- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

26 sierpnia 2016

Zawaliłam, wiem.
Gdy zaczęły się wakacje, obiecałam sobie, że większość czasu poświęcę blogowaniu. Miałam w zamiarze postawić blog na pierwszym miejscu, aby nieco rozkręcić go po moich ostatnich przerwach. Lecz sami widzicie, jak to jest z moim obiecywaniem... Znów zniknęłam na jakiś czas. Zero nowych postów, jedynie na Instagramie (@Klaudencjablog) i Snapchacie (sapphireblog) coś się działo.
Nie sądziłam, że w tegoroczne wakacje będę mieć aż tyle zajęć. Bardzo często nie było mnie w domu, najczęściej wracałam późnym wieczorem, a rano ponownie "wyruszałam w świat".
Za kilka dni wrócimy do szkoły. Szczerze przyznam - nie żałuję tych wakacji. Były takie, jak zaplanowałam, czyli wykorzystane w 100%. Nie było czasu na nudę. Zwiedziłam Warszawę, miałam okazję udzielać się w wolontariacie ŚDM, byłam na wyjeździe w Tatrach, zaliczyłam kilka fajnych imprez, poznałam ogromną ilość nowych ludzi, oraz odciągnęłam się od kilku mało wartych znajomości... Dużo by tu wymieniać. Wiele rzeczy zachowam dla siebie, gdyż nie warto dzielić się nimi tutaj - na blogu. Za jakiś czas, siedząc w szkolnej ławce, będę wspominać te wszystkie chwile i pewnie żałować, że skończyły się już te dwa miesiące wolności. Ale jak to się mówi - wszystko, co dobre szybko się kończy. Muszę wrócić do szarej rzeczywistości, ustatkować się i przyjąć do świadomości, że lada moment zacznie się nowy rok szkolny, co wiąże się z większą ilością obowiązków i mniejszą ilością czasu wolnego. Ale nie ma co się załamywać, taka kolej rzeczy :)
ŚLEDŹ MNIE TUTAJ:
Facebook: Klaudencja
Instagram: @Klaudencjablog
Snapchat: Sapphireblog1

20 komentarzy:

  1. No niestety, ten czas minął bardzo szybko ;/
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przepiękne włosy! ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami trzeba odpocząć i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że Twoje wakacje były udane :)
    Nie mogę uwierzyć, że wakacje się już kończą :(
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie :)
    girl-with-passion.blogspot.com *Odpowiadam na wszystkie obserwacje *
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że jesteś tak bardzo zadowolona z wakacji. Ja szczerze myślałam, że moje będą najgorsze jakie do tej pory miałam. A okazało się, że były naprawdę świetne.
    Jak sobie pomyślę, że zaraz szkoła. I znów wróci ta szara monotonia to od razu chce mi się płakać. No, ale co zrobić. Trzeba przyjąć to na klatę. I zacząć wyszukiwać pozytywów.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, wszystko się kończy, szkoda tylko, że tak szybko, bo ja mam wrażenie, jakby wakacje dopiero się zaczynały :(
    Śliczne zdjęcia ♥

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post , jesteś bardzo ładna :) zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania oraz obserwacji ( odwdzięczam się tym samym) Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko sie kończy ,ale zaczyna sie nowe i może lepsze ? Tylko szkoda ,ze taka piękna pogoda zawsze jest pod koniec wakacji . Super post i cudowne zdjęcia

    Mój Blog Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje wakacje również dobrze wypadły, mimo, że miałam wiele wątpliwości co do nich, bo na koniec trafiłam do szpitala i dopiero wyszłam. Świetnie, że uczestniczyłaś w wolontariacie ŚDM :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja cały czas byłam w trasie, na koncertach :D

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie fajnie spędziłaś wakacje. Ja swoje wakacje spędziłam trochę mniej aktywnie, ale mimo wszystko jestem zadowolona!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  12. super, że fajnie spędziłaś wakacje :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super fotki ;)
    Zapraszam :) http://gebalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. No niestety, tak już jest. Wszystko co dobre, szybko się kończy ;/
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację, wszystko się kiedyś musi skończyć. Jeśli jest początek, to i znajdzie się koniec ;)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. no i od tego są wakacje żeby odpocząć, nawet od blogowania! jak też znikałam więc Cię rozumiem. ech szkoda że się kończy ta laba, byle do kolejnej ;)

    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też miałam się skupić najbardziej na blogu, ale niestety lub stety też nie było mnie większości czasu w domu, a dopiero zaczynam. Zapraszam w takim razie do mnie! :)))

    http://michalinm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam dokładnie tak samo, ale nie żałuję ani jednej chwili wakacji. Wykorzystałyśmy je w 100% i tak ma być! :D
    Jestem tutaj pierwszy raz, jeśli chcesz odwiedzić mojego bloga to wpadnij - immartaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.