- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

20 grudnia 2015

Witam,
Moim celem było zdobycie 750 obserwatorów do końca grudnia, było już tak blisko, gdyż brakowało mi tylko dwóch, a tu nagle z chwili na chwilę zniknęło mi 28 obserwatorów... Byłam w szoku, ponieważ jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, aby zniknęło ich aż tylu w jeden dzień! Dopiero moje znajome blogerki uświadomiły mnie, że najprawdopodobniej usuwano nieaktywne konta, ponieważ nie tylko ja straciłam obserwatorów. Z jednej strony to źle, gdyż nie uda mi się spełnić mojego celu, a z drugiej strony to dobrze, ponieważ nikt nie posiada teraz "pustych" obserwatorów, którzy tak naprawdę nie istnieli już w blogsferze.
 * * * 
Na zdjęciach niżej zobaczyć możecie trzy rzeczy, które nie tak dawno dostałam od ciekawych firm. Pierwszą rzeczą jest bardzo cienka czarna kurtka, którą dostałam w ramach FSHION.ME PROGRAM. Nie jest ona taka zwykła, ponieważ posiada metalowe elementy (kółka), w które można wpleść ozdobny sznureczek, który dołączony był do kurtki. Mnie jednak bardziej podoba się bez niego. Dużym jej plusem są także długie rękawy oraz kaptur :) KLIIIIIIK

Drugą rzeczą jest bardzo ciepła bluza, którą otrzymałam od TEJ FIRMY. Jestem z niej naprawdę bardzo zadowolona, gdyż jest wykonana ze świetnego materiału i jest bardzo ciepła. Ma idealnej długości rękawy, co oczywiście jest dużą zaletą. Bluza składa się z dwóch warstw: czarnej i szarej. Posiada dwa zamki i duży kaptur. KLIKNIJ TUTAJ

 Ostatnią rzeczą są buty, które dostałam od BONPRIX.PL. To już moja druga współpraca z tą firmą i ponownie się nie zawiodłam. Moje poprzednie zamówienie u nich składało się tylko z ubrań, natomiast tym razem zdecydowałam się wybrać buty na jesień. Mój wybór padł na niskie, granatowe botki. Nie są one ocieplane, dlatego też kompletni nie nadają się na zimę. Są naprawdę bardzo wygodne. Jedynym minusem, który w nich dostrzegam, jest ciągle brudzenie się ich, gdyż są wykonane z zamszu. Przez to dość często trzeba je czyścić. Jednak nie stanowi to dla mnie dużego problemu i mimo to jestem z nich zadowolona. LINK TUTAJ
Miłego wieczoru. 

42 komentarze:

  1. Naprawdę ładne ubrania :)
    Też byłam w szoku, kiedy jednego dnia zniknęło mi 7 obserwatorów.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ubrania :)
    także mam problem z listą obserwatorów.. maleje każdego dnia ;/
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/a-million-dollar-smile-with-hismile.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz super, bardzo ciekawy zestaw. look świetny :)
    mi też zniknęło kilka obserwatorów, a tak naprawdę około
    30, nie liczyłam dokładnie ale byłam w wielkim szoku :o
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    i w wolnej chwili zapraszam :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Do końca grudnia jest jeszcze czas :)
    Świetne ubrania (najlepsze buty)

    Zapraszam do siebie i obserwacji mojego bloga (na pewno się odwdzięczę)
    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam 851 i byłam szczęśliwa, bo przekroczyło 850 :D o tu bach - ale racja, pustych już nie ma :D
    Fajne zdjęcia ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi zniknęło blisko 60 obserwatorów, na początku się przeraziłam, że coś niepokojącego się dzieje, ale później znalazłam posty innych blogerek i uświadomiłam sobie, że nie jestem sama :). Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy, też chciałam kupić podobne buty ;) U mnie to samo, mam cel 450 do końca grudnia, już cel osiągnęłam a liczba zmniejszyła się o 10 obserwatorów :/ Ktoś tu sobie leci w kulki...
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluza to zdecydowanie mój ulubieniec z tego postu! Co może być lepszego niż ciepła bluza na zimę? :D U mnie zniknęło 2 obserwatorów, ale lepiej mieć mniej prawdziwych niż dużo, którzy i tak nie zaglądają na bloggera :)

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy :* Poklikane, trzymam kciuki za zdobycie obserwatorów :)
    http://weraa-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne są te buty zresztą w tym sezonie bardzo modne w różnych kolorach mnie podobają się różowe ale Twoje też są super ;D
    Mój Blog <- zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :) Dobrze cię rozumiem ja też chce do końca grudnia zdobyć 100, Gdy zdobyłam 70 z dnia na dzień znikło mi 13 obserwatorów o.O Może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i powiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  12. mam nadzieje, że uda Ci się zdobyć upragnioną sumę w czas

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście mi też z dnia na dzień 'zniknęło'około 10 obserwatorów - teraz już wiem dlaczego :)(Na początku pomyślałam, że moje posty tracą poziom ha,ha)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie niestety zginęło prawie 60 obserwatorów :(
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikałam. :) fajne rzeczy wybralas.
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieję że mimo wszystko uda ci się szybko osiągnąć swój cel

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi również zniknęło parę obserwatorów! Ale mam nadzieję, że uda ci się osiągnąć cel :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia, w osiąganiu celu :)
    I wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam jak kiedyś prowadziłam bloga, to miałam dokładnie ten sam problem. Nagle znikało mi kilkanaście obserwatorów :( Pomogę dobić do tych 750, może ty też zaobserwujesz mój, byłby mi bardzo miło :) Wesołych Świąt!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się bluza, super wyglądasz :D
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne buciki, jakoś nie widziałam za wiele w tym kolorze :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna ta bluza!
    Jeszcze jest trochę czasu do końca grudnia :)
    ♥Kisiel truskawkowy♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy!
    Ja się cieszę, że usunęli nieaktywnych obserwatorów, liczba wróciła nawet do poprzedniej, ale to pewnie dlatego, że zniknęło mi tylko 6. Strasznie się śmiałam, jak dziewczyny rozpaczały, że potraciły po 100-200 osób, z których każda była wynikiem obs za obs...

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też zniknęło kilku obserwatorów i w sumie dobrze, lepiej tak niż mieć właśnie pustych obserwatorów. Śliczne zdjęcia ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne rzeczy! :* I nie martw się, spełnisz swój cel i będziesz miała wielu obserwatorów z takim ślicznym blogiem :3
    Wesołych świąt! :)
    http://vickystyle93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna bluza! :)

    ♥ wesołych świąt! ♥
    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  28. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia, dużo radości i miłości w nadchodzącym roku.
    Większej aktywności na blogu od tych stałych jak i nowych czytelników.
    Życzy: http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wesołych świąt :)
    Zapraszam na mojego bloga --->http://wchmurach12.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi właśnie parę dni temu zniknęło 5 obserwatorów, przez w sumie godzinę, i również się zdziwiłam bardzo :o. Teraz już wiem czemu :).
    Śliczne zdjęcia! :*
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki idealny blog,będę wpadać tu częśćiej :D
    .
    .
    Może obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu) ( Ja już obserwuje)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Też zniknęło mi troszkę czytelników, ale teraz trzeba pracować na nowych!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz ładne włosy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna jest ta szara bluza, sama szukam czegoś podobnego i może zajrzę na tą stronę.

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.