- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

24 marca 2016

Hej! Co u Was słychać? Jeśli chodzi o mnie, to mogę z czystym sumieniem przyznać, że wszystko w porządku. Nareszcie upragniony tydzień wolnego oraz Wielkanoc. Możemy w końcu odetchnąć od szkoły, natłoku sprawdzianów, kartkówek i zadań domowych. Po prostu pełen luz. Szkoda tylko, że przez tak krótki czas. 
Za niedługo zacznie się kwiecień, jeden z moich ulubionych miesięcy. Obecnie panuje idealna pogoda na założenie niegrubego płaszczyka. Ostatnio miałam okazję zamówić sobie jeden w ramach współpracy FshionMeBloggerProgram, zobaczyć możecie go na zdjęciach niżej. Już dawno polowałam na ten płaszcz i nareszcie udało mi się go zamówić. Jestem z niego naprawdę bardzo zadowolona. Jest wykonany z przyjemnego, miękkiego materiału, nie jest ani trochę sztywny. Fajnie się go nosi, obecnie się z nim nie rozstaję. Zakładam go prawie do wszystkiego. Myślę, że jest idealny na wiosnę. Jak najbardziej Wam go polecam. Kupicie go tutaj: klik 
Marzec i kwiecień to miesiące, w któryych wyciągamjuż z szafy swoje ulubiony buty, czyli trampki, które leżały tam calutką zimą. W dzisiejszym poście mam Wam do pokazania świetne buty, które dostałam od firmy BONPRIX. Nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Mają podeszwę o grubości 3 cm, są bardzo wygodne. W rzeczywistości wyglądają tak samo, jak na stronie internetowej. Myślę, że są dobrze wykonane, chociaż okaże się to dopiero wtedy, kiedy pochodzę w nich trochę dłużej. Na tę chwilę polecam je. Kupisz je tutaj: bonprix.pl
Fanpage: klik
Snapchat: Sapphireblog
Instagram: klik

51 komentarzy:

  1. Płaszczyk przepiękny, buty mam takie same, a Twoje włosy są cudowne. Zazdroszczę ci tak grubych, pięknych włosów :)
    Zapraszam :)
    http://my-stf.blogspot.com/2016/03/hand-sanitizer.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. :-) Świetne zdjęcia i wspaniała stylizacja, bardzo podoba mi się ten płaszczyk. :-) Bardzo podoba mi się kolor Twoich włosów. :-) Pozdrawiam i serdecznie zapraszam: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia i stylizacja :)

    http://janoslights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ladny plaszczyk :)!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna stylizacja ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te buciki! Sama bym takie chciała :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny płaszczyk. buty z resztą też są świetne! Masz piękne włosy, takie długie i grube :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i blog <33

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszczyk nie przypadł mi do gustu, ale buty zdecydowanie tak!

    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny płaszcz :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia.Poza tym masz cudowny nagłówek i wygląd bloga,dlatego też obserwuję,bo twoje posty bardzo mi się spodobały ;)

    P.S.Super Instagram :p Zaraz zaobserwuję :P

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :)
    Obserwuję i Zapraszam:
    gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny jest ten płaszcz, idealny na obecną pogodę:)
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji:
    Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest ten płaszczyk.
    Dzięki za miły komenatarz na moim blogu.
    Zapraszam na nowy post ;) paulik16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa stylizacja! :)
    Wesołych świąt, buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Płaszczyk jest piękny!
    Świetne zdjęcia :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszczyk świetny, podoba mi się to, że nie jest taki długi, bo dzięki temu pasuje również do niskich ludzi, tak jak ja :D

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. O wow ! Płaszczyk cudo :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Baaardzo podoba mi się kolor sweterka! :)
    >> xyumv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne włosy <3 Zdjątka cudne :) Wesołych świąt!

    -Natalia

    Zapraszam do siebie! :) MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Płaszczyk przypadł mi do gustu :)
    Cudownie wyglądasz ^^

    Zapraszam serdecznie do siebie, buziaki :*
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ciepłą wiosnę, kiedy nareszcie mogę zrzucić z siebie kurtki i kozaki i zamienić na płaszcze czy nawet same bluzy, a o trampkach czy addidasach już nie wspomnę! Buty cudowne i sama od jakiegoś czasu na takie poluje :)
    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja i zdjęcia jak najbardziej na plus :) Takie wiosenne outfit'y są najlepsze, bo zawsze wprowadzają do nadchodzącego ciepełka! Temperaturo w górę proszę!

    Co tu dużo mówić: Happy Easter Everyone!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz przepiękne włosy!*.* Twój opis płaszczu jak i zdjęcia są rewelacyjne a do bonprix zagladam nie raz :)

    http://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja!Uwielbiam takie plaszczyki :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne są te buty <3

    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna stylizacja :)
    http://aleksisaliss.blogspot.com/ Mój blog..niedawno zaczełam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oo, też właśnie pokazałam swoje rzeczy od Bonprix na blogu haha :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się płaszcz! Buciki też bardzo fajne :-)

    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne te butki :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz świetnie! :) Cudowne zestawienie.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zestaw. Ahh, czekam na 30 marca i kwiecień ^^
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna stylizacja ;) płaszczyk jest naprawdę ładny, mam podobny lecz w kolorze różowym.

    Pozdrawiam!

    Www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne buciki. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny płaszczyk :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Płaszcz wygląda świetnie :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne buty, szukałam takich :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post! Mam nadzieję że miło spędziłaś święta!
    juliasgreentea.blogspot.com <-- zapraszam, dopiero zaczynam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Najbardziej wpadł mi w oczy płaszczyk, jest świetny! <3

    ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowny blog zotawiłam obserwacje ;)
    http://life-by-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Zero gustu połączyć dwie dzianiny :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.