- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

6 marca 2016

Witam Was moi drodzy, dzisiaj mam dla Was recenzję aż dwóch książek, które dostałam od Wydawnictwa Kaktus. Tytuł pierwszej z nich brzmi "ABC moich uczuć". Jest to kolejna książka  Dominica Evansa. Przepełniona jest ona kolorem czerwonym, miłością, sercami, związkami, ale także nienawiścią i zdradą - Jedna wielka mieszanka uczuć. Jak pisze sam autor: Ta książka jest o związkach. O tym, jak ludzie się spotykają i coś zaczyna iskrzyć! Zakochujecie się, potem zrywacie ze sobą, wyjecie z rozpaczy do Księżyca, by następnie wziąć się w garść i z otwartym sercem ponownie rzucić się w wir randkowania. Chodzi o randki i odrzucenia, i o wszystkie te radości i bzdury, które ze sobą niosą. Książka ta sprawi, że będziesz się śmiać i płakać jednocześnie, dzięki niej wylejesz tu wszystkie swoje najskrytsze myśli, a swobodnym bazgraniem odpędzisz od siebie obawy o samotnie spędzanych nocach. Ta książka będzie twoim najlepszym przyjacielem i doradcą. Krótko mówiąc, ta książka pozwoli ci poczuć się lepiej, gdy twoje serce czuje, że jest poobijane po szalonej jeździe, jaką jest miłość. Na każdej stronie czekają na nas różne, kreatywne zadania, w których dominuje humor. Przykładowe zadania zobaczyć możecie na zdjęciach niżej. Oczywiście od razu uprzedzam, że uzupełniam je tylko i wyłącznie dla żartu, nic na poważnie. Polecam Wam tę książkę, gdyż uzupełnianie jej to wielka przyjemność i zabawa.
Drugą książką, którą dostałam od tego wydawnictwa, jest kolejny tom (już 4) "Książka pod tytułem". Autor (Robert Trojanowski) opisuje ją tak: Książka pod tytułem” tom 4 to paszport do świata wyobraźni. Wypełniając zadania w książce, przekraczasz granice swojego świata i przechodzisz przez Tajemniczą Bramę do… FAFIKOWA! Miasteczko Fafikowo to najśmieszniejsze miejsce na ziemi, gdzie wszystko jest do góry nogami! Bądź gotów na spotkanie z bardzo dziwnymi bohaterami, którzy wyznaczą ci niesamowicie wciągające i kreatywne zadania. Uwaga! Książka tylko dla wtajemniczonych – zawiera tajne przejście do innego świata! Każda strona to inne zadanie. Sami tworzymy tytuł tej książki i sami ją tworzymy. Tylko od nas zależy czy wypełnimy ją ładnie i schludnie, czy raczej nabazgrzemy i ją niszczymy. Uważam, że taka książka jest idealnym prezentem dla młodszego rodzeństwa. Rozwija wyobraźnię i jest fajnym elementem rozrywki. Poniżej zobaczyć możecie kilka przykładowych stron.

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie książki do wypełniania. Mam również ,,Książkę pod tytułem" i ją uwielbiam. Jak mi się nudzi to zawsze ją sobie wypełniam. :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham książki chociaż jestem zwolenniczką ich czytania a nie uzupełniania. Jednak te pobudzają kreatywność i potrafią na chwilę zapomnieć o świecie zajmując się zamieszczonymi zadaniami. Chociaż pomyślę o tych tytułach gdy będę chciała coś sprezentować młodszej siostrze, a przy najmniej mam na myśli "Książkę pod tytułem".
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://nobeauty-nobeast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne książki :)) Super na chwile przemyśleń. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mi maja je przyslac :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie kreatywne książki :)
    Zapraszam
    WET-STREETS

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie kreatywne książki :)
    Zapraszam
    WET-STREETS

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobaja mi sie te ksiazki ale jestem na nie juz trochę za stara
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te książki są świetne! Budują wyobraźnię :) mam zniszcz ten dziennik
    Zapraszam na przepisy nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te książki są świetne! Budują wyobraźnię :) mam zniszcz ten dziennik
    Zapraszam na przepisy nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te książki są świetne! Budują wyobraźnię :) mam zniszcz ten dziennik
    Zapraszam na przepisy nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne książki, jednak ja takich nie lubię.
    Nie wiem czemu :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za takimi książkami, ale ta 1 pasuje do mnie idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie jestem zwolenniczką tego typu książek, wiec raczej nie korzystam z rekomendacji. Wolę te tradycyjne.
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  14. ksiazka pod tytułem to dobr7y sposob na pobudzenie wyobrazni i kreatywnosci
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wszystkie książki pod tytułem. Mimo wszystko zawszę zostanę wierna ,,Zniszcz ten dziennik"
    http://d-y-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa obu tych książek, sama mam "Książka pod tytułem tom 3", a książka "ABC moich uczuć" wydaje się być fajna. :)) Mój blog :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam 'książkę pod tytułem - 4' :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ...czyli książki z serii "gdybym była dziesięć lat młodsza" ;D
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam żadnych z tych książek. Rozwijają wyobraźnię, ale pewnie po trzecim dniu wypełnianie jej by mi się znudziło, haha.

    In other colors KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. na prawdę kreatywnie! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię tego typu książki :) W fajny sposób można rozwijać w sobie kreatywność.
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne te książki :D

    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. "ABC moich uczuć" zapowiada się bardzo ciekawie ;)
    OBSERWUJĘ
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe książki! Wspaniale, że o nich napisałaś :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪
    ♪ KONKURS! ♪

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.