- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

24 lipca 2016

Początkiem lipca miałam okazję zawitać na kilka dni w Warszawie wraz z moją przyjaciółką Weroniką. Planowałam napisać ten post nieco wcześniej, ale z powodu braku czasu pojawił się dopiero teraz. Jak to mówią – lepiej późno niż wcale.

W polskiej stolicy spędziłyśmy w sumie 3 dni, w ciągu których udało nam się zaliczyć kilka podstawowych zabytków i nie tylko. Odwiedziłyśmy Warszawskie ZOO, plac zamkowy, sejm, senat, złote tarasy, Pałac Kultury i Nauki, Łazienki, taras widokowy, a przy okazji udałyśmy się do miejscowości Konstancin Jeziorna, aby odwiedzić siostrę Weroniki – Monikę. Bardzo miło spędziłyśmy z nią czas, urządzając sobie we trzy spacer po mieście oraz przejażdżkę rowerową w … piżamach i z pluszowymi misiami w rękach. Nie obyło się bez uśmieszków przechodzących obok nas ludzi i dzieciaków, które później wyciągały od nas numery telefonów  i chciały wprosić się na nasze „piżama party” :) Nie obyło się także bez sesji w naszych cudownych strojach, której efekty zobaczyć możecie niżej.
Przyznaję, że cały wyjazd był udany i jestem z niego bardzo zadowolona!
Uwaga!
Internetowy sklep bestwish.pl przygotował specjalną zniżkę dla moich czytelników na swój cały asortyment. Przy składaniu zamówienia wystarczy użyć kuponu: klaudencja_15 i cieszyć się obniżeniem ceny aż o 15%! 
Kupon ważny jest do 19 sierpnia 2016 r.

* * *
Koszulka Weroniki - BONPRIX.PL
Fanpage:  KLIK
Instagram: KLIIK
Snapchat: sapphireblog

35 komentarzy:

  1. Do Warszawy mam 40 minut i często tam bywam, dlatego chyba tak bardzo jej nie lubię. XD

    soylena.blogspot.com - link

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za ten wypad na rowery! Sama bym się raczej nie odważyła :p
    Kocham warszawę i moim marzeniem jest tam zamieszkać :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xoxo
    http://lucky-veronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Warszawa.
    Niestety nigdy nie miałam okazji jej zwiedzić, ani tam być :(
    Miejmy nadzieję, że to się zmieni ^^
    Pozdrawiam!:)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ;) widać, że wyjazd udany ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wyjazdu do Warszawy :(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Może to dziwne ale ja jeszcze nigsy nie byłam w Warszawie, haha. Chciałabym pojechać i zobaczyc te wszystkie piekne miejsca ♡ Zapraszam do siebie jezeli ci sie spodoba zaobserwuj i powiadom mnie o tym a ja zrobię to samo:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ! :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w Warszawie, jednak nigdy nie byłam na wycieczce :) Może następnym razem bardziej zwiedzę to miasto.

    Pozdrawiam.

    http://mowmikate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Warszawę <3. I zawsze chciałam "wyjść do ludzi" w piżamie :D

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że było super. Ja niestety nie miałam okazji zwiedzić Warszawy. Byłam jedynie na lotnisku.

    Pozdrawiam:)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W Warszawie byłam tylko raz i to jedynie na stadionie narodowym. Twój wyjazd widzę był udany haha :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzy mi się wyjazd do Warszawy, byłam tam tylko raz i tylko w Koperniku, nic więcej niestety nie udało mi się zobaczyć, a szkoda, bo Warszawa od zawsze mi się podobała :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bylam tylko raz w Warszawie, stolica jest taka piekna!

    za wszystko się odwdzięczam (odp na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  14. oo syper, Warszawa to zdecydowanie moje fav miasto, a pomysł z piżamami genialny!

    Mogę prosić o poklikanie w linki w tym poscie? :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Warszawa? Nie miałam okazji jeszcze jej zwiedzić, jednak bardzo bym chciała :)
    Super post
    Bardzo fajnie wyglądacie w tych piżamkach
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, dawno byłam w Warszawie, a jeszcze dawniej ją zwiedzałam...
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe zdjęcia, widać że masz duży dystans do siebie :) (w sensie pozytywnym :D )
    http://lovesweetstranger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Skąd pomysł na wyjście w piżamach? Przyznam, że fajnie wyglądałyście i też bym was mijała z uśmiechem na twarzy! :)
    Buziaki,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam w stolicy jeden raz na wycieczce i byłam nią zachwycona. Mam nadzieje ze jeszcze kiedys ja odwiedzę! Widać że świetnie spędziłyście czas :)


    Pozdrawiam, Sandra
    Nowy post [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze chciałam zrobić piżama wyjście na miasto! :D Haha, więcej takich ludzi! :)
    Ładne zdjęcia :3
    http://moniicza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć dystans do siebie ^_^
      Pozdrawiam!

      Usuń
  21. Fajne zdjęcia :D
    http://anadelphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie tam jest ;)

    WYGRAJ PROMOCJE TWOJEGO BLOGA NA MIESIĄC ♥
    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3 dla mnie zdjęcia mega. Jesteś dziewczyną, która może jeszcze wiele osiągnąć, bo stać Cię na to. Dodatkowo tak świetnie piszesz, życzę powodzenia
    Pozdrawiam
    Mój blog *KLIK*
    Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo bym chciała do Warszawy jechac :) Mam nadzieje ze uda mi sie ja kiedys zwiedzic :)
    pozdrawiam i zapraszam http://gebalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam okazji być w Warszawie.
    Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja rzadko jezdze do Warszawy niestety. Troche miejsc juz pozwiedzalam ale zoo nie widzialam, jestem ciekawa czy duzo sie rozni od tego w Gdansku. Super zdjecia, a szczegolnie te w pizamkach! Haha, urocze. Na pewno sie swietnie bawilyscie, buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Często bywam w stolicy i zaliczyłam już wszystkie miejsca wymienione przez Ciebie, oprócz miejscowości Konstancin Jeziorna. Sesja w piżamach świetna, gratuluję pomysłu ;)

    californialifeandstudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę wyjazdu, świetny pomysł z tą piżama party ;DD
    Zapraszam na nową notkę, MAI BLOG
    Jeśli ci się u mnie spodoba - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Tylko wariaci są coś warci :) ☻♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia w piżamie są strasznie uroczę :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Haha świetne zdjęcia! Tez mam zamiar odwiedzić Warszawe :)
    aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczne zdjęcia! :)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.