- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

18 lipca 2015

Witajcie moi drodzy po mojej długiej nieobecności na blogu. Jak pewnie wiecie, ponieważ wspominałam o tym w którymś ze wcześniejszych postów - byłam na tygodniowych rekolekcjach turystycznych w górach. Nie byłam tu na bieżąco gdyż mój internet nie bardzo na to pozwalał. Ale wszystko nadrobię! Relacja z całego wyjazdu pojawi się wkrótce na blogu, więc czekajcie! :)

Dzisiejszy dzień, 18 lipca to dla mnie wyjątkowa data. Dlaczego? Ponieważ równe 2 lata temu założyłam tego oto bloga. To właśnie tego dnia powstał mój pierwszy post. Nie był idealny, mogę szczerze powiedzieć, że był okropny. Lecz jak wiadomo człowiek z czasem nabiera wprawy. Wciągu tych dwóch lat mój blog przechodził wiele metamorfoz i zmian, która raz wychodził na lepsze, a czasem na gorsze. Myślę, że im dłużej tkwię w świecie blogsfery tym bardziej przywiązuję się do pisania bloga. Nie wyobrażam sobie tak po prostu przestać. Z dnia na dzień zrezygnować z tego nad czym tak dużo pracuję. Tak, blogowanie to praca. Ludziom łatwo jest powiedzieć "pff, napiszesz kilka zdań, zrobisz zdjęcia i masz za to ubrania lub pieniądze. Przecież to jest nic, każdy tak może." Powiem Wam szczerze, że kilkukrotnie usłyszałam już takie słowa kierowane w moją stronę. Tak, każdy może prowadzić bloga i na tym zarabiać, utrzymywać się... Ale skoro to takie proste to czemu wszyscy nie prowadzą blogów? ...Bo to wcale nie jest tak łatwe jak się wydaje. Pisz nowy tekst co 4-5 dni, rób w tym czasie ciekawe zdjęcia na dworze (ale pamiętaj o załamaniach pogody, które czasem trwają bardzo długo), szukaj miejsc na sesje, następnie przerabiaj te zdjęcia, pilnuj dat dostawania paczek aby pokazać je na blogu w określonym czasie, komentuj inne blogi, szykuj stylizacje... Nadal może wydawać się to banalne, mi na początku też się tak wydawało. Z czasem zrozumiałam, że jest to ciężkie. "Ceną sukcesu jest ciężka praca" - Ten cytat jest dla mnie inspiracją. Nic nie przychodzi od razu. Na wszystko trzeba sobie zapracować. Przez te dwa lata udało mi się zdobyć prawie 660 obserwatorów, ponad 71 tysięcy odsłon oraz ponad 4800 komentarzy. Jak dla mnie to bardzo dużo, ale walczyć będę o jeszcze więcej. Wierzę, że dam radę jeśli tylko mocno się do tego przyłożę.

Dzięki mojemu blogowi poznałam wiele wspaniałych osób. Z niektórymi miałam okazję się spotkać, z innymi nie, a z pozostałymi planuję spotkania juz w te wakacje. Te osoby wiedzą, że chodzi właśnie o nie i dziękuję im za to, że po prostu są :) Najbardziej jednak chcę podziękować Wam, moim wiernym czytelnikom. Bez Was i Waszej motywacji oraz wsparcia pewnie nie trwałabym dalej w blogowaniu. Ale wszystkie Wasze wiadomości zachęcają mnie do tego aby być tutaj i pisać dalej. Każdy z Was jest dla mnie ważny i myślę, że zostaniecie tutaj ze mną jeszcze przez długi czas. Dziękuję jeszcze raz. Jesteście najlepsi.
 Muszę przyznać, że jestem z siebie dumna, gdyż mimo wszystkich trudności jakie pojawiły się na mojej drodze oraz mimo niedojrzałych "opinii" na mój temat wytrwałam tutaj aż 2 lata. "Człowiek zawsze powinien dążyć do tego, co pragnie osiągnąć."



KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK

96 komentarzy:

  1. Pierwszaa! Musialam to zrobić :)
    Kocham te zdjęcia, szczerze mówiąc z wszystkich postów te zdjęcia najbardziej mi się spodobały ^^ Uwielbiam je ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uau, świetny staż. Kiedy ja dotrwam do takiego? :) Hm, marzenia. :)

    Co sobota odpowiadam na pytania Q&A - jeśli zadasz, odpowiem na Twoje dołączając link do Twojego bloga. Zapraszam na bloga, ewentualne pytanka :) -> www.avangardovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Uwielbiam cię i działaj dalej :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, 2 lata to bardzo długo, a statystyki też są bardzo duże jak na taki okres czasu!


    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś wręcz cudowna w tym co robisz! To jest fantastyczne. Naprawdę przez te dwa lata starałaś się aby Twoj post byl jak najlepszy! Trzymaj tak dalej Klaudia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeju gratuluję kochana ! Jesteś najlepsza :*
    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wytrwałości i życzę Ci jej dalej
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz ;D
    Piąte zdjęcie to zdecydowanie moje ulubione <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia! :) Oczywiście poklikałam :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w ostatnim poście :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój Blog za parę dni również będzie obchodził urodziny, ale dopiero pierwsze :)
    Śliczne zdjęcia! ;)


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :) Życzę kolejnych dwóch lat :P
    Ja w sumię to miałam urodziny bloga, ale ich nie obchodziłam, ponieważ przez tamten rok nie dodawałam praktycznie postów..teraz bloga wznowiłam i dopiero za rok będę obchodziła takie bardziej "prawdziwe" urodziny :)
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój blog też w tym roku będzie miał dwa lata. Gratuluje i życzę , aby kolejne lata blogowania były tak udane :) śliczne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Mój blog ostatnio obchodził swoje trzecie urodziny :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ;)
    Masz cudowny blog i piękne zdjęcia ;)
    Zapraszam do oglądania i komentowania mojego bloga ;
    http://poozytywna123.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, gratuluję statystyk i życzę kolejnych lat blogowania :)

    Zapraszam na bloga♥
    thisismydream-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze śliczne zdjęcia i jaka opalona huhu ^^ Gratuluje misiaaa!!! Dziękuję Ci też za to że piszesz , bo w pewnym stopniu jestes dla mnie motywacją ale też pomagałas mi tworzyć mojego bloga! Powodzenia Dalej!
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nowy wygląd bloga mnie zaskoczył ♥.
    super stylizacja :)

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To świetnie że tak długo wytrwałaś w blogowaniu!
    ♥Different Diamond♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne rzeczy wybrałas
    poklikane
    super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, nominowałam cię do LBA, wiecej informacji o co chodzi w Tag'u u mnie :* http://bardzocielubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. To gratulacje, zawsze cieszę się, gdy ktoś w tak krótkim czasie jest w stanie tyle osiągnąć w blogowaniu. To dodaje motywacji i wiary, że my także jestem w stanie zdobyć tylu czytelników, napisać tyle postów.
    Blogowanie, tak naprawdę jest bardzo czasochłonną i wymagającą "pracą", dlatego zawsze jest mi miło, gdy ktoś naszą pracę docenia : czytając nasze posty czy zostawiając szczere komentarze ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję! :)

    Zapraszam- http://alexandraiwinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikałam :)

    http://paulineya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję dwóch lat! I życzę kolejnych!
    Poklikane i dziękuje za klikanie u mnie!;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję 2 lat pisania :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. woow, gratulacje i życzę dalszych sukcesów! ja swojego bloga tez prowadzę już od 2 lat, ale niestety nie mogę się pochwalić tak pokaźną liczbą wyświetleń :/
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z festiwalowym lookiem ✌

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję 2 lat! Życzę dalszych oraz więcej sukcesów! :))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję osiągnięć i życzę dalszych sukcesów! :)
    Poklikałam w linki. Poklikasz też u mnie? :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje!;) Świetne tło na zdjęciach<3

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję! Życzę dalszego powodzenia w blogowaniu :3

    Zapraszamm :D
    onlyshadowonthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zdjęcia, ładna ścinana.

    Zapraszam: http://marzenczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne zdjęcia :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję! poklikałam w linki :)

    w-tori.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super że jesteś tu z nami już 2 lata♥
    Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu! :)

    http://katarzynajarzebkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje i oby tak dalej! :*
    Tak jak prosiłaś - mój email: izabelaf11@wp.pl
    Super zdjęcia!
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje, oby więcej było takich rocznic :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! Buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny post, bardzo mądrze napisany. Cudownie piszesz, dopiero dzisiaj "odkryłam" Twojego bloga, ale od razu przypadł mi do gustu, widać, że wszystko jest przemyślane. :) Gratuluję i życzę jeszcze więcej sukcesów! :*
    Obserwuję♥
    Poklikałam. :) Cudowne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam ♥

    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post! Gratuluję i życzę Ci, aby twój blog dalej się rozwijał ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję Ci.Mi prawie dobia 2 rok prowadzenia bloga,lecz ja nie mam aż tak wielkich odsłon i takiej liczby obserwatorów jak ty ale dalej pracuję nad blogiem.

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratulację!

    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję, oby tak dalej :) Świetne zdjęcia :) Poklikałam w linki :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję drugiej rocznicy :D
    Blog lifestyle: Todayistheend.blogspot.com
    Blog kulinarny : coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow gratluje 2lat bloga ! :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję wytrwania, pomimo- jak piszesz- czasami ciężkich chwil. Jestem tu po raz pierwszy i już wiem, że nie ostatni. Obserwuję i zostaję na dłużej. Piękne zdjęcia :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie wyglądasz! masz piękne włosy ;)
    Ciekawy post ;)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. super zdjęcia! :)


    Pozdrawiam!
    Zapraszam do siebie i do obserwacji : )
    xaaleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję wytrwałości. Moja obecność tutaj zbliża się do roku i mimo tak "niedługiego" czasu nie wyobrażam sobie tak po prostu przestać pisać. Świetny blog,będę wpadać częściej <3 Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam www.pomyslowa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Super fotki. Gratuluję.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Love Your hair <3

    www.holalia.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję :D
    http://mikaadominika.blogspot.com/ <------nowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  52. gratulacje 2 rocznej rocznicy :), rzeczywiście blog to nie łatwa rzecz :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne zdjęcia :) Jesteś bardzo fotogeniczną osobą :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. Życzę Ci kolejnych osiągnięć i kolejnych lat działalności w blogosferze!! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  55. Oby było więcej osiągnięć blogowych ! <3 2 lata to sporo czasu :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję Ci dotychczas osiągniętych sukcesów i życzę ich jeszcze więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję, zycze kolejnych sukcesów! :*
    Też spotkałam się z tym stwierdzeniem, że jak pisanie bloga może być ciężką pracą. Niestety mówią to osoby, które nie mają doświadczenia w blogowaniu i nie wiedzą jak to jest być blogerem.

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluje i oby tak dalej ja w październiku będę mieć dwa lata :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nowy post oraz konkurs ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluje i życzę dalszych sukcesów :)
    pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję osiągnięć w ciągu tych dwóch lat i życzę powodzenia na kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  61. U mnie w sierpniu stuknie roczek bloga :)
    Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluje i zycze dalszej wytrwalosci w blogowaniu :)
    Poklikalam w linki.

    Moge prosic o poklikanie w linki u mnie pod zdjeciami. Bede bardzo wdzieczna :)
    http://claudiia-blog.blogspot.be/2015/07/wishlist-lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  65. gratuluje wytrwalosci!
    super ta bluza forever unsocial!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. gratuluję i oby tak dalej
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Bloguj dalej, bo robisz to świetnie! :)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratulacje i życzę powodzenia i dalszej takiej wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. bardzo fajny post:) milo czyta sie i przeglada twojego bloga:) bede wpadac czesciej
    zapraszam rowniez do nas http://styledivision1.blogspot.com/
    pozdrawiam i czekam na kolejne posty:)
    ps poklikane:D

    OdpowiedzUsuń
  70. gratuluję! :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Mi też w tym roku stuknęły dwa lata :) Strasznie szybko to minęło. Ja właśnie nie rozumiem, dlaczego ludzie mówią, że blogowanie jest proste. To na prawdę wymaga dużo czasu, a czasem i poświęcenia. Życzę dalszej wytrwałości w blogowaniu :) Oczywiście poklikałam w linki :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Brawo, świetne wyniki! Oby tak dalej!! :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Super post, ładna bluzeczka :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/07/210715-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  74. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki i napisać ceny? bardzo mi zależy ! :)
    WISH LISTA

    OdpowiedzUsuń
  75. Wooow 2 lata? Gratuluje ! Pisz dalej bo świetnie to robisz :)
    Jak zwykle piękne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  76. Wow!

    http://www.angelnx.com

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń
  77. Wytrwałości przede wszystkim ♡ zapraszam do mnie l0velymoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Naprawdę świetne zdjęcia jak i stylizacja! Gratuluję 2 lat i życzę wytrwałości! Mam nadzieję, że ja też kiedyś będą mogła świętować z tej okazji. :))


    http://asiaczycos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.