- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

28 września 2016

Hej Wam!
Jak pewnie wiecie (albo nie) 30 września obchodzimy Dzień Chłopaka. Zgaduję, że większość  dziewcząt ma ogromny  problem z wyborem prezentu dla swojego wybranka. Jak wszyscy wiemy, perfumy to już dość oklepany prezent, lepiej postawić na kreatywność. Często mówi się: „przez żołądek do serca”. Idealnym rozwiązaniem nawiązującym do tego powiedzenia są czekoladki Chocolissimo.  O tej firmie słyszeliście na moim blogu już nie jeden raz. Zajmuje się ona tworzeniem różnego rodzaju czekoladek na różne okazje, między innymi na dzień chłopaka. Powiedzmy sobie szczerze – kto nie ucieszy się z otrzymania pysznych czekoladek? Na stronie chocolissimo.pl dostępnych jest wiele form czekolady we wspaniałych kształtach takich jak joysticki do gier , samochody, butelki piwa/wina, czekoladowe telegramy itp. Uważam, że każdy chłopak będzie zadowolony z takiego prezentu!


18 komentarzy:

  1. wow naprawdę świetny pomysł :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Mój to jest straszy łasuch i z pewnością przypadłoby mu to do gustu :) Ja kupiłam swojemu perfuma, bo ostatnio marudził że mu się skończył :)

    Pozdrawiam :)
    mowmikate

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że mi przypomniałaś :D będę pamiętała o moim lubym <3 :D
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To prezent z którego ja pewnie bym miała więcej frajdy bo mój chłopak nie lubi słodkości :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł. :) Każdy uwielbia czekoladę.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful photo! Great review! I love chocolate))
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam te czekoladki i one sa naprawde świetne :D Niestety mój chłopak to cukiernik i jemu takich rzeczy raczej bym nie kupiła :D hehehe

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tę firmę! ♥ Jest perfekcyjna w każdym calu. Mój chłopak też cieszył się prezentami od niej na swoje święto. Telegram jest świetny!

    www.turqusowa.blogspot.com
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam okazję próbować czekoladek, są przepyszne
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko zjadłabym tą czekoladę hahaha
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł :) sama bym zjadła takie czekoladki ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie czekoladki to faktycznie świetny pomysł! Słyszałam o nich wielokrotnie ale nigdy nie miałam okazji,, wejść,, w ich oficjalna stronę. Zaraz tam zagladne i skuszę się na małe co nie co!:)

    olkaszczepanik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę super post! Też mojemu chlopakowi kupilam, ale w postaci motoru :D Obserwuję!
    Zapraszam do mnie! http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W zeszłym roku zamawiałam z tej strony prezenty na Gwiazdkę, m.in tego pada i byłam mega zadowolona, świetnie zrobione detale! Zapraszam do mnie może Ci się spodoba slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dobry pomysł na prezent :)
    https://passagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na prezent! Muszę go wykorzystać przy najbliższej okazji :D

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.