszula *_*
    Masz sekundkę ? Zapraszam --- > aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kłótnie strasznie źle na mnie wpływają, robię się dla wszystkich nie miła i nie mam ochoty z nikim rozmawiać. Chciałabym zamknąć się w swoim pokoju i rozmyślać nad sensem swojego życia.
    Mam internetową przyjaciółkę i przyznam że sprzeczki się zdarzają.Nie odzywamy się do siebie przez kilka dni.Te dni są zdecydowanie najgorszymi w moim życiu. Często się wtedy zastanawiam co Ona właśnie robi, jak się czuje i czy wszystko u Niej w porządku. Może nawet pokłócone,ale zawsze będę się o Nią troszczyć.
    Póki co, każda z naszych kłótni zbliżyła nas do siebie. Myślę że dzięki temu dowiadujemy się jak bardzo nam na sobie zależy, bo głównie są to kłótnie spowodowane zazdrością.

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety mam kłótliwy charakter, jestem uparta, ale kłótnie czasami wychodzą na dobre:)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia :)
    Ja z moją przyjaciółką dosyć często sprzeczamy się o różne "bzdety".

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz na tych zdjęciach. Ja się najczęściej kuce z moim chłopakiem, ale to pewnie dlatego, że obaj jesteśmy uparci. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oj ja jestem kłótliwą osóbką :) ale dzięki temu mam co mam i jestem z tego bardzo zadowolona ;) mniej zadowoleni są może fotografowie, którzy ze mną współpracują ;)
    pozdrawiam
    Vivi :)

    Vivienne Night Blog
    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    zapraszam do wspólnego obserwowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnie zdjęcia meeeega :)

    pozdrawiamy!
    nasz blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie lubię się kłócić. Ale zawsze walczę o swoje :)
    Ładne zdjecia.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. You look so chic and laidback in your outfit! I love it <3
    Anyway, would you like to follow each other? Follow me and let me know in the comment so that i can follow you back instantly :)

    Join my giveaway
    www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. z przyjaźnią i kłótnią jest dokładnie tak jak napisałaś! Po prostu nic dodać nic ująć- idealnie! :)
    i zdjęcia również są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Staram się unikać kłótni :D

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z KAŻDEGO SKLEPU w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię się kłócić i staram się unikać takich sytuacji. Bo jednak powiedziane w złości słowa mogą się kiedyś odbić czkawką. Wydaje mi się, że w prawdziwej przyjaźni nie powinno być kłótni. Ale też nie na wszystko powinniśmy się zgadzać. Każdy swoje zdanie powinien wyrazić, ale ze zrozumieniem drugiej strony.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybrałaś mega fajny temat na posta i świetnie Ci wyszedł!

    http://blogdoomi.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia:) Drobne sprzeczki czasami wychodzą na dobre :)
    http://fuskawka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Kłótnie są potrzebne tak samo w przyjaźni jak i związku. Często jednak wiele z nich jest zbędnych i są to po prostu głupoty. Bo czasami można się pokłócić o film czy jedzenie, ale tak naprawdę zawsze można obejrzeć dwa a zamówić może każdy coś dla siebie :) ja straciłam przyjaciela tylko że jego pochłoneła miłość ;). Masz super blog obserwuje i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje mi się, że przyjaźń czy miłość bez kłótni nie jest możliwa, bo zawsze będzie jakaś różnica zdań, ale najważniejsze, żeby nie było ich zbyt dużo. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny post !
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło gdybyś zechciała do mnie zajrzeć :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że nikt nie lubi kłótni ja staram się jej unikać, śliczne zdjęcia ;)))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja!

    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami :)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog! Zapraszam do mnie http://opapiez16.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super napisany post ! niekiedy za bardzo można skrzywdzić osobą kłócąc się bo " niekiedy " nikt nie
    panuje nad słowami, a to jest naprawdę nie fajne.. Ale bardzo szczerze napisałaś ! :))

    Pozdrawiam :)
    www.marynasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znoszę kłótni, staram się ich unikać :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bardzo nie lubię kłótni. ;/
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze próbuje unikac klótni.
    Zdjecia sa swietne! :)
    Pozdrawiam i zapraszam: iza-izaa-blog.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  29. great post as always :) love your blog:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. rzadko kiedy się kłócę ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  31. Staram się ich unikać, bo jak się zaczną...zaczynam się nakręcać na dobre;) Fotki bardzo naturalne:) Co powiesz na wspólną obserwację, o ile spodoba Ci się u mnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nienawidzę sie kłócić, a szczególnie z osobami na których mi zależy.
    Świetne zdjęcia i blog!
    Zapraszam do mnie na nowy post : xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialna notka, dobrze to ujęłaś ;)
    Piękna masz tą katane ;) polubiłam fanpage na fb i zapraszam też na mój :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie lubię się kłócić ale mam taki charakter że zawszę walczę o swoje. :D

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia bardzo fajne, ostatnie mi się bardzo podoba i to ze śmieszną minką jest urocze. :D

    A kłótnie... Hm... Ja uważam, że czasem muszą się pojawiać i wiem to na swoim przykładzie. Nawet jeśli na początku jest ich mnóstwo, wręcz co krok, co chwila, to nie można się poddawać, bo właśnie w ten sposób buduje się związki (nie mówię tylko o tych chłopak-dziewczyna, ale także o przyjaźni). Obydwie strony poznają swoje zdanie na różne tematy i uczą się rozwiązywać wspólnie problemy. Z czasem, przy pomocy chęci obu stron oczywiście, kłótnie powinny przerodzić się w spokojne rozmowy, podczas których mówimy, co nam się nie podoba i dlaczego... Relacje trzeba budować powoli i wspólnie! :)

    http://naszymi-oczyma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super post :) obs za obs? jeśli tak zacznij i daj mi znać
    http://zuzu781.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze napisany post, zgadzam się.
    Pozdrawiam Cię Klaudia, Nabil ;)

    Bloga obserwuję ;) Zapraszam również w wolnej chwili do mnie i wspólnego obserwowania ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem uparta i chcę często postawić na swoim i niestety kłótliwy ze mnie człowiek :)

    Dziękuje za komentarz xx a korzystając z okazji chciałabym zaprosić Cię ponownie na mój blog i zachęcić do przeczytania nowej notki :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  40. nienawidzę się kłócić ale niestety mam taki charakter że walcze o swoje
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja niestety bardzo często się kłócę, a nienawidzę tego robić.
    Świetne zdjęcia :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja jestem charakterna, ale od dawna już z nikim się nie kłóciłam. Ktoś musiałby mnie bardzo zawieść, żebym zaczęła się z nim kłócić. Po prostu tego unikam :) a moje przyjaźnie wciąż istnieją!

    whitemisses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia, jesteś śliczna ;)
    Pozdrawiam i zapraszam Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialna jakość zdjęć! Naprawdę tak dobre zdjęcie przyjemnie się ogląda :)

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie :) ROZDANIE się szykuje książku ZOELLI :)
    http://coconutsweetness.blogspot.com/2015/05/haul-rozdanie-girl-online-zoe-sugg.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie lubię się kłócić, ale z drugiej strony nie potrafię nie reagować, gdy coś jest nie tak. Świetny post! :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  46. mega post, i śliczne zdjęcia, jesteś piękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo mi się podoba twój post w dodatku masz przepiękne zdjęcia. :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/05/ombre.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Każdy się czasami kłóci, ale najważniejsze to umiejętność przyznania się do błędu, bądź uszanowania decyzji drugiej osoby, w końcu czasami trzeba trochę wyluzować i odpuścić, nie zawsze musi być po naszemu ;)
    Ale jeżeli chodzi o to, że "bez kłótni nie ma przyjaźni" to troszkę mogę się nie zgodzić. Owszem, zawsze będą jakieś sprzeczki, jednak w większej ilości to raczej nie wpływa dobrze na relacje między ludźmi. Przyjaźń nawiązuje się gdy dwie osoby mają podobne zainteresowania bądź tematy do rozmów, chociaż zawsze znajdą się jakieś drobne czy większe różnice, ale zawsze mimo wszystko jest ta nić porozumienia, podobny sposób myślenia czy hobby ;)
    Zdjęcia na prawdę bardzo ładne ^^
    Pozdrawiam :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Genialny post, w ogóle bardzo mi się tu podoba, więc będę wpadać tu o wiele częściej! :)

    Zapraszam do mnie na mini konkurs na promowanie ♥
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowna stylizacja :3
    Zapraszam do siebie- blog z ubraniowym DIY: http://kitty-hat.blogspot.com/
    Obserwuję za obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ile ja się już kłóciłam to nie potrafię zliczyć, często dla tego, że się poświęcam, a ktoś te moje poświęcenie niszczy. Od jakiegoś czasu przestałam się tym przejmować, omijam takie osoby szerokim łukiem i od razu lepiej się żyje.

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://designyourhappylife.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Kłótni nie nawidzę , ale zdjęcia prześliczne.

    http://probki-i-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajny post i ładne zdjęcia :) Kłótnie były, są i niestety będą ;/
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Czasami kłótnie są "potrzebne" żeby się wygadać, ale jeżeli występują zbyt często też nie jest dobrze...
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Wydaję mi się, że gdybym żyła z ludźmi, którzy zgadzają się ze mną w stu procentach, wszystko w pewnym momencie mogłoby zacząć być po prostu nudne. Kłótnie i sprzeczki są potrzebne, jeżeli oczywiście zdarzają się raz na jakiś czas. W takich chwilach uświadamiam sobie, jak bardzo kocham ludzi, którzy mnie otaczają. Pozdrawiam. wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny post ! Ja też tak mam, że jak jestem pokłócona z moimi przyjaciółkami to na następny dzień jest już wszystko ok :) http://suzeers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. kłótnie to jest coś czego wręcz nienawidzę i ze wszystkich sił staram się ich unikać! :)
    http://nasiulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. looking so nice

    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. wow nice post.

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Lehenga-Choli

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.