- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

23 maja 2015

Pamiętacie post, w którym pisałam Wam kiedyś fakty o mnie? Założę się, że większość z Was go nie widziała. Było to ponad rok temu. Dzisiaj postanowiłam napisać aktualizację ich, ale bardziej skupiając się na tych dziwnych i ciekawszych, aby nie zanudzić Was tutaj na śmierć :)
  • Codziennie wstaję o 5:50,  pomimo tego, że lekcje zaczynają się o 7:50, a do szkoły mam 10 minut drogi.
  • Nie potrafię uczyć się w całkowitej ciszy. Zawsze muszę mieć włączoną muzykę, telewizor lub cokolwiek innego.
  • Kilka lat temu chciałam zeskoczyć z metalowej, tzw. rodzinnej huśtawki, ale nie wyszło mi to i uderzyła mnie ona w plecy. Były mocno stłuczone i miałam problemy z poruszaniem się.
  • Często zdarza mi się coś "przewidzieć". Myślę o czymś rano, a wydarza się to w ciągu dnia. 
  • Bardzo szybko mówię. Czasami w ogóle nad tym nie panuję. Nawijam tak 5 minut, po czym wszyscy mówią, że nic nie zrozumieli :')
  • Bardzo dobrze potrafię udawać radosną, w chwilach kiedy jest koszmarnie. Po prostu nie lubię tego, gdy wszyscy wiedzą, że jest mi źle i pytają ciągle "co się stało?" mimo, że nie chcę o tym mówić.
  • Uciekam od ludzi, którzy pala papierosy. Nienawidzę tego smrodu najbardziej na świecie!
  • Ani trochę nie przejmuję się tym, co mówią o mnie inni. Mogą uważać mnie za dziwną i nie wiadomo jaką, ale nie obchodzi mnie to - Jestem jaka jestem, trudno :)
  • Pisanie bloga traktuję jako swoją pracę i obowiązek, którego nie chcę zaniedbać. 
  • Potrafię gotować tylko proste dania. Ale nawet takie potrafię czasem zepsuć. Kilka dni temu tak przypaliłam mleko, że śmierdziało spalenizną w całym domu, a garnek był czarny...
  • Uwielbiam oglądać różnych Youtuberów. Dziennie potrafię obejrzeć naprawdę bardzo dużo filmików.
  • Nie mam łaskotek, ale czasem gdy ktoś dotknie mnie znienacka - mogę się przestraszyć.
  • Denerwują mnie dzieci, które się wszystkim chwalą. "A moja mama zarabia 10 tys. miesięcznie!!!", "a mój tata ma najnowszy samochód", "ciocia kupiłam mi lalkę za 500 zł".
  • Jeszcze nigdy nie byłam nad polskim morzem. Ale zmieni się to 7 czerwca, ponieważ jadę do Łeby :)
  • Jestem wzrokowcem. Mam ogromny problem np. podczas słuchania nagrań na sprawdzianach z języków obcych. Nie potrafię się skupić i mało rozumiem. Często nawet zamykam oczy, bo tak mi lepiej "wyobrazić" sobie, że widzę ten tekst zapisany na kartce haha.
  • Przeważnie jest mi zimno. Nie raz zdarzyło się, że w lecie przychodził ktoś do mnie ubrany w koszulkę z krótkim rękawem i spodenki, podczas gdy ja siedziałam w grubej bluzie narzekając, że jest mi zimno.
  • Często coś mówię, a później żałuję, że to powiedziałam.
  • Zawsze mam zrobione 50-80 zdjęć (ostatnio zdarzyło się 110) z których z ledwością potrafię wybrać 10 ładnych, odpowiednich do wstawienia na bloga :')
  • Blog to rzecz o której myślę chyba najczęściej. Zawsze gdy mam gdzieś jechać, pierwszą moją myślą jest to, abym nie zapomniała zabrać aparatu.
  • Gdy jest ciemno i wracam sama do domu - Przeważnie zawsze biegnę, włączam muzykę na full'a i śpiewam :')
  • Większość piosenek na moim telefonie kojarzy mi się z jakimś wydarzeniem. Chyba żadna z nich nie jest "pusta" i z niczym się nie wiąże.
  • Codziennie w nocy ładuję telefon, aby nie rozładował się w ciągu dnia. 
  • 40% baterii to już dla mnie stan zagrożenia i w panice szukam ładowarki, bo wiem, że to 40% zmaleje do 0% w bardzo krótkim czasie. 
To były już wszystkie dziwne fakty o mnie. Myślę, że się Wam spodobały :) 
Piszcie w komentarzach dziwne fakty o Was! Z chęcią poczytam.

94 komentarze:

  1. Cześć faktow troszke mnie rozbawila, ale tak na ogromny plus :) strasznie podobaja mi się Twoje butki, kolorystyka cudowne! :)) Pozdrawiamy i przy okazji zapraszamy też do siebie, każdy gest w naszą stronę ogromnie nas motywuje i wywołuje uśmiech na naszych twarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć faktow troszke mnie rozbawila, ale tak na ogromny plus :) strasznie podobaja mi się Twoje butki, kolorystyka cudowne! :)) Pozdrawiamy i przy okazji zapraszamy też do siebie, każdy gest w naszą stronę ogromnie nas motywuje i wywołuje uśmiech na naszych twarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Częśc faktów jest naprawdę nietypowych :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czasami widzę 60% baterii i już szaleję :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też zazwyczaj wstaję 2 godziny przed szkołą haha i też zazwyczaj jest mi zimno!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe fajne fakty i zdjecia :D
    Moim dziwnem faktem jest to, ze jadąc komunikacją miejscą jedną noge stawiam normalnie (cała leży na poodłożu) a drógą zawsze na palcach
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się to czytało :) Jesteś ładną dziewczyną i masz śliczne oczy :)
    Zaobserwowałam Twojego bloga i będę wpadać w każdej wolnej chwili. Mam nadzieję, że odwdzięczysz się tym samym :)

    www.olastepienofficial.blogspot.com <--- zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bardzo szybko mówię :D HAHA
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nienawidzę smrodu papierosów :P

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  10. chudzinka!
    też nienawidzę papierosów, nikt nie rozumie mojego gadania a 7 czerwca masz mnie odwiedzić!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie posty, ponieważ można się o sobie dużo dowiedzieć! Widzę, że mamy sporo wspólnego.
    Cudne zdjęcia!

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też nie lubię zapachu papierosów..
    miłego pobytu nad morzem :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Również panikuje przy 40% baterii haha

    zapraszam do mnie :) http://crejzzzooll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. haha jesteśmy bardzo podobne:) większość faktów zgadza się ze mną ;p
    ja też wstaję o 5:50 a mam do szkoły na 8 =) obserwuję i mam nadzieję że się odwdzięczysz:**
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. E tam, te fakty wcale nie są dziwne :) jak dla mnie większość jest zupełnie normalna. Co do telefonu, to też tak mam :P

    sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post ;) Zdjęcia bardzo ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nienawidzę zapachu papierosów. Mam wrażenie, że się duszę :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne buty :) Też mówię za szybko haha :D
    http://welcomeetowonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post! :)
    Świetny blog :) pozdrawiam i zapraszam do mnie, dopiero zaczynam http://americanstyle88.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej! świetny blog! Nominowałam Cię do LBA szczegóły: http://kolorowolifestylowo.blogspot.com/2015/05/lba-liebster-blog-award-nominacje.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! świetny blog! Nominowałam Cię do LBA szczegóły: http://kolorowolifestylowo.blogspot.com/2015/05/lba-liebster-blog-award-nominacje.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia i fakty. Przypominasz nimi trochę mnie, szczególnie z tym ładowaniem telefonu. Chociaż w sumie teraz pewnie robi tak każda nastolatka XD
    szeveel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy wpis i ładne zdjęcia! <3
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne fakty i ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny post w niektórych faktach nawet się z sobą zgadzamy ;P
    Zapraszam do siebie ;) http://blog-estery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawe fakty :D
    Też nie lubie kiedy ludzie się bezczelnie chwalą.
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. You look so cool !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. W wielu rzeczach jestem do Ciebie podobna hahaha moj blog

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też zawsze wstaje o wiele wczesniej, sama nie wiem czmeu haha
    kliknęłam mam nadzieję, ze też klikniesz u mnie :**

    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Niektóre z tych punktów, jak czytałam to wydawało mi się, że czytam o sobie. :P
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja tez nigdy nie pokazuje ze mi smutno

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja dlatego mam przy sobie przenośną baterię którą mam ze sobą wszędzie.
    Niektóre fakty są takie same jak i moje.;)
    Śliczne masz włosy.
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Kilka faktów mamy wspólnych, m.in: też zdarza mi się szybko mówić, że mało kto mnie rozumie czy nienawidzę smrodu od papierosów ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mamy sporo wspólnego! :D

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!





    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia super i fajne fakty :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Właśnie ogarnęło mnie bardzo dziwne uczucie, ponieważ czytałam o twoich dziwactwach, a czułam jakby ktoś opowiadał o mnie!
    Buziaki,
    http://aguuuszka.blogspot.com/
    PS Jeśli się spodoba, to zachęcam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  38. też mam tak z robieniem zdjęć na bloga :D może być ich dużo, a i tak większość mi się nie podoba ;) ♡

    OdpowiedzUsuń
  39. Też nie lubię zapachu papierosów, tak samo jak koszonej trawy! afe!!
    Ja nad morzem byłam parę razy mimo, że mieszkałam na Pomorzu 22lata! a teraz od roku mieszkam w Małopolsce, więc mam nadzieję, ze niedługo odwiedzę góry, bo mam je teraz nie daleko! :D
    pozdrawiam;)

    [kiimir.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie trafiłam akurat na post z faktami o Tobie i dowiedziałam się bardzo dużo :)
    >mój blog KLIK<
    Zapraszam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne te Twoje dziwne fakty :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczne fakty i świetne zdjęcia :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeśli chodzi o 1 punkt to myślałam, że tylko ja tak robię :D Tylko, że szkołe mam na 8:00 i dosłownie 5 minut drogi, ale wstaje 6:30

    http://aaurilaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. omg tez mam tak z tym przewidywaniem xd dziwne to jest hah

    zapraszam do siebie na relacje z koncertu :)
    magdauke.blogspot.com i do obserwacji xo

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam takie posty :D
    Ahh zazdroszczę, że nie mas łaskotek haha
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. o tak, wybór zdjęć na bloga?
    Ciężki wybór mój kolega robi mi ponad dwieście i tak samo wybieram w okolicach 10- 20 ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam to samo nastawienie do papierosów. :x

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam to samo z przewidywaniem :) Zdarza się to często i zawsze mnie to zaskakuje :))

    noeellesworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna kurtka ;)
    Wspólna obserwacja ? Jak tak to daj znać u mnie ;)
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. super post :)
    zapraszam do siebie mcfeenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajnie jest tyak odciąć się od świata i nikim i niczym nie przejmować... ja tak czasem nie potrafię i bardzo tego żałuję :/
    Też niecierpię osób chwalących się czymś, albo takich typowych lanserów, czy pozerów :/ ciekawe jak sobie później w życiu sami poradzą, bez pieniążków rodziców :P hehe
    A ja zawsze miałam na odwrót... musiałam mieć grobową ciszę, podczas nauki, nawet latająca mucha nieźle mnie wkurzała i rozpraszała :P hehe

    Świetny pościak! :)
    Super sportowa sukienka i bucisze <3

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  52. Odcinanie się od świata to moja specjalność. Czasem robię to nawet nie świadomie, hiihi ^-^ jednak nie narzekam, bo bardzo się przydaje, kiedy w okół mnóśtwo irytujących ludzi. :))

    Nowa notka + mini konkurs!
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam podobne cechy co Ty np. za szybko mówię, a później inni mi mówią, że nie wiedzą co mówiłam haha xD
    Noe mam pomysłu co mogę Ci powiedzieć o mnie jaka jestem, więc opowiem ci historię z mojego życia ^^
    Jest obóz harcerski, wakacje, po północy. Idę z przyjaciółką do toi-toia idziemy, idziemy i dochodzimy tam, gdzie stają wszystkie i nagle słyszymy takie odgłosy lisa gdzieś obok nas. Wystraszone obie chowiemy się w jednym toi-toiu i zapalam w nim latarkę, i widzę na drzwiach pająka. I że ja to ta jeszcze bardziej się wystraszyłam, więc chciałam wyjść i takie TAM JEST PAJĄK! kopnęłam w drzwi i wybiegłam z toia. Stoję na dworze moja przyjaciółka się ze mnie śmieje a tu nagle lis zaś wydał warkot...

    Piękne zdjęcia ^^

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Wiesz, że z około 10 dni temu też wpadłam na pomysł aby zrobić taki post? Hahha.
    Ja również uciekam od ludzi, którzy palą papierosy. Raz byłam u wujka to musiałam iść na balkon, bo on cały czas pali.
    byourlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo podobają mi się te fakty o tobie, są serio ciekawe, ale i pozytywne :) Śliczniusie zdjęcia, tylko spójrz też czasem w obiektyw :(

    Pozdrawiam i zapraszam http://fanaforce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. ciekawe fakty! tez zawsze robie ponad 100 zdjec na sesji a pozniej wybieram tylko kilka - najczęściej z wielkim trudem :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  57. Jestem w wielu faktach do ciebie podobna. Witaj internetowa bliźniaczko! :D
    dziewczynazestarowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Super post :)
    Zapraszam do siebie
    www.rasberryx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam podobnie, zwłaszczady chodzi o wracanie do domu i ładowanie telefonu, haha.
    Śliczne zdjęcia!:))
    niecoironicznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak widzę kogoś palącego papierosa to omijam go szerokim łukiem. Wstrzymuję powietrze, żeby czasem nie poczuć tego smrodu.
    W Łebie jest super. Na pewno będziesz się super bawić :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja tego typu postu, na Twoim blogu nie czytałam, dlatego cieszę się że zrobiłaś taką aktualizację !! Mamy wiele wspólnego, ale zapomniałaś o jeszcze jednym fakcie, a mianowicie, że jesteś bardzo ładna !!
    http://hot-schot.blogspot.com/ zapraszam Cię !!

    OdpowiedzUsuń
  62. Przeczytałam to wszystko iii powiem ci ze mamy wiele wspolnego! Ja zawsze ucze sie przy muzyce, bo w ciszy nie moge sie skupić. Moją uwage odwraca wtedy najmniejszy szelest :D Czesto jest mi zimno (zawsze mam zimne dlonie) itd :D
    Kliknełam w strone :)
    Pozdrawiam!

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  63. Mam kilka podobnych faktów, np to z szybkim mówieniem. :D
    Kliknęłam!

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  64. Chyba jesteśmy za bardzo podobne!! Bliźniory :* Super, że masz taki dystans do siebie i możesz wypowiadać się w taki sposób o sobie :)

    Obserwuję :*
    Mój Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo fajne fakty ;) Też nie lubię takich dzieci :P No i prawie zawsze jest mi zimno xD
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja tez nie umiem się uczyć w ciszy ;p
    ciekawe fakty :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Jest mi gorąco, na dworze +30 stopni, ale ręce mam zawsze jak dwa sople lodu :D

    Brakuje mi Ciebie na moim blogu! sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja natomiast do nauki muszę mieć ciszę :)
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja za to panicznie boję się żab :/ Też nie lubię tego zapachu papierosów.

    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetne fotki! Też planuję zrobić taki pościk u mnie :)
    cheeckered.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. ciekawe fakty :) mam tak samo z tymi zdjęciami :D

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Mi również cały czas jest zimno haha :p kliknęłam w link. :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo dobre zdjęcia ! Wszystko wygląda profesjonalnie i oby tak dalej :))

    http://julietteinblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Też mam tak,że najpierw coś powiem a potem tego żałuję :c
    Piękne zdjęcia
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  75. również bloga traktuj jak pracę, a jak widzę 40% to ojeju tragedia hah :) super zdjecia :)


    Dziękuje za komentarz :) Wpadniesz i pomożesz? Będę wdzięczna!
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  76. O tak ja też paplam i paplam... Mamy dużo wspólnego. Obs za obs? Daj znać u mnie! crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Link Dressgal oczywiście kliknięty :) trzeba sobie pomagać. życzę powodzenia :)
    i bardzo proszę o kliknięcie u mnie w poście :) z góry wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo fajny pomysł na post :)
    luleann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Też nie potrafię uczyć się w zupełnej ciszy i nienawidzę przebywać w towarzystwie osób, które palą. Świetne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. oo fajne fakty, można się czegoś o tobie dowiedzieć^^
    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog: siwusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. dlaczego zawsze masz spuszczony wzrok ? :) Ola

    OdpowiedzUsuń
  82. super blog :)
    zapraszamy do siebie http:/sekowskaklewenhagen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. All pic are nice.

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Lehenga-Choli

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.