- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

1 grudnia 2015

Blogerki podzielić można na dwa typy. Pierwszy z nich to blogerki, które prowadzą bloga z pasją, dla własnej satysfakcji, ponieważ lubią to i interesują się tym. Pisanie postów przychodzi im z łatwością, dzielą się z innymi swoimi przemyśleniami, pasjonują się wykonywaniem zdjęć. W pełni pokazują siebie, nie udają kogoś, kim nie są. Posty dodają często, przynajmniej jeden na tydzień. Utrzymują kontakt z czytelnikami, organizują dla nich konkursy i losowania. 
Do drugiego typu blogerek zaliczyć możemy "pseudoblogerki", których cała praca polega na zabawie w obserwację za obserwację. Dla nich liczy się ilość, nie jakość. Nieważni dla nich są prawdziwi czytelnicy. Chcą tylko darmowych ubrań. Nie interesują się w ogóle blogowaniem, robią to tylko dla swoich korzyści. Pchają się do każdej współpracy. Link do swojego bloga udostępniają na każdym możliwym portalu. Chcą brać, ale nie dawać nic od siebie. Dlaczego więc drugi typ blogerek osiąga czasami więcej niż pierwszy? Znam wiele blogerek, którą piszą sensownie, starają się, a mimo to nie są zauważone przez innych. Moim zdaniem zasługują na więcej niż osoby, które zrobią jedno byle jakie zdjęcie, napiszą post z przeprosinami za ich długą nieobecność, po czym wymienia się obserwacjami z 20 innymi blogerkami, a po dwóch miesiącach opublikują drugi taki sam post. Blogsfera jest trudna do zrozumienia. Coraz mniej osób docenia pełnowartościowe blogi, których jest naprawdę mnóstwo, a jednak nie są zauważone...

A Wy co sądzicie na ten temat? 

79 komentarzy:

  1. Teraz blogów jest jak kropli deszczu, trzeba się czymś wyróżniać ;) jednak obserwacja za obserwacje to dość słaby sposób przecież tym osobom wcale nie podoba się np. styl twojego pisania, kreatywność... później nie wrócą. Po co 1000 obs. skoro nadal nie ma się prawdziwych, wiernych czytelników? ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z Tobą w 100%. Świetny post! http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie napisane! często widzę na blogach innych, 300 obserwacji w tym 10 postów i 500 wyświetleń ;)

    http://vsiedlecka.blogspot.com/
    w wolnej chwili zapraszam, możesz pozostawić coś po sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie nie liczą się darmowe ciuchy ani nic. Nawet nie prowadzę bloga modowego. Nie to że się wywyższam ale jak patrze na blogi niektórych osób to jest masakra..

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!
    Zapraszam na bloga którego prowadzę wraz z siostrą, jeśli spodoba ci się zaobserwuj a my na pewno się odwdzięczy mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny chcą być takie jak popularne blogerki.. Chcą być rozpoznawalne, a większości to i tak nie wyjdzie. Zgadzam się z tobą :)
    Zdjęcia mają fajny klimat, u mnie niestety pada deszcz :( Piękne, zadbane włosy! :)

    karheoii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny chcą być takie jak popularne blogerki.. Chcą być rozpoznawalne, a większości to i tak nie wyjdzie. Zgadzam się z tobą :)
    Zdjęcia mają fajny klimat, u mnie niestety pada deszcz :( Piękne, zadbane włosy! :)

    karheoii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mądre słowa, istnieje część blogosfery, której raczej nigdy nie zrozumiem…

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie, zbyt dużo jest takich blogereczek ;/
    Ale u ciebie śniegu ;o

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem również zastanawiam sie co jest w głowach dziewczyn, które niby mają te 100 obserwacji (prowadzą bloga od 2 miesiecy, a na nim nic ciekawego) i pytają na tych grupach, z jakimi firmami można współpracować :/
    Śliczne zdjęcia i śnieg! <3
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Współprace są miłym dodatkiem do blogowania, ale nie jest to mój priorytet :)
    W Polsce już tyle śniegu? :O
    Poklikałam, pozdrawiam
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba przyznać, że masz całkowitą rację. No, ale niestety. Tak zaczyna funkcjonować ten świat. Popularność na wierzchu, prawdziwa praca na dole.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozumiem co chcesz przez to powiedziec bo masz wiele racji i tylko z jakiejs strony poczułam sie urażona. Bloga prowadze bo lubie ale nie oznacza to ze musze robic jakies glupie konkursy by miec miano "blogerki z pasja". Nigdy nie spamowalam z obs za obs ani nie namawiałam do kom za kom jednak mam na koncie juz kilka współprac gdzie "dostawałam darmowe rzeczy" ale czy to oznacza tez ze jestem "pseudo blogerka"? Otóż raczej nie.
    Tez nie dodaje na sile co pare dni postów tylko wtedy kiedy mam naprawde cos do powiedzenia. To tyle w temacie
    Pis, joł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle, że poczułaś się urażona. Wymieniając np. losowania i konkursy nie miałam na myśli, że jest to obowiązkowe. Bardziej chodziło mi o to iż pokazują swoim czytelnikom w wysokim stopniu, że chcą im dać coś od siebie :)
      Ja również mam na koncie wiele współprac, ale uważam je tylko i wyłącznie jako nagrodę za to co robię dla bloga :) Cała moja działalność tutaj jest robiona z myślą o czytelnikach, a nie darmowych ubraniach.

      Usuń
  14. piękne zdjęcia, bardzo mi się podoba bluza
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsze jest to,że piszesz posta o pseudo blogerkach i te pseudo blogerki,jak zwykle nie czytają twojego posta i dalej pokazują swoją głupotę :) Super,haha!

    Buziaki!
    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. poklikane, zgadzam się z poprzedniczką ^^ :D
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Założyłam bloga żeby podzielić się moimi przemyśleniami oraz przeżyciami z innymi, lecz wiem też że póki są to początki muszę się jakby "wybić" w kręgu blogerek aby ktokolwiek czytał moje wypociny. Rozumiem Twój punkt widzenia, ale pamiętaj o tym że aby mieć kontakt z czytelnikami trzeba mieć ich. Mimo wszystko bardzo ciekawy post.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie bawiłam się w obs/obs, ponieważ uważam, że nie ma to sensu na dłuższą metę. Owszem można miec 1000 obserwatorów i cieszyc się tą liczbą, aczkolwiek lepiej jest miec mniej obserwatorów, a miec paru prawdziwych fanów, którzy naprawdę lubią czyiś blog i czekają na posta.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę że u ciebie jest już śnieg, u mnie niestety jeszcze nie :/
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwazam ze masz RACJE! Nie ktore blogierki spedzaja godzinami, planuja, robia zdjecia, czytaja duzo innych blogow zeby dac swoja opinie itp. Ale one nie sa doceniane, a masz za to takie blogierki (przewaznie 13/14 lat, i nie mowie ze kazda ale ze wiekszosc) chodzi i spamuje tylko koemantrzrami 'kliknij w linki u mnie w poscie' lub fajny post moze wspolna obserwacja? Co jest irytujace...

    Ps. Zazdroszcze sniegu!! Pozdrawiam,
    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdjęcia, niestety u mnie niema śniegu :(

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. OMG ! Cudne zdjęcia!

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/12/spotkanie.html
    jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  25. Klikniete :) Świetna bluza! Uwielbiam jasny odcień szarego :)
    Niestety przykra prawda jest to, że w blogosferze jest od groma pseudoblogerek, dla ktorych liczy sie tylko oberwacja i dostawanie ciuchów za darmo. On są jak lawina od ktorych nie mozna sie opedzic!!! :O
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  26. zgadzam się z Twoim zdaniem :) ładne zdjecia :)

    zapraszam http://true-less.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia :) Masz rację co do posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojeju jaka ty jesteś śliczna. Mam taką samą bluzkę :))
    Masz rację zgadzam się z tobą :))
    Zapraszam do siebie , będzie mi bardzo miło jak wpadniesz i zostawisz po sobie ślad :)
    Klik - Ola-Mylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  29. Teraz ciężko jest znaleźć prawdziwą i rzetelną blogerkę. Śliczna jesteś ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę, że mamy takie samo zdanie na ten temat. Co tu dużo mówić, po prostu chcą zyskać popularność na siłę :/
    Świetne zdjęcia! Poklikałam :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się z Tobą, niestety, wiele pseudoblogerek znajduje się w naszej blogsferze. Należy też wspomnieć o ich komentarzach typu 'fajny blog' - bo przecież przeczytanie posta jest za trudne, a najważniejsze jest, aby udało się 'obs/obs'.
    Śliczne zdjęcia, masz cudowna włosy! :) Poklikałam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ty jesteś ruda! Tak, na pewno ruda! Szalonaaaa rudaaa! Każdy to wie! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... Az się domysliłam kim jestes haha <3

      Usuń
  33. Całkowita racja, niestety oczywiście. Sam mam problem z regularnością dodawania postów, ale próbuję dawać z siebie 100%.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny, a przede wszystkim prawdziwy post <3 Bardzo ciekawy blog B) Myślę, że zostanę na dłużej <3 Leci obs i tradycyjnie zapraszam (jeżeli byś miała ochotę) do mnie:
    www.dreamlookbyi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nareszcie jest ktoś, kto poruszył ten temat :)
    To nieco irytujące, kiedy pod każdym twoim postem jest po kilka komentarzy typu "obs za obs?" itp.Nigdy tego nie robiłam i nigdy nie będę robiła, bo mi bardziej zależy na stałych czytelnikach :)

    milka-bloog.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Może to jest prawda, ale chyba każdy już doskonale o tym wie i jak dla mnie nie ma sensu drążyć dalej tego tematu. Tak było, jest i będzie, ale w gruncie rzeczy uważam, że jeśli ktoś robi coś z pasją to i tak prędzej czy pózniej osiągnie sukces i "przegoni" osoby, które są tylko pseudoblogerami, jak ich nazwałaś ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Niestety ale coraz więcej jest tych "pseudoblogerek" :/

    Kliknij-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Co trzeci blog jest właśnie pisany przez takie pseudo blogerki. Trochę smutne. Mają po 100 obs ale za co? Jest też wiele innych, które piszą genialne posty, ale nie są tak zauważalne. Liczą się nie liczy, ale prawda. Przynajmniej ja tak sądzę. Fajnie jest wiedzieć, że ktoś czyta to nad czym tak się starasz. Ciekawy post :)

    szare-oczy-blondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki śnieg <3 Widać, że święta coraz bliżej

    Zapraszam na nowy post :D
    http://mypodrozniczki.blogspot.com/2015/12/propozycja-wycieczki-koobrzeg-gdansk.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj, dla mnie typów blogerów i blogerek, są setki a nawet tysiące! :D

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  41. Niestety nie zgodze sie z toba w tym poscie. Fakt, niektorzy ludzie zakladaja bloga z mysla ze na tym mozna zarobic miliony. Ale to widac golym okiem i zadne 500 wyswietlen nie da im tego co chca osiagnac. A te ktore pisza zadko ale moga zyc ze swojego bloga jednak musza miec to "cos" w sobie co przyciaga uwage innych czytelnikow. Nie ma dwoch typow blogerek, co blogerka to inny swiat. Kazdy lubi sie podobac innym ale wazne by sie robilo to na co ma sie ochote. A jesli komus sie udalo dojsc wysoko to musial sobie na to w jakis sposob zapracowac.

    www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo spodobał mi się Twój blog, masz fajne zdjecia i piszesz w ciekawy sposób. Zostawiam obserwację i na pewno będę często zaglądać. Pozdrawiam! :D
    A dla tych co zostawiają wszystko na ostatnią chwilę! Na Black&Blue pomysły na prezent :D
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. A ja jestem poza tym i tym xD Wkladam serducho do moich postow ale nie jestem systematyczna zawsze czasu mi brakuje, losowan i takich rzeczy nie organizuje ale w zamian za to zawsze odwiedzam tego kto zostawi u mnie komentarz :D Wiec nie wiem gdzie jestem, nawet nie wiem czy mnie mozna nazwac blogerka! ;D
    Swietne zdjecia jak dobrze widziec snieg na innych blogach nie tylko u mnie! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  44. a mnie szlak trafia jak widze ze debilny blog ma 500 obs a taki skromny i tresciwy tylko 50 no i gdzie tu sprawiedliwowsc
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne zdjęcia i design bloga ~ !

    http://callmechanel.blogspot.com/ - nowy post , zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowny Blog *.*

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne zdjęcia i bardzo mi się podoba twój design :* ja uwielbiam czytać właśnie te blogerki, które robią to z pasją i dają w swój blog całe swoje serce!

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  48. wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Nie zapomnij zaobserwować :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. Z 7 lat już bloguję, miałam bardzo dużo blogów a teraz mam bloga ponad rok czasu a tylko 20 obserwatorów, ale przynajmniej tych prawdziwych. Nie dodaję regularnie postów ze względu na szkołe i praktyki :) losowań czy innych konkursów nie robię. No, może kiedyś zrobię. Przez te kilka lat blogosfera się na prawdę zmieniła. Kiedyś prowadziło się blogi w formie pamiętnika ( no dzisiaj tak samo ) nawet design był wyrażeniem osobowości, nie było w tedy tej sztuczności a komentarze były prawdziwe a zdjęcia były z telefonów. Patrząc dzisiaj na niektóre blogi szlag mnie trafia gdy widzę np 500 obserwatorami, z pustymi treściami jakimi podałaś przykładowo a w komentarzach tylko "obs=obs?". Teraz każda taka "blogerka" odgapia od tych najpopularniejszych. Teraz niektóre blogi są do siebie podobne że czasami się zastanawiam czy ja kiedyś na nim byłam. Rozumiem jeśli ktoś zarabia na prowadzeniu bloga, ale często spotykam się z takimi którzy piszą trafne, interesujące nawet przydatne treści czasami dla zyzku. Zresztą to każdego prywatna sprawa po co prowadzi bloga. No nieźle się rozpisałam ;)
    Miłego dnia życzę ;3

    yumimagenta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ciekawy blog!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zdjęcia w śniegu *-* Egh, pseudoblogerki :/
    Świetny post ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgadzam się z Tobą co do tych osób, którym zależy tylko na reklamie i ubraniach. Sama podjęłam się jednej współpracy i po pierwszej paczce zrezygnowałam, ponieważ stwierdziłam że to nie to mnie bawi w blogowaniu tylko to że mogę poczuć wspólną więź z dziewczynami których osobiście nie znam i mogę je coraz bardziej poznawać.
    Świetny post!
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  54. Przeurocze zdjęcia w tym śniegu <33 ! Również znam wiele bloggerek, które zasługują na takie współprace i jeszcze więcej takich, które mają tych bannerów w ramce bocznej tysiące, a na blogu nie ma nic ciekawego:) Dzieje się tak chociażby dlatego, że tych drugich jest więcej, więc jeśli wszystkie zaczną wymieniac się obserwacjami - każdej z nich sporo tych followersów przybędzie. Buziaki, obserwuję :*
    paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Tak jak są różni ludzie tak i każda z nas blogerek jest inna. Do tych, którym zależy tylko na obsach i współpracach już się przyzwyczaiłam. Omijam szerokim łukiem, bo mnie blogi, w których nie ma fajnej treści po prostu nie interesują. Dla mnie w tym wszystkim najbardziej jest przykre to. Że osoby, które się wybiją mają mnóstwo komentarzy same nie odwiedzają swoich czytelników. Ja rozumiem, że ciężko jest przy takiej ilości osób odwiedzających zaglądać na blogi naszych czytelników. Ale fajnie by było, gdyby i te osoby również od czasu do czasu zajrzały i zostawiły kilka słów osobie, która ją czyta. Jest kilka blogerek, które popularnych blogerek, które również odwiedzają swoich czytelników. Ale to rzadkość.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz świętą rację. Świetnie, że poruszyłaś ten temat. Ile razy jest tak, że blog osiąga popularność, mimo że nie jest bogaty w treść. Często są na prawdę ciekawe i mądre blogi, a jakoś wybić się nie mogą. Trochę to smutne, że tak się dzieje :(
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Nic do współprac nie mam, ale kiedy blog to zbiorowisko reklam, które przysłaniają całego bloga to to lekka przesada :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Rzeczywiście, dobry TEKST bywa czasem pomijany, ale niestety, jest taka konkurencja, że liczy się całokształt. Trzeba mieć i tekst i zdjęcia i ogólny wygląd dopracowane do perfekcji!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne zdjęcia :)
    Zgadzam się z Twoim postem. Co raz mniej jest zauważanych dobrych blogerek. Teraz jedynie się liczy ilość obserwatorów i współprace. Jeśli chcą prowadzić bloga to niech robią to naprawdę z pasją. Niektórzy naprawdę wiele godzin nad nim spędzają, a takie osoby po prostu ich dołują przez to, że mają większe sukcesy. No, ale nic się nie poradzi. Moim zdaniem również firmy nie powinny być naiwne i patrzeć na wkład i ilość wyświetleń i aktywność pod postami. :)


    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. cudowny blog i post `!

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  61. Osobiście piszę przede wszystkim dla "pasji", każdy nowy Czytelnik tylko ją pogłębia i tym samym piszę też dla niego. Myślę, że jeśli ktoś bloguje z zamiłowania, to po prostu to robi, każdy nawet drobny "sukces" oczywiście cieszy, ale nie jest wyznacznikiem satysfakcji.

    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Też znam bloggerki, które piszą świetnie, a nie są docenione - a szkoda!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cóż można dodać..chyba już wszystko powiedziałaś co było do powiedzenia na temat blogosfery..No niestety tak już jest, co zrobić:)
    + świetny t-shirt!:)

    Zapraszam w wolnej chwili:)
    http://www.justcleo.pl/2015/12/casual-outfit-with-green-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Czasami mam problem z organizowaniem czasu i posty pojawiają się rzadko. Jestem wtedy mega zła na siebie i pracuję nad zmianą. Ale wiem, że nigdy nie bawiłabym się w obs za obs lub coś w tym stylu. Prowadzenie blogu w taki sposób prędzej czy później się znudzi, a obserwatorzy po jakimś czasie od obserwują blog bo nie jest w ich stylu.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciekawy post. :)


    www.kuriatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Niestety teraz w blogosferze coraz częściej napotykam się na ten typ 'pseudoblogerek' dla których ważne są tylko te liczby na pasku bocznym, a szkoda, bo przez takie 'śmieciowe' nic nie wnoszące w życie blogi trudno znaleść blogi takich osób jak Ty - takich które kochają to co robią :)

    Zapraszam do mnie
    http://krawczyk-natalia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  67. ja też nie bawię się w obs za obs, a jak dostaję w komentarzu takie propozycje to szału dostaję, bo spisałam nawet mały regulamin, w którym to jest wyszczególnione i co się okazuje że niektórzy nawet nie przeczytają postu tylko piszą coś żeby ktoś wszedł na ich bloga, to nawet nie jest złe, ale ktoś dwoi się i troi żeby napisać post, więc chce żeby ktoś go przeczytał :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Wydaje mi się, że w obserwowanie za obserwowanie, bądź komentarze kopiuj wklej 'super stylizacja, wpadnij do mnie!!' bawią się młodsze dziewczyny, bądź osoby na samym początku blogowania.
    Ostatnimi czasy spotykam się z tym na szczęście coraz rzadziej ;)
    inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Jest to serio głupie ;)
    Cudowne ubrania,też ostatnio zamawiałam z tej stronki,zajrzysz? Zaobserwuj :)
    http://by-oczii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Co chwilę odkrywam jakieś ciekawe blogi i fajne dziewczyny, u których widać przede wszystkim pasję !!! Sama najczęściej ignoruję wpisy typu - obs za obs ?? hihi nawet pełnym słowem nie potrafią napisać bo szkoda czasu hihi :D Dobry temat poruszyłaś, od początku ciekawi mnie to zagadnienie i doszłam do wniosku, że w tym świecie jest dokładnie tak samo jak w życiu codziennym jakie prowadzimy, spotykamy przeróżne osoby, często takie, które są "miłe" by coś ugrać, udają, kłamią etc...grunt to robić swoje i ne dać się zwariować w tym całym chaosie mieszanek osobowości :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.