- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

14 sierpnia 2015

Poprzedni post dodałam dopiero 4 dni temu, a już czuję chęć napisania nowego. Nie wiem dlaczego, ale te cztery dni ciągną mi się jak tygodnie... Nie mam pojęcia czym jest to spowodowane. Coś w mojej głowie podpowiada mi, że mam napisać nową notkę. Zasiadłam tutaj właśnie przed komputerem i nawet nie wiem o czym pisać. Totalna pustka. Czyżby pomysły już mi się wyczerpały? Nie może tak być. W sumie.... To możliwe. Wczoraj z ciekawości sprawdziłam ile postów opublikowałam już na moim blogu. 119. Aż tyle postów zdołałam już tutaj napisać przez 2 lata. Czy to dużo? Moim zdaniem tak. Nawet nie wiem o czym pisałam, skąd czerpałam pomysły... Wielu tych postów w ogóle nie pamiętam i pewnie gdybym je teraz odszukała śmiałabym się przez dobre kilka godzin. Człowiek z czasem się zmienia. Wtedy na pewno nie pisałam tak jak teraz. Byłam młodsza i ... głupsza (?). W sumie nie wiem czy to słowo tutaj pasuje... Raczej można by powiedzieć, że nie przykładałam się zbyt bardzo do tego co piszę. Teraz staram się, aby każde słowo było przemyślane. Oczywiście są momenty w których po prostu nie mam siły, a chcę za wszelką cenę napisać post i pomimo tego, że na przykład źle się czuję piszę. Wydaje mi się, że wtedy te posty nie są aż tak dopracowane, ale na pewno nie są złe. Mimo wszystko chcę, aby były jak najlepsze. Żebyście Wy czytając to wyszli z mojego bloga ciut odmienieni moimi przemyśleniami i wypocinami. Ale czy tak jest? Sama nie wiem. To będzie dla mnie zawsze największą zagadką.
No patrzcie, rozpisałam się tak bardzo, a teoretycznie nie napisałam niczego konkretnego. Wpadłam właśnie na pomysł! Skoro zaczęłam już pisać o moich postach, to od razu powiem Wam jak one powstają, a raczej skąd czerpię pomysły na nie oraz co mnie inspiruje do pisania. Zapraszam do dalszego czytania.
♥ Odkąd założyłam bloga jestem zdania, że ZAWSZE jest o czym pisać. Słów jest dużo, tematów także. Można pisać o wszystkim. Trzeba tylko dobrze szukać inspiracji. Mi najlepsze pomysły przychodzą do głowy gdy leżę wieczorem w łóżku. Dlatego też przez pewien czas miałam pod poduszką notes w którym każdy z nich zapisywałam. Teraz już tak nie robię, gdyż wszystko notuję w telefonie. Dzięki temu nie mam problemu z tym, że rano nie będę o nich pamiętać.
♥ Inspiracją do pisania postów tematycznych jest dla mnie książka Demi Lovato "Bądź swoją siłą przez 365 dni roku". Zawiera ona 365 motywujących cytatów, a do każdego z nich dopisane jest jakieś przemyślenie. Często właśnie z tej książki czerpię pomysły. Polecam Wam ją, jeżeli nie wiecie o czym pisać. Zawsze możecie napisać właśnie przemyślenia na temat któregoś z cytatów :)
♥ Kolejnym dobrym sposobem na znalezienie pomysłu na notkę jest po prostu przeglądanie innych blogów. Ale tutaj akurat trzeba uważać, żeby przypadkiem nie zacząć kopiować tego, co napisał ktoś inny. Nie chodzi mi o kopiowanie tekstu słowo w słowo, ale wybieranie poszczególnych zdań i lekkie zmienianie ich, gdyż nadal jest to zgapienie posta.  Można zainspirować się jakimś tematem i napisać swoje własne zdanie na dany temat.
♥ Czasami do napisania posta wykorzystuję jakieś sytuacje z mojego życia. Pamiętacie posta, w którym pisałam Wam o tym jak człowiek może się zmienić? Wtedy opowiedziałam Wam moją "historię" o tym, jaka byłam będąc mała. W przeciwieństwie do teraz byłam BARDZO nie śmiała. Inspiracji trzeba umieć szukać w prawdziwym życiu. Spójrz na siebie... Co mądrego możesz powiedzieć innym, patrząc na siebie, na to co przeżyłeś? Na pewno wiele. Wystarczy tylko pomyśleć, a pomysł sam przyjdzie do głowy.

To były chyba moje 4 główne sposoby na znalezienie tematu na notkę. Mam nadzieję, że Wam się spodobały, oraz że Wy także z nich skorzystacie :)
Masz jakieś pytania? 
Chcesz być na bieżąco?
Zapraszam na mojego:
SNAPCHATA: SapphireBlog

71 komentarzy:

  1. Ja niedawno miałam pewien problem z pomysłem na notki, nic nie mogło mi przyjść do głowy, dlatego następnym razem kiedy cos takiego mi się przytrafi to wejdę w tego posta :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham zdjęcia w tym stylu <3
    Obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wychodzę z założenia, że lepiej pisać rzadziej, a dobrze przygotowanego posta niż zasypywać bloga notkami bez sensu. ;) ładne zdjecia. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie zdjęcie jest swietne!
    U mnie pomysły pojawiają się nagle :)
    Www.najkablog98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też korzystam z książki Demi Lovato, jest tam masa pomysłów i po przeczytaniu jednego dnia w książce, czasem wpadam na zupełnie inny pomysł. Pomysły biorą się też z życia codziennego :)

    zapraszam i prosiłabym o kliknięcia w linki :) http://by-paolka.blogspot.com/2015/08/idz-do-przodu-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też przy postach tematycznych inspiruję się książką Demi!
    Super zdjęcia!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie napisane,śliczne zdjęcia,czekam na kolejny post!
    zapraszam: www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zazwyczaj inspiruję się życiem codziennym. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się najlepiej pisze też zawsze wieczorem, kiedy wszyscy już śpią :) A pomysły wskakują mi do głowy o każdej porze czy to dnia czy to nocy

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna notka . Często nie mam pomysłu na post na pewno wykorzystam twoje pomysły :)

    Mój blog <--Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się czytało. Twój wianek jest taki słodki i urocz. :) Zdjęcia boskie. <33 Zapraszam do mnie w wolnej chwili..
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też najczęściej przychodzą mi pomysły zaraz przed zaśnięciem i nigdy nie chce mi się tego notować, bo jestem pewna, że TYM RAZEM będę NA PEWNO pamiętać. A później okazuje się, że jednak nie...

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi często pomysły przychodzą, gdy słucham muzyki :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! Mnie do powstania nowego wpisu inspirują inne blogi :)

    obserwuje ;) http://true-less.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie także inspirują jakieś naprawdę mądre, życiowe książki z wartościowym przekazem. Od dawna planowałam zakup książki Demi Lovato, ale u mnie nigdzie nie mogę jej znaleźć:/ Poza tym bardzo ciekawy post, z miłą chęcią przeczytałam, bo uwielbiam tego typu notki- nie ukrywam :D Piękne, również inspirujące- zdjęcia! A w tle nasze kochane Beskidy <3 Pozdrawiam!

    http://anja-bloguje.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje posty same się rodzą w głowie, nawet nie wiem czy mam jakieś inspiracje :D
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia :) i te widoki łał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny wianek :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja prowadzę bloga dopiero 3 tygodnie i mam mnóstwo pomysłów na posty! Chciałabym żeby udało mi się prowadzić tego bloga 2 lata i więcej tak jak ty. Co do książki Demi, czytałam naprawdę świetna książka bardzo motywuje do działania i sprawia, że zaczynamy inaczej postrzegać świat, bardziej cieszyć się życiem. Piękne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. No pięknie :).
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju świetny post! Taki inspiracyjny x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobry pomysł z książką Demi :) Piekne zdj

    http://poprostumalvy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej, ale czaderski blog. ;)
    Bardzo mi się podoba.

    Wpadnij też jak będziesz miala chwilkę do nas.
    nowaksisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia! :)
    Śliczny wianek!
    Mój Blog – klik!
    Jeśli masz ochotę prosiłabym o kliknięcie w baner! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz rację z czasem człowiek się zmienia, a także jego poglądy na świat.
    Świetny post. Gratuluje wytrwałości w prowadzeniu blog ;)


    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/08/zalezy-ci-walcz.html - Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ŚLiczne zdjęcia! ^^
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne zdjęcia!
    też czasem mam taką wenę do pisania, że aż nie mogę skończyć :D
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny masz ten wianek !! świetne zdjęcia ;))

    www.nicoleeyee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy post !piękne zdjęcia ! Niesamowity blog !
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia !

    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również często czerpie inspirację z cytatów, ale przeróżnych książek - o tej Demi Lovato jeszcze nie słyszałam :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Planuje zakup tej książki http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. książki Demi Lovato nie cztałam, ale dużo o niej słyszałam;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  34. Pretty!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładny wianek, moje posty piszę zupełnie spontanicznie, bo zawsze jak chcę coś zaplanować wcześniej to mi nic nie wychodzi niestety i nie mogę znaleźć żadnego pomysłu :/
    introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja dość często najpierw układam tekst, a później tworzę do niego zdjęcia :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  38. pisanie bloga, ahh trzeba włożyć w to dużo serca ♥ wtedy jest idealnie!

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mogłabyś zrobić recenzje tej ksiązki, bo wydaje się być bardzo ciekawa. :) Śliczne zdjęcia. *o*

    http://queen-of-moon.blogspot.com/
    Jeżeli blog Ci się spodoba - zaobserwuj. Moim marzeniem jest dobić do 400 obserwatorów. *_*

    OdpowiedzUsuń
  40. Post z pewnością może okazać się przydatny dla początkujących osób w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  41. post akurat w sam raz dla mnie! dziękuję ze go napisałaś dużo mi w tym pomógł tak po za tym zapraszam to mówj pierwszy blog i będę wdzięczna jeśli skomentujesz i zaobserwujesz! http://beautyis-life.blogspot.com to wiele dla mnie znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie czasami tak bywa, że nie mam kompletnie weny na post. A innym razem naprodukuję ich z pięć i później tylko czekają na publikację.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny ten wianek *.* i piękne oczy :*
    zapraszam do mnie :D
    http://justsaysmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudne zdjęcia :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja zazwyczaj nie mam problemu ze znalezieniem tematu posta, ale jeśli mi się zdarzy, to szukam inspiracji na we heart it :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne zdjęcia, mnie najczęściej pomysły przychodzą, gdy słucham muzyki, przeglądam inspirujące zdjęcia lub czytam różne cytaty :))
    Jednak mimo wszystko największą inspiracją i pomysłem dla mnie są ludzie, gdyż każdy jest inny i naprawdę potrafią zainspirować :)
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja nie piszę postów tematycznych na blogu, ale w zeszycie mam ich mnóstwo. Bardzo ładne zdjęcia + też czerpię inspiracje z książki Demi Lovato ;)

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Czasem się tak zdarza, że chcemy coś napisać, ale mamy pustkę w głowie. Mi pomysły na posty często przychodzą niespodziewanie i wszystkie staram się zapisywać w telefonie albo w zeszycie, żeby później o nich nie zapomnieć :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  49. to ostatnie zdjęcie to życie haha<3
    moje posty powstają w sumie podobnie ;)
    poklikałabyś u mnie w linki? :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne zdjęcia, śliczny wianek ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Szczerze to jestem już w blogingu 4 lata z przerwami i dalej mam inspiracje do blogu! Oczywiscie rok przerwy dobrze mi zrobił, ale straciłam przez to wiele stałych czytelniczek i pozapominali o mnie. Wrócilam z nową energią i oczywiście było trudno wrócić, ale staram się i pomału dojde do tego co było kiedyś przed przerwą. Chce przez to powiedzieć, że czasem też przydaje sb zrobić odpoczynek od tego wszyskiego, nie tak długi jak ja ale jednak zrobić. I masz zdecydowanie racje, że kiedyś a teraz piszemy wg inaczej. Mi się wydaje, że teraz pisze bardziej dojrzale, bardziej rozumiem większość spraw...

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczne zdjęcia a wianek cudny :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Super zdjęcia, mega podoba mi się wianek.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Też mam tą książkę! Jest genialna! Też czasami czerpię z niej inspirację. ;)
    Świetne zdjęcia! Super, że zawsze masz o czym pisać i potrafisz znaleźć motywację. To bardzo ważne w blogowaniu.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  55. Trafiłam tu któryś raz z kolei. ;) Także pora na obserwację, skoro ciągle jakimś cudem tutaj trafiam. ;) Wianuszki robią w tym roku furorę. Twój jest fajny, bo delikatny, ja mam w swojej kolekcji między innymi biały i żółty. ;)
    Zapraszam przy okazji na mojego dopiero startującego bloga, może tematyka Ci się spodoba. Jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, pewnie domyślasz się, że powoduje to uśmiech na twarzy. ;) Powodzenia w blogowaniu! ;)

    ellipsisoflife.blogspot.com

    Zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny blog <3 będę często wpadać :* ja dopiero zaczynam, zapraszam do siebie: http://olabugaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. zdjęcie cudne :)
    http://imwandm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczny blog i piękne zdjęcia! Stylizacja również cudowna :) Obserwuje !
    Zapraszam na mojego bloga i zapraszam do komentowania oraz obserwowania!
    Mój blog[KLIK]
    UWAGA ! KONKURS ! Zasady są banalne, a nagroda myślę, że Ci sie spodoba :)
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja również czerpię inspirację na posty z książki Demi Lovato ;)
    Świetne zdjęcia!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Nice Look..

    http://www.angelnx.com

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń
  61. Przeglądałam sobie Twojego bloga, czytałam kolejne posty i stwietdziłam, że bardzo mi się spodobał. Piszesz pięknie, mądrze i dojrzale. Zastanawiałam się już nawet nad zostaniem z Twoim blogiem na dłużej. I wtedy przeczytałam jedną rzeczy, która kompletnie przegłosowała sprawę. Zdobyłaś mnie ;p Wiesz czym? Spójrz na drugie serduszko wpoście. Już wiesz?
    Ja również mam tę książkę i jest dla mnie inspiracją w każdym momencie.
    Pozdrawiam Cię i życzę Ci powodzenia z blogiem :D
    mimielfik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.