- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

27 maja 2016

Nie marnuj czasu, przecież biegnie on nieubłaganie. Nie tak dawno był wrzesień, rozpoczynaliśmy nowy rok szkolny, a już za kilka dni zakończymy go i zaczniemy nasze upragnione, długo wyczekiwane wakacje. Przyznam, że te 10 miesięcy minęło mi bardzo szybko. Pamiętam, jak jeszcze nie dawno próbowałam odnaleźć się w nowej szkole, a już kończę pierwszy rok nauki w niej. Tak samo będzie z wakacjami. Ledwo je rozpoczniemy, a lada moment wrócimy do szkoły. Dlatego też musimy na całego korzystać z tych dwóch miesięcy luzu. Nie marnuj żadnej chwili, wykorzystuj każdą jak najlepiej. Niech będą to Twoje najlepsze wakacje!
* * *
Ja mam zamiar dużą część mojego wolnego czasu poświęcić blogowaniu. Sami wiecie,że narobiłam sobie tutaj bardzo dużo zaległości. Tak jak obiecałam - nadrobię wszystko! Wczoraj zrobiłam zdjęcia aż do trzech kolejnych postów. Mam nadzieję, że uda mi się wrócić do systematyczności dodawania notek. Trzymajcie kciuki :)
1   ♥   2   ♥   3
Macie już jakieś plany na wakacje?
Fanpage: KLIK
Instagram: @Klaudencjablog
Snapchat: Sapphireblog

56 komentarzy:

  1. Powodzenia w systematycznym blogowaniu! Pięknie wykonane zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas zdecydowanie za szybko nam ucieka
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjecia *-*
    Zapraszam do mnie na konkurs :3
    http://poziomka1.blogspot.com/2016/05/modowe-inspiracje-4-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne plany co do wakacji, blog jest ważny :D Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W wakacje także mam plan zająć się blogiem :)
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku mam 5 miesięcy wakacji, więc i planów mam dużo :) Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, ta sukienka ślicznie prezentuje się przy tych krzewach:)
    Kliknęłam w linki:)


    Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów:)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjecia ! :) sukienka bardzo mi sie podoba. poklikalam w linki ;)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też ten rok szkolny bardzo szybko zleciał! Śliczne zdjęcia! Ja w te wakacje jadę z koleżanką nad morze. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieźle się wtopiłaś w tło :D Poklikane :)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz przepiękne włosy i niesamowicie dziewczęcy styl ubierania! :)
    Będę tu zaglądać :)

    ladyfragola.blogspot.com <--- zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  13. jak ja już nie mogę doczekać się wakacji.. ale to chyba jak każdy haha
    świetne zdjęcia, poklikane!
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia ;) tak chyba każdy wyczekuje tych wakacji ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze tylko troszeczke i przestane się martwić szkoła i sobie odpocznę. Poza tym to 3 sukienka z propozycji jest śliczna.
    http://wilczynskaklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wakacje mam już od tygodnia, bo zdawałam w tym roku matury. Moje plany to przede wszystkim- odpocząć. Na pierwszym miejscu. A reszta będzie spontaniczna!
    http://nie-poezja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwiatowa Panienka wśród kwiatów :) Ale fajne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też 1 rok w nowej szkole minął bardzo szybko, nie zdązymy się obejrzeć, a będziemy pisać mature :D.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. MAsakrycznie szybko mija ten.czas...

    Super zdjecia, zapraszam na nowy post

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. To prawda czas bardzo szybko leci i trzeba z niego jak najwięcej korzystać. Fajnie, że wracasz :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też muszę popracować nad systematycznością, bo ostatnio dużo zaległości zrobiło się u mnie na blogu ;/
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. W planach na wakacje mam tylko Gdańsk, reszta sama się okaże ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka bardzo ładna. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciesz się wakacjami póki możesz :) Ja już osoba pracująca, więc o długich wakacjach mogę sobie pomarzyć. Najwcześniej takie na emeryturze :D

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  26. ślizne zdjęcia :) <3
    plany na wakacje? pewnie dużo wyjeżdżać :D

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna sukienka :D

    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne zdjecia ;)
    ja na wakacje chciałam pojechać na kolonie ale pewnie nie wyjdzie :/

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  29. faktycznie, rok szkolny minął dość szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia :) Trzecia sukienka z KLIK jest prześliczna :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomimo tego że nie będę miała wakacji bo będę chodzić do pracy
    mam zamiar korzystać z lata w stu procentach :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia w systematycznym blogowaniu!
    Ja na wakacje wyjeżdżam do USA ♥
    wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadzieję, że przyszłe wakacje będą najlepsze, jakie mi się ostatnio przytrafiły! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia! Mam nadzieję, że wakacje jakimś cudem nie zlecą tak szybko jak rok szkolny.
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia! Mam nadzieję, że wakacje jakimś cudem nie zlecą tak szybko jak rok szkolny.
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę powodzenia w systematyczności :) i dla siebie rownież tego życzę :) ale miejmy nadzieje ze okres wakacji nam w tym pomoże ! 👄 Śliczne zdjecia :-) poklikane , swoją droga piękne te rzeczy :) pozdrawiam cieplutko i obserwuje! Claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. To trzymam kciuki! Systematyczność jest bardzo ważna! Ładne zdjęcia.
    Przy fanpagu nie dałaś linku ;)

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  39. Trzymam kciuki :))) Ja mam podobne plany na te upragnione wakacje. Nadrobienie zaległości na blogu :)))
    Cudowne zdjęcia <3

    http://anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj tak, czas leci mega szybko, dlatego trzeba starać się wykorzystać każdą chwilę i spędzać dobrze czas:)
    Ja na te wakacje mam mnóstwo planów! Super zdjęcia:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  41. Sukienka świetna:) Czekam na kolejne posty.
    Poklikane:) Będzie mi miło, gdy zrobisz to też u mnie:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. No to widzę, że nie tylko mi tak szybko czas leci. Do wakacji odliczam już chyba od 100 dni i to leci tak nie ubłagalnie szybko, że dosłownie po jutrze zakończenie roku szkolnego. ;)
    Śliczna sukieneczka.
    Pozdrawiam :*

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja nie wiem kiedy ten rok szkolny minął, nie wierzę, że po wakacjach już 3 liceum i koniec szkoły.. :O
    Świetny post i prześliczne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Woa, similar flower pattern with your background ya. It's so beautiful <3 By the way, you're right, we have to stay productive right, so we should not waste the time we have :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO NEW POST|

    |INSTAGRAM|

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też ostatnio zaniedbalam bloga, ale tak samo jak ty- wracam do żywych. To chyba dzięki słońcu za oknem, człowiek ma od razu więcej energii 😀
    Zapraszam do siebie - talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowny look, piękna sukienka, ja też muszę się poprawić ;P
    Poklikałam.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna sukienka! Jesteś bardzo ładna:) Zostaję na dłużej!:)
    Pozdrawiam.
    xfashionandother.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpowiedzUsuń
  49. piękna sukienka <3 Pokilkane! :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam :* jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  50. sukienka piękna! :)
    http://nonpaareil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.