- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

10 października 2015

Jest z Tobą gdy się śmiejesz, gdy dostaniesz dobrą ocenę, gdy spotykasz się z przyjaciółmi i rodziną, gdy jest ładna pogoda, gdy słuchasz muzyki, gdy możesz spać do południa, gdy są wakacje, a także wtedy kiedy czytasz ulubioną książkę, gdy wszystko idzie po Twojej myśli, kiedy jest weekend, gdy ktoś mówi Ci coś miłego, gdy idziesz na spacer, gdy świeci słońce, gdy nie masz żadnych zadań do zrobienia, gdy spotykasz się z dziewczyną/chłopakiem, gdy z kimś rozmawiasz, gdy oglądasz telewizję, gdy jesz swoje ulubione ciasto, gdy są święta, gdy udaje Ci znaleźć połączenie wifi na ulicy, gdy dowiadujesz się, że nie masz dwóch ostatnich lekcji, kiedy oglądasz ulubiony film...
Masz go wiele. 
A Ty i tak mówisz, że Ci go brakuje. 
Wiesz o czym mowa? 


31 komentarzy:

  1. Czyżby szczęście... :). Prawda, ludzie nie dostrzegają jak wiele dostali od Boga

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna Klaudia! <3
    Hmmm.. sądzę tak jak koleżanka wyżej,że chodzi o szczęście :)
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega pozytywny post! Po prostu nie wierzę, że to jest sweter..
    Chociaż racja, że zawsze jest przy nas, kocham swój sweter!

    Zapraszam
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tylko link do swetra... Nie o to chodziło :)

      Usuń
  4. Oryginalny i pozytywny post. Forma ciekawa oraz miła dla oka.

    Zapraszam
    http://by-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety żadko coś doceniamy oczywiście póki tego nie starcimy....

    calmonlycalm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pozytywny post <3 Piękne zdjęcia , masz extra blog ! Obserwuję cie i liczę na to samo
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim krótkim poście ujęłaś cały sens szczęścia, genialne :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm mowa jest o szczęściu? :) Klinkęłam, ale nie ma ceny. ;/ :*
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki pod ostatnim postem? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. strzelam, że to uśmiech :)
    Pięknie napisane!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm, nie wiem o czym mowa, ale sweterek jest cudowny! :)
    Be dream yourself ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne zdjecia :)
    sm4rowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieźle się uśmiałam przy czytaniu komentarzy, w którym dziewczyny myślą, że chodzi o sweter. :D
    Strzelam, że chodzi o uśmiech!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęście, uśmiech? :)
    Masz piękne włosy.


    założyłam dzisiaj bloga. moze wpadniesz? ja obserwuję :)
    better-for-myself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super sesja!

    http://www.czarno-czarny.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w tym kardiganie <3
    Świetny blog bardzo przejrzysty więc obserwuje ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia ^^ Świetny sweterek :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja pomyslalam albo o szczesciu albo o czasie....ale na pewno nie o swetrze hahahaha/K

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie sweterki! :D Sliczne zdjecia :D
    A ja tak sobie czytam i mysle ze chodzi o jakas rzecz materialna xd Moze sweterek, telefon? :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  19. Mowa chyba o uśmiechu :)
    Super post, miło się go czytało i z uśmiechem na twarzy ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się twój blog <3 Zostaję na dłużej

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć :)
    Jestem bloggerką kosmetyczną, i za pośrednictwem pewnej firmy zostałam "zatrudniona" do tego, żeby rozsyłać informację o konkursie stworzonym właśnie dla bloggerek :)
    Ja już wygrałam w tym konkursie, czekam na swoją paczkę, która ma przyjść jutro. Może i Tobie się uda :)
    Konkurs tutaj:
    http://hotawards.pl/wygraj-kosmetyki/njqv8v3
    Świetnego masz bloga, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.