- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

11 czerwca 2016

Hej wszystkim!
Bardzo dawno nie pojawiła się tutaj żadna notka tematyczna. Stwierdziłam, że nadszedł czas, aby to zmienić, dlatego też na miły wieczór mam dla Was kilka słów od siebie :)

Kilka dni temu przeglądając pewną stronę internetową natknęłam się na bardzo ciekawy obrazek, na którym widniał taki oto cytat: „Jeżeli masz rodzinę, która Cię kocha, kilku dobrych znajomych, jedzenie na stole i dach nad głową, jesteś bogatszy niż myślisz”. Te słowa bardzo mocno zapadły mi w pamięć. Pasują one idealnie do powiedzenia „pieniądze szczęścia nie dają”. Człowiek z natury, gdy posiada dużo – chce brać jeszcze więcej. Nie potrafi docenić tego co ma, mimo iż posiada wszystko, czego potrzebuje. Nawiązując do pierwszego cytatu, zastanów się – czy posiadasz wszystko to, co zostało w nim wymienione lub chociaż większą część? Jeśli tak możesz uznać się za bogatego  w szczęście człowieka.  Bogactwo to nie tylko pieniądze, piękny dom, markowe ubrania. Są nim inne ważne wartości, które posiada każdy z nas, lecz nie zawsze potrafimy je docenić. Mam tutaj na myśli miłość, rodzinę, przyjaźń, szacunek, zaufanie, zdrowie. Właśnie to czyni nas szczęśliwymi, a przede wszystkim bogatymi… Teraz pomyśl, czy możesz nazwać się bogatą osobą?   
Zapraszam do śledzenia mnie na:
Snapchat: Sapphireblog

35 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, do twarzy Ci w tym wianku! :)
    Można być bogatym człowiekiem poprzez posiadane cechy albo bogatym przez to, że posiada się osoby na które zawsze można liczyć, to też jest poniekąd bogactwem :)
    Pozdrawiam!http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna sukienka :) bogatym się jest jeśli posiada się najcenniejsze rzeczy, ale nie materialne :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten cytat jest naprawdę piękny. Ludzie często nie wiedzą jak bardzo są bogaci. Posiadają kochające rodziny, mają dom nad głową, a niestety nie umieją tego docenić, ponieważ największą uwagę skupiają na rzeczach materialnych. Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. co do tej przyjazni to moze byc roznie no ale
    wydaje mi sie ze wszystko co cenne to juz mam :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim układzie jestem bardzo bogata. Mam kochających rodziców, którzy są dla mnie przyjaciółmi. Siostrę, z którą uwielbiam się drażnić. Ale kiedy trzeba stajemy za sobą murem i potrafimy skoczyć w ogień. Mam wspaniałe przyjaciółki. Spełniam marzenia. Jestem mega bogata :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odnosząc się do tego cytatu muszę przyznać, że jestem bogata. Mam to co w życiu najważniejsze, a największe pieniądze mi tego nie zastąpią.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele osób może pochwalić się sumą na koncie, ale faktycznie rodzina i bliskie osoby to największe bogactwa.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mądrze napisane. Teraz mało kto docenia naprawdę to co ma :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładny wianek! Też kiedyś natknąłam się na ten cytat i teraz bardziej doceniam to, co mam!
    Zapraszam -----> nijaka-jak-inni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny cytat i bardzo prawdziwy :) nie pieniądze sprawiają, że jeśmy bogaci tylko właśnie ci którzy nas otaczają i o nas pamiętają :)
    pozdrawiam!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Staram się cieszyć z małych rzeczy i to właśnie wtedy, czuję, że mam naprawdę dużo.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  12. bliscy zdecydowanie najważniejsi i najwiecej szczescia moga dac ;)

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia i cytat. Bardzo się z tym wszystkim zgadzam, znam ludzi, którzy nie mają rodziców, nikogo, ja np. nie mieszkam z mamą i bardzo za nią tęsknię, a ci którzy mają hajs, rodziców, są popularni, mają posadę itd. narzekają wciąż, czasem nie moge tego sluchac i odchodze. Czasem doceniamy cos dopiero jak to stracimy. Masz marzenia masz wszystko. To te sie liczy :) Zapraszam na post ;-*


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały wpis pod względem treści i przekazu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wpis, ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy wpis a wyglądasz pięknie. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wpis :) Zapraszam na wpis z hiszpańskiej plaży!! Besitos

    http://www.ladyagat.com/2016/06/gypsy/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post jak i blog! Pozdrawiam :)
    U mnie nowy post ;)
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To bardzo mądry cytat, który daje dużo do myślenia. Szczera prawda, nie liczą się pieniądze, tylko miłość, którą dajemy drugiemu człowiekowi i uśmiech. Piękne zdjęcia :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. gdy zobaczyłam pytanie od razu nasunęła mi się odpowiedź, że wnętrze w zupełności czyni nas bogatymi ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uważam że jestem bogata, bo mam szczęście. Mam kochającego chłopaka, są wakacje, mam zdrowie, mam swój dom, mam wszystko ♥
    Zapraszam do mnie :*
    Obserwujemy?
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dlatego uważam, że niektóre wyrazy straciły w naszych czasach na ważności. Szczęście to dokładie to co napisałaś - a nie jak myślą niektórzy - pieniądze, sława, kariera. Co nam po tym, jeśli nie mamy zdrowia, miłości? Nie mamy z kim wydawać tych pieniędzy. Ech...

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. racja:) masz piękna sukienkę! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przed chwila na blogu widzialam u kogos taka sama sukienke :)
    Cudowna -kroj i kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. w sumie masz rację, uważam, że np. zdrowie to wartosc o wiele cenniejsza niz pieniadze, wydaje nam sie czesto, ze ten kto bogaty, to od razu jest szczesliwy, a jednak tak nie jest ;)

    pozdrawiam cieplutko, zapraszam! JUST EMSi INSTAGRAM (za wszystko się odwdzięczam, obs=obs)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia bardzo mi się podobają.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten cytat jest naprawdę świetny;) Piękny wianek!
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej mnie denerwuje, kiedy ktoś nie docenia tego co ma. A okazuje się, że ma najważniejsze priorytety, które są w życiu. Bardzo ciekawy cytat, przydałoby się żeby kazdy go przyczytał, aby dało mu do myślenia
    :)
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. ja mogę nazwać siebie najbogatszą osobą na świecie- najbogatszą w szczęście
    uważam że mam cudowne życie, wspaniałych przyjaciół, cudownego chłopaka i świetną pracę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mądry post, niestety nie wszyscy doceniają to, co mają... Dla niektórych liczą się tylko pieniądze, przez co odsuwają od siebie innych ludzi :(


    http://wiczga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.