- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

6 sierpnia 2016

Większa część wakacji już za nami. Nie wierzę, że to tak szybko minęło. Dopiero co pożegnaliśmy szkolne mury, a już za niedługo musimy do nich wrócić. Stop, nie będę poruszać tematu szkoły. Przecież został nam jeszcze miesiąc wakacji, cały sierpień. Postaram się wykorzystać go w 100% tak samo, jak lipiec. Dzisiaj jadę na tygodniowe rekolekcje turystyczne do Poronina. Na takim samym wyjeździe byłam też rok temu. Mam nadzieję, że będzie on tak samo udany, jak poprzedni. Jeżeli ktoś z Was nie widział postu na jego temat, odsyłam tutaj: KLIK 
Z całego serca polecam tego typu wyjazdy! 

Pamiętajcie, został jeszcze miesiąc do końca wakacji. Korzystaj z każdego dnia, ciesz się piękną pogodą, nie marnuj czasu. Zrób tak, aby był to jak najlepiej spędzony czas. 

Ja się już z Wami żegnam i lecę kończyć pakowanie. Z moją aktywnością wrócę na bloga w przyszłym tygodniu, bye! 

TUNIKA - BONPRIX.PL
TOREBKA - DRESSLINK
OKULARY - DRESSLINK



23 komentarze:

  1. Każdy wyjeżdża, a ja siedzę w domu, udanej zabawy :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz, miłych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to razem wygląda, miłego wyjazdu :))
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice post! I love your blog!

    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you back :)
    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci tak fajnego (a może jeszcze fajniejszego?) wyjazdu jak w tamtym roku!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej zabawy! :)

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wyjazdu! Ja czekam teraz już na szkołę, przygotowywuję wszystko, żeby nie robić tego na ostatnią chwilę, zobaczymy czy się uda ♥
    Ładne zdjęcia!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja <3 ja tez nie wierze ze to tak szybko :( szkoda jeszcze bym poleniuchowala
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłych wakacji
    Bardzo ładnie Ci w koku
    Super ładna stylizacja
    Świetny post
    Pozdrawiam,miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja

    Zapraszan :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz!
    zapraszam na NOWY POST i do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świtnie wygladasz! fajna stylizacja, klasyczna a zarazem modna :)

    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tunika bardzo mi się podoba ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ta tunika !!!! Przy okazji zapraszam do siebie: byqlaudia.blogspot.com

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację! Teraz już tylko pół miesiąca, a może aż, więc trzeba się cieszyć :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto wykorzystać każdy dzień wakacji, bo faktycznie szybko minęły. Super stylizacja :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety wakacje jak i czas bardzo szybko mijają :( Śliczna stylizacja, najbardziej podoba mi się torebka, a buty mam całkiem podobne ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. You look lovely!

    xx
    Aida
    www.espritdemode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wykorzystaj zatem w pełni ostatnie dni wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, bardzo w moim stylu :)
    Mój blog
    ♥Odwdzięczam się za każdą obserwacje ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.