- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

3 stycznia 2016

Witam,
Rok 2015 zakończył mi się jak najbardziej pozytywnie. Udało mi się zdobyć 100 tysięcy odsłon bloga, ponad 500 obserwatorów na Instagramie, a dodatkowo spędziłam wspaniałego Sylwestra z moją przyjaciółką. Z naprawdę optymistycznym humorem wkroczyłam w rok 2016. Tym razem mam tylko jedno postanowienie: dobrze się bawić i w pełni wykorzystać to 12 miesięcy. W roku poprzednim moich postanowień było siedem i udało mi się wytrwać w nich aż do końca. Dobrze napisałam egzamin gimnazjalny, zdobyłam 600 obserwatorów na blogu (a nawet 700), przestałam myśleć o tym, co było złe w poprzednich latach, kupiłam nowy aparat, nawiązałam wiele współprac, systematycznie dodawałam posty, oraz stałam się bardziej zorganizowana. Jestem z siebie dumna, gdyż pierwszy raz w życiu te postanowienia miały dla mnie jakiekolwiek znaczenie. Cieszę się, że udało mi się je wszystkie spełnić. W tym roku nie mam zamiaru tworzyć żadnych postanowień, jakoś nie mam inspiracji do tego, dlatego sobie odpuszczam. Najważniejsze, żeby korzystać z chwili i nie marnować żadnego dnia na głupoty. Trzymając się tego każdy rok będzie udany :)
Na sam koniec chciałam zaprosić Was do odwiedzenia tych dwóch sklepów: BANGGOOD oraz ZAFUL. Mają naprawdę ciekawy, warty uwagi asortyment :) 
BLUZKABUTYPĘDZLEBLUZKA

A Wy tworzycie postanowienia na 2016 rok? 

Snapchat: Sapphireblog

82 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia :) Że nie bałaś się że lód pęknie haha :D
    http://by-oczii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jest jakieś 10 cm głębokości... :):):)

      Usuń
  2. zdjęcia piękne! :) i fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, pasuje Ci taki odcień brązu :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjeciaa! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie troszeczkę zmarzłaś haha! Świetna stylizacja :)
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim postanowieniem jest to, że zacznę się zdrowiej odzywiac. Mniej smieciowego jedzenia!:)
    Skomentujesz coś u mnie?
    misiowyblog3001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba najlepsze postanowienie jakie kiedykolwiek przeczytałam, masz racje trzeba pozytywnie wykorzystać te dwanaście miesięcy !
    Dalszych sukcesów z blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ci wytrwania w postanowieniach, bo bardzo wiele osób je ma, ale nie chce im się nic robić, aby je spełnić. 700 obserwatorów to naprawdę coś, jeszcze raz gratuluję ;)

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero startuję ze swoim blogiem i tak się właśnie zastanawiam czy zrobić takie postanowienia i podsumowanie roku,czy też nie.Ale Tobie życzę wszystkiego dobrego, oby ten rok był jeszcze lepszym rokiem niż poprzedni, jeszcze więcej odsłon na blogu i insta. Powodzenia !!!
    Pozdrawiam i zapraszam : http://liikeeme.blogspot.com/ :))
    ps. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, że udało ci się zdobyć tylu obserwatorów w 2015 roku, ciężka praca nad blogiem się opłaca, po twoich wpisach widać, że się przykładasz do tego ;) Szczęśliwego nowego roku!!
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się spodnie i sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam sowje postanowienia i staram się je realizować od początku :)
    Cudnne zdj i świetny sweterek :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, brązowy sweterek jak najbardziej na tak, są moimi ulubieńcami. Jeśli jesteś zainteresowana wspólną obserwacją daj znań. Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam jedno główne postanowienie i kilka mniejszych, ale to najważniejsze póki co udaje mi się spełnić :) super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, ze wytrwalas we wszystkich postanowieniach :)


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim postanowieniem jest bycie szczęśliwą i uszczęśliwiać innych
    :) takie banalne, ale jakie ważne :)!Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie, że udało ci się zrealizować wszystkie postanowienia w ubiegłym roku :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajnie, że udało Ci sie wszystko zrealizować! Dla mnie 2015 był niezbyt dobrym rokiem niestety:(

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia!
    PS: Zapraszam do mnie na ocenę moich 10 najlepszych stylizacji z 2015 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję 100 tysięcy odsłon i 500 obs na ig! :) Mam nadzieję, że ten rok cały będzie udany tak jak Sylwester

    Zapraszam do siebie!
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. a Ty nie zmarzłaś na tym lodzie? :D fajny sweter!
    pozdrawiam!
    http://sandrowo.blogspot.com/2016/01/nowy-rok-nowe-nudy.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia :) Świetny sweterek, pięknie w nim wyglądasz :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweterek jest śliczny :D
    nie przymarzłaś do tego lodu ? heheh :D
    moim postanowieniem jest tylko to żeby być lepszą i spełniać marzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju ja bym dawno zamarzła haha
    Pomysłowe zdjęcia z tym lodem.
    Ja mam za postanowienie zdrowiej się odżywiać, jak na razie udaje się mi.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Tam jest jakieś 10 cm głębokości... :):):)

      Usuń
  28. Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym roku ! Poklikałam :)
    Zdjęcia świetne !
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. poklikałam iii zakochalam sie w zdjeciach :D :D
    szczesliwego nowego roku i przedewszystkim duzo zdrowia!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne zdjęcia! Wspólna obserwacja? Daj znać :)
    ❄Pozdrawiamy, wikwerfashion❄

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach, super zdjęcia! Uwielbiam takie zamarznięte potoki, czy rzeki. Kojarzą mi się, jak w dzieciństwie jeździłam na takich łyżwami. Haha, życie na Wsi. To były czasy! A co do postanowień, ja mam przygotowaną dłuuuugą listę, którą mam nadzieję, choć w połowie uda mi się spełnić :)

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje wytrwałości w postanowieniach i oby tak dalej :D Masz śliczne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję tylu obserwatorów :) poklikałam
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję takich wyników, oby 2016 przyniósł Ci jeszcze więcej radości! :) Świetne zdjęcia, nie było Ci zimno? :o
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje ci osiągnięć i życze żeby 2016 był jeszcze lepszy! Śliczny sweter :)!
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super zdjecia :)
    Mam pytanko, nie zimno ci na tej ziemi? Hhah :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja w tym roku mam postanowienia noworoczne i mam nadzieję, że zrealizuję chociaż połowę :D Najlepsze chwile to te spontaniczne i niezorganizowane :) Śliczne zdjęcia!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super, że udało ci się spełnić twoje postanowienia! Ja również nie tworzyłam postanowień ale pomysł z byciem szczęśliwym również wciela się w moje życie na 2016 rok ;D

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne zdjęcia, mam nadzieję że nadchodzący rok będzie dla Ciebie jeszcze bardziej owocny niż poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie, że udało Ci się spełnić swoje postanowienia :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. wow, dużo udało Ci się osiągnać, gratulacje! :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje :) życzę więcej osiągnięć na blogu :)

    ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. WOW! Jakie genialne zdjęcia *.* Ładny wygląd bloga :)
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. wlasnie, bez glupot w tym roku!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję udanego roku :)
    Tyle osiągnąć nie jest łatwo. Będę zaglądała częściej
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. ładne zdjęcia, ale nie zimno tak leżeć na lodzie? :D

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  47. Mega gratulacje za to, że udało Ci się dotrzymać wszystkich postanowień noworocznych! Ja osobiście stawiam sobie zawsze takie, których nie do końca można ocenić spełnienie, dlatego też nigdy nie jestem rozczarowana. Aczkolwiek nie sprawia to, iż nie mam motywacji czy cokolwiek - wręcz odwrotnie, bo zawsze mi mało i nie ustawiam sobie żadnych granic :) Powodzenia w wytrwaniu tym jednym, ale jakże rozległym twoim postanowieniu! :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ojej jak popatrzyłam na zdjęcia jak siedzisz na lodzie to aż mi się zimno zrobiło! Cieszę się, że udało ci się zrealizować tyle postanowień! ja jako postanowienie na 2016 dałam sobie założenie bloga :) i mam nadzieję, że rozkręcę go tak jak ty :) pozdrawiam!
    http://lovely-july-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajnie, że udało CI się tyle osiągnąć ! :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. AAA I am in love with your style, thanks for sharing:) Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Super, że udało Ci się tyle osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluje wyświetleń tak bardzo dużo :) Mi niestety 2015 rok nie minął zbyt dobrze :/
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Powodzenia w realizacji postanowień i w dalszym rozwoju bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Great post!!!I like your blog , I stay as a follower in your social networks , I invite you to my blog and you stay if you like !!!good Sunday!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Jakie śliczne zdjęcia (:
    Ja w tym roku postanowiłam ze uwierzę w siebie (:

    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. 100 tys to mega sukces, gratulacje ! :)) Śliczne zdjęcia. Faktycznie asortyment tych sklepów ciekawy :))
    stay-possitive.blogspot.com
    Kliknęłabyś w serduszko w poście? Z góry dziękuję!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję tylu obserwatorów i wyświetleń, wygląda na to, że to był cudowny rok :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam również do siebie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam również do siebie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. You look great dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2016/01/bugs-bunny.html

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie dziwię się, że jesteś z siebie dumna. Masz powód! Gratuluję kochana i życzę w tym roku coraz większych sukcesów :*
    NOWY POST - Trochę o kodach. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  62. Dla mnie rok 2015 był idealny :). Śliczne zdjęcia. Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja strasznie zaniedbałam bloga w zeszłym roku jednakże w tym postanowiłam poprawę!
    Śliczne zdjęcia x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratulacje wszelkich sukcesów i oby w tym roku było ich jeszcze więcej ! ;* Masz racje życ chwilą, rób to co robisz i oby ten rok był dla Ciebie jeszcze lepszy niż poprzedni ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :* http://didismilestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Super sweterek ;)
    Obserwujemy?
    http://wikiii1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. ja nie mam w tym roku postanowienia noworocznego :)

    http://zovvka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Zawsze coś. Ja mam kilka postanowień, ale to tylko takie żeby być lepsza w tym co robię i w tym jaka jestem, więc nic nowego :D
    Zdjęcia śliczne :)
    Susette
    http://0zuzol0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. łaał gratulacje :))
    ja też zaczęłam ten rok pozytywnie, czeka mnie matura, więc mam nadzieję, że wytrwam do końca :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo ładne zdjęcia! Poklikałam w kilka linków :)

    Pozdrawiam!
    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  71. śliczne zdjęcia i ciekawa recenzja !
    rokiand.blogspot.com
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja tez nie mam postanowien :) gratuluje roku 2015 ! :*

    OdpowiedzUsuń
  73. Moim postanowieniem było założyć bloga, więc korzystając z okazji, że man ferie, a tym samym większoą ilość wolnego czasu, zaczęłam pisać bloga- opowiadanie :)
    http://w.tt/1Pa2JBm
    Zapraszam w wolnej chwili! <3

    OdpowiedzUsuń
  74. Super stylizacje i mega włosy ja już obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga jeśli się tobie spodoba. :)http://slendujula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.