- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

15 lipca 2016

"Ile razy wybaczyłeś komuś tylko dlatego, że nie chciałeś go stracić?"
Mądre słowa, prawda?
Nie jeden z nas miał w swoim życiu osobę, która była dla nas całym światem. Na każdym kroku, nie ważne co robiłeś -  myślałeś tylko o niej. Wiesz, że była blisko, czułeś jej obecność. Nie umiałeś wyobrazić sobie, jak wyglądałoby Twoje życie bez niej. Byłoby szare, puste, wybrakowane? To taka trochę wewnętrzna dziura, której nic, ani nikt nie zapełni, tylko ona. Ten człowiek nie jest święty, tak samo jak Ty. Popełnia wiele błędów, rani nas nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Nic Ci nie pomoże, żadna rozmowa. On za każdym przeprasza Cię, za każdym razem, obiecuje poprawę. A Ty? Ty mu wybaczasz. Nie dlatego, że wierzysz w jego zmianę postępowania. Przecież ona jest niemożliwa. Wybaczasz, ponieważ nie chcesz stracić tej osoby. Nie umiesz jej odrzucić, nawet ze względu na to, że Cię rani. Chcesz mieć ją zawsze przy sobie, bo nie poradzisz sobie bez niej. Nawet jeśli ona mało dobrego wniosła w Twoje życie, nie traktowała Cię tak jak chciałbyś być traktowany - wybaczasz. Robisz to tylko ze względu na strach. Boisz się ją stracić. Wybaczysz jej wszystko. Zaletami przysłaniasz wszystkie jej wady, jest dla Ciebie idealna, podczas gdy inni spostrzegają ją źle. Żyjesz w swoich przekonaniach i sam pozwalasz się ranić.

To wszystko pisane jest z serca. Blog to mój pamiętnik. Interpretujcie ten post jak chcecie. Jako radę, przestrogę, zwykłe wyżalenie się.
WYNIKI KONKURSU!
Konkurs z poprzedniego posta wygrywa Emilia M.!
Pudełeczko pełne japońskich słodyczy wędruje właśnie do niej. Gratuluję! 
Skontaktuję się z Tobą za pomocą e-maila. Jeśli nie otrzymam na niego odpowiedzi w ciągu 3 dni - losuję nową osobę.
Zwycięzca został wylosowany za pomocą generatora liczb. 


48 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze napisane ;) Sama straciłam taką osobę, ale żyje się dalej :) Gratuluję zwycięzcy :D




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  2. nie warto zamartwiać się takimi rzeczami, życie toczy się dalej ;) świetnie wyglądasz, oczywiście kliknięte ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna notka i ciut pasuje tak jakby do mojej sytuacji i piękna sukienka! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm wybaczanie to trudny temat, a zwyciężczyni gratuluję ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Sukienka świetna - chętnie bym taką założyła, ale nie będzie pasowała do mojej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo wszystko uważam, że nie powinno się robić niczego na siłę. Niektórych osób nie da się zmienić i czasem jednak warto zapomnieć, odciąć się od danej osoby i nie pozwolić się ranić.
    Sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza ta sukienka!

    http://typical-teengirl.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawda. Jeśli komuś zależy na drugiej osobie to zawsze jej wybaczy. Straciłam jakiś czas temu kogoś, kogo uważałam za bardzo bliską mi osobę...No trudno życie idzie dalej :)
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wygądasz w tej stylizacji! Sukienka widać przewiewna i typowo letnia :)

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega stylizacja!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz takie cudowne włosy, taką piękną sukienkę, uroczą buźkę! No nic tylko zjeść ;p
    Pozdrawiam <3
    http://aroundempty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety, co racja, to racja z tym wybaczaniem :<

    OdpowiedzUsuń
  13. Najgorsze jest to, kiedy na kimś Ci tak bardzo zależy, ale on tak cholernie Cię krzywdzi i ty, mimo tego, że wiesz, jak toksyczną dla ciebie jest osobą, trwasz w jej towarzystwie i nie potrafisz jej odrzucić. To okropne.
    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, cudownie się prezentujesz w tej sukience. :)
    Gratuluję zwycięzcy.

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  15. Very cute dress, it suits you))
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie
    http://madedaisess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś ;) Masz śliczne oczy *.*

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta sukienka wygląda cudnie ze sportowymi butami :)
    Zdjęcia śliczne ;)
    Pozdrawiam
    http://aleksandrajozwiakblog.blogspot.com/2016/07/lato-z-adidas-hejka-dzisiaj.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na nowy wpis! Bo wchodzę i wchodzę i dalej widzę Ciebie w Hiszpance :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia ! :) A sukienka wydaję się idealna na lato.

    https://betheone-wam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna sukienka :)
    http://xycjpc.blogspot.com/
    zapraszam niedługo post z wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka śliczna sukienka ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się prawdziwemu przyjacielowi można wybaczyć wszystko
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. super sukienka, paski teraz mega modne:D
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Na szczęście dla osób, na których mi zależy, jestem na tyle ważna, by celowo mnie nie ranili. Ale jestem przekonana, że niektórym bliskim wybaczyłabym wszystko, by właśnie ich nie stracić!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz śliczną sukienkę!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny wpis. Bardzo dobrze napisane.
    Wyglądasz cudownie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo spodobała mi się twoja sukienka :) do twarzy Ci w niej :)

    Truskaweczka (klik) Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię połączenia sukienek i sportowych butów :>

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wydaje mi się, że wszystko z umiarem. Śliczna stylizacja :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super wyglądasz! Fajna sukienka ;) A słowa... prawdziwe :(

    OdpowiedzUsuń
  32. To co napisałaś jest poniekąd sprawą, która właśnie dotyczy mnie. Mam taki problem i nie chcę odrzucić tej osoby, nie chcę jej stracić, mimo, że zdarzyło mi się cierpieć przez nią...
    Bardzo ładne zdjęcia! Piękna sukienka - 16.99$ ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję zwycięzcy :) Śliczna sukienka, prosta w paski a ta koronka dodaje tyle uroku. Pięknie wyglądasz!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna sukienka <3 Taka urocza :)
    Pięknie Ci w niej :)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  35. po prostu trzeba iść przed siebie:)
    Sukienka b. fajna, taka wakacyjna:)
    Wpadnij w wolnej chwili na BlondBlog

    OdpowiedzUsuń
  36. Mądre słowa i fajna stylizacja ;)
    zapraszam : https://awesomemilastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna sukienka *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie napisane ! sukienka prześliczna ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. piekna sukienka ♥

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluje zwycięzcy ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Mądre słowa! Mi się na szczęście taka sytuacja nie przydarzyła, ale sądzę, że jest to bardzo trudne i bolesne...

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia! :)
    https://kilkaaslowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. piękna sukienka, poklikane :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne ciuszki ;*

    zapraszam do mnie ;))
    wrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia, podoba mi się sukienka! :)
    www.ibejhlojda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.