- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

1 lipca 2016

Hej wszystkim!
Dzisiaj 1 lipca, co oznacza, że pozostało nam równe 2 miesiące wakacji. Minęło dopiero kilka dni, a już udało mi się zrealizować kilka wakacyjnych planów. W przyszłym tygodniu czeka mnie wyjazd do Warszawy wraz z moją przyjaciółką. Mam nadzieję, że uda nam się zrobić wiele ciekawych zdjęć, których część opublikuję na blogu. Już nie mogę się doczekać!
Odkąd tylko pamiętam, zawsze powtarzałam Wam, że każdy dzień trzeba wykorzystywać w stu procentach. Nie lenić się przed telewizorem, nie marudzić, że jest nudno, nie narzekać, że za gorąco. Powtórzę to znowu - staraj się, aby każdy dzień tych wakacji był jak najlepszy! 

Bluza ze zdjęć pochodzi ze sklepu BONPRIX.PL
Szczerze polecam!

Z okazji wakacji mam dla Was bardzo fajny giveaway, w którym macie okazję dostać Japan Candy Box, czyli pudełeczko pełne japońskich słodyczy! Przykładowe pudełko pokazywałam Wam w tym poście KLIK
Zasady są proste. Wystarczy, że:
 -zaobserwujesz publicznie mojego bloga
-Polubisz mój fanpage (facebook.com/klaudencja)
UWAGA!
W komentarzu koniecznie napisz swoją nazwę pod którą zaobserwowałeś mój blogimię oraz pierwszą literę nazwiska i swój email, abym w razie wygranej mogła się z Tobą skontaktować. Zwycięzca wybrany zostanie droga losową. Rozdanie trwa do 14 lipca 2016 roku.  
Nie musisz wiele robić, a japońskie słodycze mogą być Twoje! 

62 komentarze:

  1. Śliczna jest ta bluza, taka do wszystkiego pasująca. Ładne zdjęcia. :)
    Super konkurs.

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzka! bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bluza :) Śliczne zdjęcia :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy konkurs, a swoją droga bardzo motywujący post- nie zmarnuje wakacji!

    Nazwa to Dominika Various, instagram: d.mikulska oraz Dominika M. :)


    Dalszych realizacji planów wakacyjnych oraz zapraszam do siebie.
    variousss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, udanego pobytu w Warszawie :)
    Czekam już na fotorelacje z waszego wyjazdu :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaał..super że organizujesz takie konkursy dla swoich czytelników :D
    Życze udanego pobytu w Warszawie, aby pogoda dopisała i wszystkie wasze plany się udały. :)
    Równierz wspomne o zdjęciach na których wyszłaś cudownie♥
    I oczywiście biore udział w Konkursie zaobserwowałam cię na moim koncie whitelips♥, na instagramie: marahia1 oraz polubiłam fanpage :) mój e-mail: martyna.fraczek@onet.eu oraz dane Martyna f. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ughh, cudowne włoski i zdjęcia! Ciekawie piszesz :**
    ZAPRASZAM - MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham twojego bloga ❤ Jest bardzo motywojacy 💕 Na zdjęciach wygladasz idealnie ❤ Nic dodać nic ująć 💞

    Instagram : Libuszewska
    Weronika L.
    Werka200128@interia.pl

    Pozdrawiam cieplutko cała rodzinke ❤💕

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo motywujący post, dzięki!
    Świetna stylizacja i cudowne zdjęcia.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety rok szkolny zaczynam juz w polowie sierpnia ale nie zalamuje sie tym! Bo dzieki temu rok szkolny koncze na poczatku czerwca i mam sporo dni wolnych o wiele wiecej niz polscy uczniowie :D
    Nie moge sie doczekac aby zobaczyc zdjecia z waszego wypadu! Ja wakacje spedzam w domu niestety ale robie to co lubie i najwazniejsze jest to ze wypoczywam i zbieram energie na nauke <3
    Bardzo swietny pomysl na rozdanie z checia wezme udzial!

    Obserwuje bloga jako: Emilia Versjada
    Fp obserwuje jako: Emilia Dre

    Podalam trzy litery nazwiska tak profilaktycznie XD Buziaki i zycze udanej pogody! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako naturalna blondynka wiedzialam ze o czyms zapomnialam, haha!

      Moj adres mail:
      emilia.versjada@gmail.com

      Versjada

      Usuń
  12. Świetne zdjęcia i powodzenia wszystkim w konkursie! :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz! Zmieniłaś kolor włosów?? Ciekawe rozdanie ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, zmieniłam kolor włosów :)

      Usuń
  14. Śliczne zdjęcia i stylizacja.
    Odwdzięczam sie za każdy komentarz i subskrybcję.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję jako: Dominika Mierzyńska -imię i nazwisko
    Email- domka0723@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako Kamila Nosal :D
    Email: knosal24@gmail.com

    Bardzo fajne zdjęcia i bluza *-*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     

    OdpowiedzUsuń
  17. W tym roku również postanowiłam wykorzystać swoje wakacje na maxa!
    Obserwuję jako: Wiktoria Stępien.
    Fp polubiłam :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mail: Wika.97xx@gmail.com

      Usuń
  18. Fajnie, że wykorzystujesz wakacje, ja mam z tym niestety problem. Świetne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Od rozpoczęcia wakacji staram się wykorzystywać każdy dzień w 100%. Bardzo ładne zdjęcia i świetny pomysł na konkurs! Życzę wszystkim powodzenia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia. Fajnie korzystasz z wakacji :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ważne jest, aby wakacji nie zmarnować i rozwinąć się podczas nich w jakikolwiek sposób :)
    Ładna bluza - ślicznie Ci w niej.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, że juz od początku realizujesz swoje plany :D Swoje wakacje mam od maja i tak naprawdę niewiele udało mi się zrobić. Cały czas zajmuje mi praca, ale liczę, że ostatnie dwa miesiące będą moje! :D Udanych wakacji!
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie z wakacyjnymi planami bywa różnie, ale jest na razie jest dobrze :)

    http://tworczo-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super bluzka :) Świetnie że realizujesz swoje plany ja tak szczerze to ciągle tylko praca... Może z czasem to się zmieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna stylizacja :) Ciekawy konkurs, może wezmę udział ;)

    ♥♥♥
    Zapraszam do siebie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja! Biorę udział:
    obserwuję jako: Millie Matyska
    Emilia M
    e-mail: millie.matyska@wp.pl
    Pozdrawiam.

    https://millie-milllie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje jako Serenitka B
    Monika B
    akasha162@interia.eu

    Konkurs świetny, japońskie słodycze to rarytas <3

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna stylizacja :) powodzenia dla wszystkich, którzy biorą udział w konkursie :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;)

    >> LAST DREAM BY ME <<<
    Pozdrawiam!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję i polubiłam jako: Ania.S
    gabsyrenka@interia.pl
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne zdjęcia:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Udanego wyjazdu
    ♥♥♥
    Zachęcam do komentowania i obserwowania. Dopiero zaczynam ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta bluzka naprawdę mi się spodobała. ♥
    http://rivnally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Powodzenia wszystkim życzę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  36. Powodzenia wszystkim :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia! Uwielbiam Japonię to cudowne państwo więc z chęcią biorę udział w konkursie:D
    Obserwuję bloga jako: Wiktoria Ktoś
    Lubię fb jako: Wiktoria F.

    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i e-mail: wiktoriaktos73@gmail.com

      Usuń
  38. Ja swoje wakacje jak na razie wykorzystuję w 100% i jestem z tego powodu bardzo dumna :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Życzę ci spełnienia wszystkich planów i zrobienia kilku dodatkowych fajnych rzeczy na spontanie :)
    Fajny pomysł na rozdanie :)
    Zapraszam na mojego bloga
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi się twoja bluza :D Ja staram się korzystać w 100% z wakacji ! :D

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bluzka, którą masz na sobie jest świetna.
    Takie pasy zawsze wyszczuplają!
    W konkursie nie biorę udziału, ale wszystkim życzę powodzenia.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bluza rzeczywiście fajna:) Powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna jest ta bluza. :)

    kittykwiaton.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ooo zazdroszczę wyjazdu do Warszawy. Miałam jechać w sierpniu, ale chyba nie pojadę :/
    Mam takie samo zdanie jak Ty, aby korzystać z wakacji jak tylko się da, choć sama te pierwsze dwa tygodnie trochę się poleniłam ;P Teraz mam zamiar to zmienić!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  45. obsewuje jako moniqa-
    lubie fb jako Moniqa ki

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja niestety od kilku dobrych dni się lenię i nic nie robię :/ Więc w 100% na pewno nie skorzystam z wakacji..

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ślicznie zdjęcia
    Bardzo fajnie i mądrze to napisałaś, aby wykorzystać wakacje w 100%
    Zdjęcia z efektem lustra wygląda świetnie
    Pozdrawiam, miłych wakacji oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Awesome blog!

    http://www.spaventaremoda.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. baw się i korzystaj, w końcu już niewiele wolnych wakacji Ci zostało :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Już 14 dzień wakacji, a ja dalej leniuchuje :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Jakie piękne włosy! CUDO ^^

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.