- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

14 września 2016

Hej Wam!
W dzisiejszym poście chcę pokazać Wam trzy nowości, które otrzymałam od dwóch różnych firm. Pierwszym produktem jest paleta korektorów, która otrzymałam od internetowego sklepu SammyDress. Dołączony był do niej pędzel oraz gąbeczka. Co do pędzla i korektorów nie mam jakiś większych zastrzeżeń. Korektory nie są rewelacyjne, ale nie są też złe. Ich krycie jest w porządku, pigmentacja również. Bardzo łatwo się je blenduje, nawet najciemniejsze kolory pozwalają nam uzyskać delikatny efekt konkurowania. 
Swoją falę krytyki zrzucę niestety na gąbeczkę do makijażu. Już po otwarciu paczki było czuć jej okropny zapach. Umyłam ją kilka razy, lecz nie poskutkowało to. Jest bardzo twarda, nawet po zwilżeniu wodą. Szczerze Wam ją odradzam. 
Kolejnymi rzeczami, które chcę Wam przedstawić to  naszyjnik, oraz przepiękna bluzka z wiązaniem na dekolcie. Te dwa produkty to zdecydowanie moi ulubieńcy! Wymiary bluzki są takie jak podane na stronie. Wykonana jest przyjemnego, niesztucznego materiału. Polecam. 

Kliknij w linki:
Kliknij w linki:

Zapraszam Was do śledzenia mnie na:
Snapchacie: Sapphireblog

21 komentarzy:

  1. Paletka prezentuje się rewelacyjnie!

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, bluzka jest boska! :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zestaw do makijażu jest bardzo często w internecie widziany, ale jednak się nie zdecydowałam na niego. Bluzka za to bez dwóch zdań świetna :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka cudo :) Sama bym taką chciała mieć, tylko nie wiem czy odważyłabym się wyjść w niej do ludzi. Dla mnie trochę na za głęboki dekolt. A co gąbeczki to nigdy czegoś takiego nie używałam, ponieważ na co dzień nie stosuję aż takiego makijażu. Zwykle opieram się na samej maskarze :)

    Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy :)
    Ps. Zostałaś nominowana do LBA

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauważyłam, że te bluzki z tym charakterystycznym wiązaniem są bardzo popularne!

    blackeley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluzka!! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten naszyjnik jest świetny! Sama muszę sobie taki kupić <3

    Zapraszam do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa tej paletki :) szkoda, że gąbeczka okazała się niewypałem :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa paleta. Masz cudowne włosy!!! :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy ♥
    Paleta korektorów prezentuje się świetnie ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Te korektory wydają się być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Korektory prezentują sie bardzo fajnie, jestem ciekawa jak kryją. Super wyglądasz w tej koszulce, są one bardzo modne tego sezonu ;)

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, też dostałam współpracę od tej firmy i jakoś po weekendzie albo i nawet w weekend pojawi się wpis, więc zapraszam do sprawdzenia co ja wybrałam :p

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że gąbka się nie sprawdziła, bo gdyby była dobra to na pewno byś się w niej zakochała :)
    Bluzka mega! Strasznie mi się podoba :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega bluzka <3

    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.