- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

22 listopada 2015

Moi drodzy, chyba nadszedł już czas pożegnać się z sapphireblog1.blogspot.com. Oczywiście nie mam tutaj na myśli usunięcia bloga. Nigdy w życiu! Chodzi mi o samą nazwę bloga. Nie da się ukryć, że jest ona mocno skomplikowana i trudna do zapamiętania. Postanowiłam wymyślić coś łatwiejszego, bez zbędnych podwójnych literek i cyfr. Pomysłów miałam sporo, lecz żaden z nich nie przemawiał do mnie w 100%. Z pomocą przyszła moja mama, której pomysł był strzałem w dziesiątkę. Nowy adres Klaudencja.blogspot.com zawdzięczam właśnie jej. Mamo, wiem, że to czytasz - Dziękuję jeszcze raz ♥
Jak pewnie zauważyliście (lub nie) zmianie uległ także design bloga. Nie jest on jeszcze w pełni gotowy. Nadal nad nim pracuję i staram się do ulepszyć. Jak myślicie, co jeszcze mogłabym w nim zmienić? Co Wam w nim przeszkadza? 
*       *       *

A teraz coś z innej beczki...
Jakiś czas temu dotarła do mnie paczuszka od Chocolissimo.pl. Już po raz drugi współpracuję z tą firmą i po raz kolejny się nie zawiodłam. Paczkę dostałam już 3 dni po jej wysłaniu, więc naprawdę bardzo szybko. Jej zawartość była dla mnie teoretycznie niespodzianką. Wiedziałam, że dostanę kalendarz adwentowy, lecz nie miałam pojęcia, jaka będzie jego forma. Całość zapakowana była w duże kartonowe pudełko. Po jego otwarciu w środku znalazłam dużą ilość papieru, a pod nim owinięty w folię kalendarz adwentowy. Ale... po rozpakowaniu go zobaczyłam, że składa się on z 4 kwadratów, w których w ponumerowanych okienkach umieszczone zostały czekoladki, oraz dwóch kartonowych "podstawek". Nie miałam pojęcia, do czego miały one służyć. Dopiero gdy zajrzałam na ich stronę internetową Chocolissimo.pl zrozumiałam, o co z tym chodzi. Całość składać ma się w pudełko (na zdjęciach możecie zobaczyć jak to wygląda). Moim zdaniem taka forma kalendarza adwentowego jest wprost genialna! Bardzo pomysłowa, a w dodatku wygląda efektownie. Myślę, że kalendarz w takiej formie jest dobrym pomysłem na prezent, gdyż nawet dorosły ucieszyłby się z takiego pudełeczka :)
Bardzo dziękuję firmie Chocolissimo za ten wspaniały kalendarz :) 
A Wy co o nim myślicie? 
Podoba Wam się nowa nazwa i design? 

42 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten desing i nazwa :) Na pewno ją zapamiętam bo jest o wiele prostsza od poprzedniej x
    +śliczny kalendarz adwentowy,sama też muszę sobie taki zakupić haha

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może coś modowego lub urodowego ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mnie wystraszyłaś! ta firma jest fantastyczna a szczególnie ich czekolada!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kalendarz :)
    Zapraszam : http://pati-ix.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też niedawno zmieniłam nazwę i teraz jest o wiele lepiej :)
    dreams-first.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny masz ten kalendarz i też bym taki chciała. I widzę, że spotykam tu muchonator :D Pozdrawiam :*
    http://www.mylifeformylife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mega jest ten kalendarzyk! :D xx

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  8. nowy adres bloga jest o wiele bardziej chwytliwy niż poprzedni ;) a ten kalendarz adwentowy jest genialny!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kalendarz adwentowy! Bardzo pomysłowy, zupełnie inny od tych, które można kupić w zwykłych marketach :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Kalendarz jest świetny, zupełnie nie przypomina kalendarzy dostępnych w sklepach. Z chęcią bym go sobie zamówiła, ale już postanowiłam, że nie będę jadła słodyczy w czasie adwentu.

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajny ten kalendarz, świetna odmiana od typowego kalendarza adwentowego :)
    nowy design mi się podoba, ale trochę wygląd daty nie pasuje :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki Śliczny kalendarz :)
    ja też już kupiłam
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. Aww your Advent calendar is so cute! Thanks for this post, it reminded me to get one for my daughter!

    besos,
    M
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pudełeczko :)) Na pewno przyniosłoby wiele radości, zwłaszcza z tymi czekoladkami ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kalendarz. Nowy design jest naprawdę świetny.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne opakowanie <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O ja, o ja, ale ZAZDRO! Przydałby mi się taki kalendarzyk do serii XMAS SWEETS, która dopiero na dniach się rozhula! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kalendarz wygląda super .
    http://julkaaazet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę takiego słodkiego upominku:( a co do zmiany, zmiany są nam potrzebne:)

    proszę o pomoc w klikaniu, bardzo potrzebuję kliknięć :* ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny ten kalendarzyk, chciałabym mieć taki ;3
    Dziękuję za pierwszy komentarz do naszego bloga ;)
    http://tylkotrzebatozrozumiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale genialny kalendarz!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny kalendarz! ;3
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kalendarze adwentowe to w ogóle świetna sprawa! Ja jestem zakochana w tej idei. W tamtym roku "obudziłam" się za późno i nie udało mi się kupić żadnego... Ale w tym roku już mam jeden w mieszkaniu i tylko czeka na 1. grudnia, żebym mogła go w końcu zjeść!!! :P

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super blog aż chce się obserwować :D

    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetny ten kalendarz!!!!
    http://fashionistky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. oo ja chciałam kiedy,ś zamawiać jakieś słodkości z tej stronki ^^
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  27. jeeeju jakie to slodkie, chyba az zamowie:)
    dzieki za pomysl, jest swietne <3
    buziaki, milego weekednu<3


    http://lovletix-blog.blogspot.com <- zapraszam tez do mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Kalendarz jest boski :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeju uwielbiam takie rzeczy! :)

    http://mesmileplease.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nazwę zmieniałam już wiele razy, mam nadzieję, że kolejna zostanie z tobą na dłuuuugo ;] Kalendarz taki słodki ;3
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten kalendarzyk adwentowy wygląda smakowicie ;) Poza tym gratuluję nowej nazwy oraz wyglądu bloga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki śliczny kalendarz <3 Aż mam ochotę zjeść te czekoladki :)
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + oczywiście nowy adres dużo lepszy, a design cudny ;D

      Usuń
  33. Genialne te kalendarze, świetny pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  34. Warto czasem postawić na takie zmiany :)
    Aww *,* Te kalendarze są przeurocze!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  35. Rzeczywiście ciekawy pomysł na prezent, i to dla każdego ;)
    http://aboutbeautybysonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.