- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

24 czerwca 2016

Hej!
Wreszcie rozpoczęliśmy nasze upragnione wakacje! Szczerze przyznam Wam, że jeszcze nigdy żaden rok szkolny nie minął mi tak szybko jak ten. Ledwo przyszłam do szkoły średniej, a już kończę pierwszy rok nauki w niej. Przede mną jeszcze 3 lata - Życie powodzenia, aby było tak samo łatwo, jak w klasie pierwszej! Z ocen jestem zadowolona, chociaż wiem, że gdybym się bardziej przyłożyła, mogłyby być dużo lepsze. Sami wiecie jak to jest... Lenistwo wygrywa. Zawsze znajdzie się lepsze zajęcie niż nauka do sprawdzianu lub kartkówki :)
Mam nadzieję, że dużą część tegorocznych wakacji uda mi się poświęcić blogowaniu. Sami wiecie, że miałam w tym wielki zastój, ciągły brak zdjęć i nowych postów. W ostatnich dniach dotarła do mnie naprawdę wielka ilość paczek z nowościami, które pokażę Wam w najbliższych postach. Na poniższych zdjęciach zobaczyć możecie pierwszą z nich. Jest to czarna koszulka wykonana z cienkiego, zwiewnego materiału idealnego na lato. Z przodu jest ona krótsza, a z tyłu dłuższa. Idealnie komponuje się ze spodenkami, jak i legginsami. Jak najbardziej polecam! 
Śledź mnie tutaj:
Snapchat: Sapphireblog

36 komentarzy:

  1. Urocze spodenki :) Fajnych wakacji!
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ten rok, również minął błyskawicznie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka jest świetna!
    Myślę, że ja zestawiłabym ją z innymi spodenkami, najprawdopodobniej białymi.
    Mimo to stylizacja, jak najbardziej na plus ;*
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza klasa również mi szybko zleciała w szkole średniej :D Cudowna koszulka! :)

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER KOSZULKA! Bardzo podoba mi się Twoje zestawienie :)
    okularki też super :)
    dodałam do obserwowanych, wpadnij też do mnie b444by.blogspot.com buziaki!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne włosy, a koszulka bardzo fajna na lato :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ja wam zazdroszczę tych wakacji bardzo! Szczególnie, ze teraz jest coraz cieplej

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka świetna :D Czekam na następne posty z twoimi nowymi paczkami c;
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przyszłam do gimnazjum i też bardzo szybko minął mi ten rok, jeszcze tylko dwa lata! Jak zlecą mi też tak szybko to będę płakać, że to wszystko tak szybko się skończyło..
    Bardzo ładne zdjęcia! Kliknęłam w link ♥
    Koszulka- przecena z 19.99$ na 9.99$
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby wakacje tak szybko nie minęły jak ten rok! Śliczna bluzka.
    Udanych wakacji i pozdrawiam!

    http://zagubionazmapa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja i cudowne zdjęcia Ogromnie przypadły mi do gustu Twoje okulary. :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mi tez ten rok szkolny zleciał najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz, podoba mi się bluzka :D
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia, udanych wakacji! ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna ta bluzeczka :3 Zakochałam się w twoich włosach !! Miłych wakacji, Pozdrawiam
    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz! Udanych wakacji pełnych uśmiechu! :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna koszulka! udanych wakacji :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi również ten pierwszy rok szkolny w szkole średniej minął baardzo szybko. Zostały tylko dwa lata i matura ;_;
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy rok w szkole średniej zawsze mija najszybciej ;D Życzę Ci powodzenia w kolejnych latach kochana ;*
    btw masz przepiękne włosy, nie mogę się napatrzeć <3

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszulka bardzo mi się spodobała ^^ Świetne zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Te spodenki i koszulka są ciekawym połączeniem, aczkolwiek moją uwagę najbardziej przyciągnęły okulary.
    Zapraszam- http://specyfika-mojej-osoby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi też bardzo okulary się podobają. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszulka jest ładna i trzymam kciuki za to że poświęcisz trochę więcej czasu na bloga teraz! :)
    karilleyn♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale masz przepiękne włosy!!


    Miłych wakacji i zapraszam do siebie
    variousss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna koszulka! Masz piękne włosy :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja liczę na to, że przyszły rok szkolny minie Ci tak szybko, bo wtedy biorę ślub :D I się doczekać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale świetna stylizacja! Życzę Ci udanych wakacji! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne włosy *.*

    http://whoisthatbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna koszulka :D poklikane!

    Pozdrawiam ;*
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne zdjęcia *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. swietny post, najbardziej ze styliacji podoba mi sie koszulka jest cudowna ! :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. I like! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczna koszilka :D Kto ma wakacje ten ma! Zazdro :D U mnie praca.


    Czy mogłabym poprosić Cię o klik wlink soufeel? Dzięki z góry!

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.