- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

30 czerwca 2015

Cześć i czołem!
26 czerwca oficjalnie zaczęliśmy wakacje. Nasze upragnione dwa miesiące wolnego. Wydaje mi się, że nie ma takiej osoby która nie cieszyłaby się z tego powodu. Zero nauki, zero szkoły, zero stresu. Śpisz ile chcesz, masz cały dzień wolny, wyjeżdżasz na wczasy - Same plusy! Duża część ludzi tworzy listy z wypisanymi planami na wakacje, co zamierzają robić i gdzie. Ale powiedzmy sobie szczerze, kto daje z siebie 100% aby dążyć do spełnienia tych planów? Może nie liczę osoby. Człowiek to istota, która lubi stawiać sobie cele, lecz nie przepada za ich wykonywaniem. Polecę za granicę, obejrzę wszystkie zaległe odcinki mojego ulubionego serialu, zacznę biegać, codziennie będę jeździć na rowerze, poświęcę czas znajomym, będę się zdrowo odżywiać, zaoszczędzę pieniądze na nowy samochód i tak dalej i tak dalej... Pięknie to brzmi, prawda? No właśnie - brzmi. W rzeczywistości wygląda to zupełnie inaczej. Wszystkie nasze ambitne plany ograniczą się do siedzenia przed komputerem lub telewizorem z puszką Pepsi. Irytują mnie ludzie, którzy tak robią. Jeżeli coś planujemy, to tylko po to aby to zrobić.

Moich planów na wakacje nie ma dużo. Większość z nich będzie pewnie jak zwykle spontaniczna, planowała dzień lub dwa przed. W tą sobotę, czyli 4 lipca jadę na jeden dzień do Krakowa na spotkanie z blogerami, których poznałam przez internet. Nie mogę się już doczekać! Być może poinformujemy Was na asku (@sapphireblog) lub snapchacie (Sapphireblog) o tym gdzie jesteśmy i będziecie mogli do nas podejść :) 10 lipca wyjeżdżam na tygodniowe rekolekcje turystyczne w góry. Jadę w to samo miejsce w którym byłam w ferie. Być może pamiętacie, ponieważ pisałam o tym post. 8 sierpnia razem z moimi koleżankami pojawimy się na Festiwalu Kolorów w Wadowicach. Chyba nie muszę tłumaczyć Wam co to jest, gdyż myślę, że jest wszyscy z Was wiedzą na czym to polega. Reszta planów (tak jak wspomniałam już wcześniej) będzie spontaniczna. Szczerze mówiąc - codziennie staram się coś wymyślać byleby tylko nie przesiedzieć całego dnia w domu. Trzeba korzystać z każdego dnia!
A Ty co masz zamiar robić w te wakacje? 
Masz jakieś szczególne plany?
 Koniecznie podziel się nimi ze mną w komentarzu! 
Zapraszam Was na mojego aska, Snapchata (@Sapphireblog) oraz Fanpage'a, aby być na bieżąco - Kliknij w link!

65 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Plany wakacyjne brzmią obiecująco, szczególnie spotkanie z blogerami, można poznać wiele osób o podobnych zainteresowaniach. Ja co prawda prawdziwych wakacji nie mam, bo pracuję, ale wybieram się do mojego miasta rodzinnego i całe lato zamierzam spędzić kreatywnie, tworząc nowe projekty, ucząc się fotografii i filmowania!
    BLACK WORN JEANS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super plany! Ja jutro jadę na obóz harcerski :).

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wyjeżdżam na dwa tygodnie do Niemiec na wymianę i prawdopodobnie nad morze. Reszta na spontanie ;) Oczywiście nie obejdzie się bez spotkań z przyjaciółmi, wspólnych wieczorów na działkach itp ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy w takim razie z niecierpliwością na relacje z wyjazdu!
    Wakacyjne plany jak zawsze na 'spotanie', chociaż bywają i takie dni, które lepiej zaplanować :) Bardzo przejrzysty, ładny blog, przyjemnie się go czyta :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam monshevogueblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedy coś sobie postanawiam staram z całej siły to spełnić ;) cudowne zdjęcia ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęciłaś mnie do działania! Idę ćwiczyć :D

    http://majka-majkaa-blogger.blogspot.com/
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mówiąc szczerze to nie mam konkretnych planów
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też irytują osoby, które planują, a potem siedzą przed laptopem czy komputerem i obżerają się narzekając na wszystko. Ja nie mam jakoś dużo planów. Wyjeżdżam z rodzicami do Włoch, do Danii z harcerzami i oprócz tych rzeczy chcę po prostu spędzić te wakacje szczęśliwie z znajomymi, oraz porządnie odpocząć :)

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jak sobie coś postanowię, to chcę to zrealizować. Choć czasem coś się zdarzy np. w ostatniej chwili ktoś się rozchorował, albo nie jedziemy tu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanych wakacji życzę :) Ja już szkołę, studia skończyłam więc wakacji nie mam ale pozostają mi urlopy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdjęcia. Super sukienka. Ja w tym tygodniu wyjeżdżam w góry.
    U mnie nowy post, serdecznie zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fenomenalne zdjęcia! Ciekawy pomysł z 'posypaniem' kwiatami włosów - efekt jest supi.
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też wszystko na spontana :)
    Śliczne zdjęcia :*
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie lubię planować :) To zdjęcie ze stokrotkami we włosach piękne ;)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia. Ja jeszcze nie mam większych planów na wakacje. Obserwuję bloga. Zapraszam do siebie http://parajulkanormal.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem i moje zdjęcia nie są perfekcyjne. Mam jednak nadzieję, że Ci się spodoba i zostaniesz tam na dłużej.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne, :) ♥
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja może pojadę do Warszawy w te wakacje :)
    Super zdjęcia.

    Ogólnie to podoba mi się design twojego bloga, miło się czyta notki.

    GIVEAWAY CLICK Już jutro wyniki, weźmiesz udział?

    OdpowiedzUsuń
  18. wakacje to jedyny czas,kiedy mozna zrealizowac swoje plany ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wakacje spędzam raczej na spontanie, ponieważ gdy coś planuje to nigdy to nie wypala :)
    Śliczna sukienka :)
    http://fuskawka.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w wakacje na pewno spotykam się z internetową przyjaciółką, a po za tym raczej wszystko spontanicznie. :)
    Śliczne zdjęcia!

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja cały lipiec w pracy a sierpień przeprowadzka - także nudno nie będzie ;)
    Masz bardzo ładne włosy :)

    milencza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia! Życzę udanego spotkania w Krakowie i świetnej zabawy :*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Udanych wyjazdów Ci życzę ;*
    Zapraszam do siebie :* http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz ciekawe plan :) W takim razie, nie pozostaje mi nic innego, tylko życzyć Tobie udanych wakacji! :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! NOWY POST :)
    Lensooon <--- INSTAGRAM :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Już nie moge się doczekać soboty :) ! Drugie zdjęcie mi się mega podoba!
    Www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia, a szczególnie te z kwiatami we włosach
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz pomysłowego fotografa ! Fajny blog zyczę miłego dzionka :) zapraszam do mnie :) http://pokemoncialife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak na razie chcę pojechać z rodzicami na Słowację i do Warszawy. :)
    Śliczne zdjęcia.

    http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Również staram się korzystać z każdego dnia wakacji jak najlepiej ;)
    Ja mam sporo planów ^^ Śliczne zdjęcia, naprawdę!

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  30. Też zaczynam biegać w wakacje!:) Kwiaty we włosach wyglądają świetnie!:)

    kotoanalityk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia, ja mam czasem plany, które kończą się po pomyśle :)

    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Raczej nie mam planów ;) Śliczna sukienka.
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje plany uległy zniszczeniu xD
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudnie wyglądasz. *_* Widać, że się opaliłaś. :)
    Życzę mile spędzonych wakacji!

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)


    OdpowiedzUsuń
  35. Spontaniczne wakacje są najlepsze! Festiwal kolorów też super sprawa :)

    justaliceworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna sukienka, pięknie w niej wyglądasz :))

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy.

    nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Mega look :)


    Obserwuję!
    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się czterema komentarzami o obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam + klikam w bannery, jeśli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja właśnie mam zamiar zrobić sobie taką listę, co mam do zrobienia we wakacje. Uważam, że to dobry pomysł. Śliczna jesteś! Super fotki :)

    Nowy post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia.
    ja zrobiłam sobie listę rzeczy do zrobienia w wakacje, którą powoli odhaczam :3
    zapraszam: http://once-upon-a-time-in-neverland.blogspot.com/
    obs/obs?

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia :)
    Niedawno założyłam bloga, więc zapraszam ;)
    emmaprostozmostu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja wybieram się nad polskie morze :)
    Może spotkam Cię na festiwalu xdd

    ziiutablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawe plany, piękne zdjęcia! <3
    Zapraszam :) http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja jade d Jastarni I londynu :) piekne zdjecia tak btw to mieszkam w krakowie! :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzeba było pisać do nas! Dołączyłabyś się do naszego spotkania blogerek/ów :3

      Usuń
    2. kurcze moze innym razem :( <3 chociaz ja taka popularna ze az wcale XD

      Usuń
  45. urocza sukienka<3 to zdjęcie gdzie masz kwiatki we włosach jest śliczne

    http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne fotki :) urocza sukienka :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Prześliczna sukienka *.*
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Staram się działać na 100% od początku wakacji i przyznaję, że póki co działam na 80%, więc nie jest źle. Może być jednak lepiej.
    Życzę wszystkiego dobrego.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Zazdroszcze spotkania z blogerami! Super!

    OdpowiedzUsuń
  50. widzę, że twoje wakacje zapowiadają się ciekawie! :) spotkanie z blogerami to fajny pomysł.

    konkurs ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  51. Jakie klimatyczne zdjęcia ! Pięknie wyglądasz !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Przecudowne zdjęcia! Ostatnio miałam jechać na Festiwal Kolorów, ale pogoda wszystko popsuła. Może jeszcze uda mi się uczestniczyć w takim wydarzeniu :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  53. ja nie mam planów :) piękne zdjęcia

    Dziękuje za komentarz, jeśli masz ochotę zapraszam ponownie :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  54. ale fajnie w wadowicach jest super ! wiesz właśnie się z tamtąd przeprowadziłam tam jest pięknie a festwial kolorów będzie śliczny!
    zapraszam do mnie
    http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często bywam w Wadowicach i wiem, że jest tam pięknie! ;3

      Usuń
  55. wow looking so nice.

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Lehenga-Choli

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.