- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

27 listopada 2015

Witam Was moi drodzy :)
Święta zbliżają się wielkimi krokami, a razem z nimi problem "co kupić swoim bliskim pod choinkę?". Wszyscy wiemy, że trudno jest czasem znaleźć dobry pomysł na prezent, dlatego dzisiaj mam dla Was kilka propozycji z których możecie skorzystać :)
1. Coś dla domu, czyli świąteczna wycieraczka.
2. Pościel z świątecznym wzorem.
3. Coś dla maluchów - ręcznik z kapturem. 
4. Żeby uszy niezmarzły - czapka.
5. Małe co nieco dla mężczyzn - Zegarek. 
Więcej świątecznych inspiracji znajdziecie tutaj: klik
A na sam koniec zapraszam Was do obejrzenia świątecznego filmiku stworzonego przez firmę Bonprix.pl :)

33 komentarze:

  1. Świetne rzeczy ale najbardziej podoba mi sie 2, 4 <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, chciałabym Cię zapytać, jak dodałaś informację: "blog przeniesiony na adres"? Teraz, gdybym się zdecydowała, to już trzeci raz zmieniałabym nazwę swojego bloga, a niezbyt mi się chce informować o tym wszystkich na blogach, które odwiedzam :) Pozdrawiam :)

    niedoskonaloscwdoskonalosci.blogspot.com
    blogartysty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nigdy nie miałam problemów z kupowaniem prezentów, czy to na święta czy urodziny. Możliwe, że jest to związane z moją wysoce wybujałą fantazją i kreatywnością, które przekładają się na brak wyobraźni przestrzennej i jakichkolwiek zdolności manualnych w kategorii dzieł wykonanych własnoręcznie xD Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna pościel , może znajdę jakiś wzór dla siebie ^^
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pościel jest cudowna :D
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pościel jest śliczna, aaa uwieeelbiam takie klimaty

    weronikaadamczykblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy, zwłaszcza czapka :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy. Nie dawno też napisałam tego typu post. Uważam, że to bardzo fajny post. Pozdrawiam :)
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy :)
    Wspólna obserwacja? Dajcie znać :)
    Pozdrawiamy, wikwerfashion ~♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe propozycje na prezenty! ^^ Ta pościel jest cudowna, bardzo mi się podoba :))
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo na tej stronie mają fajne pościele ;))

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam, KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta pościel jest taka cudowna! Od razu nadaje klimat xx

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super byłyby prezenty z tych rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  15. Super propozycje:)

    http://scruffybun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne rzeczy, ostatnio coraz częściej zaglądam na bonprix.pl mają bardzo szeroki wybór ;)'

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ladniutkie rzeczy :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobno zegarkow sie nie powinno dawac chociaz sama kupilam go mojemu tacie :) Super post a dzidzia jest przeslodka! :)
    http://vframlii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne propozycje, może z którejś skorzystam. :)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czapka fajna ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe propozycje :). Ja najczęściej na święta kupuje coś z kosmetyków lub ubrań. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeju ten ręcznik dla malucha taki uroczy! Żałuje że nie mam dziecka,haha!
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. dobre pomysły!
    zapraszam do siebie
    natalia-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie fajne pomysły na prezenty.
    Ja chciałabym dostać czapkę.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. piekna posciel ♥ uwielbiam takie świateczne wzorki !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już zakupiłam prezent dla chłopaka, zostali mi jedynie rodzice i chrześnica :)


    Obserwujemy ? Jak zaczniesz, daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Własnie zamówilam sobie z Bon Prix-u botki na ktore czekam niecierpliwie :)
    Poki co nadal zbieram pieniadze na swiateczne zakupy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego swiata fotografii :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  29. ta czapka mi sie bardzo podoba
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś zamawiałam bardzo często różne rzeczy na Bonprix, a teraz jakoś mniej :)
    Bardzo fajne rzeczy posiadają :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomocny post! Według mnie najlepiej każdemu sprawić coś oryginalnego i kreatywnego.

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.