- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

30 marca 2016

Złap oddech!
Czas biegnie nie ubłaganie, ciągle coś robimy, cały czas pojawiają się nowe obowiązki, zadania, kolejne rzeczy do zrobienia. Jesteśmy pochłonięci myślą, że braknie nam czasu na zrobienie czegoś ważnego. Żyjemy w ciągłym stresie. Szkoła, dom, praca, znajomi - Jak to wszystko ze sobą pogodzić?  Tyle trzeba zrobić, a czasu jest tak mało. Nie marnujesz żadnej sekundy, robisz wszystko jak najszybciej, aż zaczyna Ci brakować oddechu... Tak, oddechu. Żyjesz w stresie, przejmujesz się każdą najdrobniejszą rzeczą, nie pozwalasz sobie na żadne spóźnienie. Nie mówię, że to źle, bo wcale tak nie jest. Mam na myśli to, abyś chociaż na chwilę przystopował, złapał oddech. Nie jesteśmy robotami, jesteśmy tylko ludźmi. Nie możemy pracować cały czas i ciągle przemęczać się, nie umiejąc znaleźć nawet chwili na wypicie kawy. Musisz powiedzieć sobie czasami 'stop' i zatrzymać się na chwilę. Odpocznij, w innym wypadku sam pogubisz się w tym, co robisz. Postaw na dobrą organizację czasu! Podziel dzień tak, abyś miał czas na zrobienie wszystkiego, a jednocześnie, żebyś znalazł chwile na odpoczynek i krótkie lenistwo. Nie trać kontroli nad tym, co robisz. Zatrzymaj się i złap oddech.

BLUZASPODNIEBUTY

Snapchat: Sapphireblog
Instagram: @Klaudencja

57 komentarzy:

  1. Nic dodać, nic ująć. Idealnie to ujęłaś.
    Bardzo ładne zdjęcia. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem jak obserwuję mojego tatę to.podziwiam go za to, że tak dobrze wytrzymuje ciągłe siedzenie w pracy. Ładne zdjęcia :)

    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/03/sesja-2-youngstarsontour2016.html?m=1


    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawie napisana notka :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Idzie się pogubić w tym natłoku, trzeba czasami zwolnić.. :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Notka swietn ☺
    obserwacja za obserwacje ? Zaczynam dopiero ��http://wmoimobiektywiexxd.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Może nie na temat, ale jak robisz brwi? Są mega! :)
    http://flawlessgold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zdjęcia :)

    styleandvital.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mądry post 👌 śliczne zdjęcia Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na posta! :)
    Zapraszam u mnie nowy post;
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy sweterek, świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chwila odpoczynku i zastanowienia to czasami najlepsze co możemy zrobic :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia i bardzo ciekawy blog!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie :) http://zzapalem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety takie jest życie, smutne ale prawdziwe :(

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!
    Spodobał Ci się mój blog? To zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czas dla samego siebie to najcenniejszy czas jaki może być. Właśnie często jest tak, że poświęcamy innym cały swój czas, a potem czasem bardzo tęgo żałujemy. Podziwiam ludzi którzy potrafią wszystko ze sobą pogodzić, ja niestety nie mam takich zdolności, jednak czas dla siebie zawsze znajdę. Np. przy blogowaniu, wiem, że to jest czas poświęcony tylko i wyłącznie na mnie i moją pasję.

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem mam wrażenie, że żyjemy tylko by biec po coś. Czy to "coś" jest aż tak ważne? I czym to jest?

    >mój blog<

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadza się. Ja mam wrażenie, że pędzę jak burza, a moje dni mają po 2 godziny, zamiast 24 :o Śliczne zdjęcia!

    Wróciłam, nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  19. łoł, skąd sweterek *.* ?
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, każdy z nas potrzebuje odpoczynku, chwili dla siebie.

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Warto się zastanowić i zatrzymać! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wieczne gonienie jest bezsensowne. nalezy przystopowac i dac sobie odpoczynek:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. No właśnie. Zatrzymajmy się na chwilę i złapmy oddech. Nie dajmy wciągnąć się w ten wir codzienności.
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie mam problemów związanych z czasem. No może nieraz gdy na ostatnią chwilę odkładam obowiązki.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety ja nie potrafię organizować czasu... Po egzaminach zamierzam trochę zwolnić;) Fantastyczne zdjęcia:)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne zdjęcia :) A sweterek świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcia :D A sweterek bardzo oryginalny :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia ! Ten sweterek skradł moje serce ;D
    http://awnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz świetnie! <3

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz rację, warto czasem przystopować i złapać oddech. W końcu kiedyś stanie się tragedia, przez ciągły bieg i życie w stresie, każdy potrzebuje chodź chwilę relaksu i odpoczynku. Nie jesteśmy robotami to fakt ;) piękne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. W sumie racja, niestety czasem jest tak, że kiedy przystopujesz męczą Cię wyrzuty sumienia że czegoś nie zrobiłeś bądź nie dokończyłeś. Niestety ja tak mam. Obowiązków czasem jest tyle że trudno zdecydować co zrobić najpierw. Ale post bardzo przydatny i baardzo mi się podoba :)
    Śliczna stylizacja!

    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie tego mi potrzeba-rozwagi :D Miejmy nadzieje, że misja się powiedzie :) Piękna jesteś *O*

    beethovenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. tak dynamicznie czytalam pierwsze zdania Twojego postu. Z każdym kolejnym coraz bardziej czulam spokoj. Masz racje, za duzo sie dookola nas dzieje. No, ale to tylko i wylacznie nasza wina. Mozemy przeciez zrezygnowac ze znajomych, z pracy, ze szkoly... no, ale co dalej? popcorn i przed telewizor? w rzeczywistosci to nie jest wtedy zycie .
    wole miec duzo na glowie i zyc :D
    pozdrawiam i prosze o info o nowych postach ;)
    ps. lece do obserwatorow


    http://ciotkastiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Trzeba znaleźć w życiu balans i nie gonić tylko z miejsca na miejsce :) piękny sweter!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz rację, każdy powinien przystopować. Złapać oddech i się wylenić chociaż przez chwilkę.

    ZAPRASZAM DO MNIE ☺' klik

    OdpowiedzUsuń
  37. zgadzam się, trzeba przystopować :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ooo witam moją imienniczkę, świetny blog:)!

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie napisane, nie trać kontroli nad swoim życiem :)
    Cudownie wyglądasz kochana!
    Poklikane :)
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post! Jestem tego samego zdania dlatego też zrobiłam sobie przerwę w blogowaniu, ale za niedługo wracam bo widzę sama po sobie, że żyć bez tego nie mogę więc zapraszam do siebie na bloga >> http://dominatt.blogspot.com/ << i na facebooka bloga >> https://www.facebook.com/dominatt.blog/ <<

    OdpowiedzUsuń
  41. Dokładnie, warto czasem odpocząć na chwilkę ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. ja narazie nie mam potrzeby przerwy w blogu, bo na razie mam dużo pomysłów i mi nic nie przeszkadza, ale oczywiście każdy ma prawo do odpoczynku i lepiej odpocząć niż robić posty ''na siłę'' :) świetne zdjęcia, posty poklikane! :) fajnej współpracy ci życzę ! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne są te świecące buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  44. Tak, każdy czasem potrzebuje chwili przerwy. Nie ma się co spieszyć i z uwagą planować dzień. Świetne te świecące buty! :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna figura :)
    http://xcx0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. genialny sweterek! :)
    i mam tą białą bluzkę z ręką ;) jest całkiem fajna :D
    poklikałam w linki! mogę liczyć na wsparcie u mnie? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/04/banggood-mie-zaskoczenie-kolejne.html

    OdpowiedzUsuń
  47. W pędzącym świecie tak ciężko teraz o chwile oddechu... Wszyscy gdzieś pędzą, czegoś od Ciebie chcą, a żeby za nimi nadążyć też musisz biec i żyć w stresie... To wykańcza, ale ciężko zmienić coś do czego się przyzwycziliśmy, niestety.

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.